Jade pov
Sophie zei dat ze met me wou gaan shoppen. Eigenlijk had ik daar dus totaal geen zin in maar ja het is beter dan thuis zitten. Als ik thuis zou zitten zou ik me alleen maar eenzaam voelen en aan Jack denken.
Ik zat nu in de auto met Sophie en keihard aan het mee zingen met de radio. We komen aan maar we zijn niet bepaald dichtbij een winkelcentrum. Ik loop naar buiten en doe de deur dicht. Opeens rijdt Sophie weg.
Ik krijg een bericht waarin staat 'loop naar het strand'. Ik doe maar wat er gezegd word.
Jack pov
Ik sta hier super zenuwwachtig te wachten op Jade. Ik ben hier de hele dag mee bezig geweest. Natuurlijk wel met een beetje hulp van Jordan en Sophie.
Daar komt ze aan gelopen. Mijn mooie mate. Ze ziet er zoals altijd geweldig en prachtig uit.
Jade povIk kom aan gevallen en alles is in één keer perfect. Mijn mate staat naast een prachtig opgemaakte picknick.
Zo iets liefs heeft nog nooit iemand gedaan. Het liefst zou ik nu in zijn armen springen en hem helemaal plat knuffelen en kussen.
Hij kijkt me zo hoopvol aan en ik smelt gewoon van hoe schattig hij is op dit moment. Ik merk dat hij zenuwwachtig is. Het is best wel raar om de stoere Alfa onzeker te zien.Ik loop naar hem toe en knuffel hem. Hij twijfelt geen seconde en legt zijn gespierde armen om me heen.
"Het is prachtig" zeg ik.
"Ik ben zo blij dat je het leuk vind. Ik was al bang dat het niet zou lukken en je het niks zou vinden" zegt hij.
Ik en mijn wolf smelten nu echt. Hij is zo schattig. We praten over alles en niks. Het zijn allemaal leuke gesprekken.
We hebben een paar uur zitten picknicken en zitten praten.Jack wou nog graag iets doen. Hij wou nog een strandwandeling maken.
Het strand zag er oogverblindend uit. Opeens vroeg Jack aan mij waarom ik nooit verteld had dat ik een witte wolf was.
JE LEEST
Mijn mate (voltooid)
WerewolfJade is een slim en super knap meisje. Alleen ze wil haar mate niet vinden. Ze is bang voor wat er gebeurt. Ze is erg onzeker over zichzelf en laat niet snel mensen in haar leven. Jack is voor de mensen een badboy maar voor de weerwolven een alfa. H...