19

776 23 1
                                    

Jade pov

Ik kan gewoon niet geloven dat hij dit voor mij gedaan heeft. Hier was ik echt aan toe. Jack leidde me rond in het huisje en het is prachtig. Het is best wel groot en heel warm en gezellig ingericht. Ik voel me hier al helemaal in thuis.

Het heeft een super groot balkon met een hangmat waar we met zijn tweeën in kunnen liggen. Het was al
' s avonds en we lagen lekker te knuffelen op de hangmat. Het voelt super vertrouwd met hem en ik vind hem heel leuk en geef nu al heel veel om hem.

Jack pov

We liggen zo lekker te knuffelen en ik voel de de drang om haar te marken steeds meer. Daarom vraag ik ook aan haar of ze het goed vind.

Ze vind het goed maar is wel heel bang. Ik begin haar eerst kusjes op de mond te geven dan haar wang en langzaam naar de plek waar ik haar ga marken. Ik zeg tegen haar dit gaat even pijn doen. Ik zet mijn tanden in haar nek en proef haar bloed. Na dat ik mijn tanden uit haar nek heb gehaald lik ik het bloed op. Ik kijk nog even trots naar de mark en dan zie ik dat Jade heel moe is. Zo'n mark neemt heel veel energie weg dus til ik haar op en leg ik haar in bed. Ik kleed me even om in een joggingsbroek en kom naast haar liggen. Ik trek haar dichter  naar me toe zodat ze met haar hoofd op mijn borst ligt en val dan rustig en vredig in slaap.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgende dag

Jade pov

Ik word rustig wakker en kruip wat dichter tegen het warme maar toch wel harde kussen. Ik doe mijn ogen op en zie dat ik helemaal tegen Jack aan lig. Ik ga zo snel mogelijk uit bed en ren naar de badkamer.

Mijn mate (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu