Jade pov
Ik haalde even rustig adem en begon te vertellen. Hij moet de waarheid weten.
Toen ik voor het eerst in mijn wolf veranderde was mijn vader erbij. Hij vertelde me dat ik nooit moest vertellen dat ik een witte wolf was omdat ik één van de enige ben. Witte wolven hebben meer kans om vermoord te worden.Toen ik jong was werd ik gepest omdat ik lelijk was. Ik was dik en ik had een raar kapsel. Ik voelde me nadat ik veranderd was in een witte wolf zo speciaal maar ook erg bang. Mijn uiterlijk veranderde en ik zag er fatsoenlijk uit.
Mensen pestte me niet meer maar ik was het echt niet vergeten. Toen mijn vader zei dat ik het niemand moest zeggen wou ik daar eerst tegen ingaan. Ik wou iedereen laten zien dat ik speciaal was. Alleen ik kon het niet ik kon niet doen wat hun jaren lang bij mij gedaan hadden.Jack knuffelde me van achteren.
Jack ik kan er niet meer tegen dat ik zo zwak ben. Ik ben normaal helemaal niet zo. Vroeger vluchtte ik niet weg ik liet het gewoon gebeuren.
Jack pov
Na dat ik haar verhaal gehoord had was ik woedend. Ik kan er niet tegen als ook maar iemand gemeen heeft gedaan tegen mijn mate. Zij verdiend het beste en dat gaat ze nu ook krijgen.
Ik knuffel haar van achteren en leg mijn hoofd in haar nek. Ik snuif haar heerlijke geur op en word weer een beetje rustiger dan ik was.
Ik weet dat haar vader mijn beta is en ik moet hier een hartig woordje met hem over praten. Hij heeft me hier nooit wat over verteld. Ik ben de Alfa ik hoor zulke dingen te weten!!!Ik bracht haar naar huis na nog een poos geknuffeld te hebben en ging naar bed.
_______________________________________
Volgende dag
(Nog steeds Jack)Ik ging vandaag niet naar school want ik wou mijn beta maar eens gaan spreken en kijken wat hij te zeggen had.
Ik riep mijn beta naar binnen en ik keek hem boos en koud aan.
Is er een probleem? Vroeg hij. Ik ging meteen maar zeggen waarom ik hem hierheen had gehaald.
'Ik wilde graag weten waarom je het verzwegen hebt dat je dochter Jade een witte wolf is' zei ik.
Hij werd rood maar niet van woede maar van angst en schaamte. Hij kwam met allemaal verontschuldigingen aan en vroeg me wat ik nu met hem zou gaan doen.
Ik zei 'je hebt geluk dat je dochter mijn mate is en ik van haar hou anders had ik iets heel anders met je gedaan. Ik weet zeker dat je niet wilt weten wat.
JE LEEST
Mijn mate (voltooid)
WerewolfJade is een slim en super knap meisje. Alleen ze wil haar mate niet vinden. Ze is bang voor wat er gebeurt. Ze is erg onzeker over zichzelf en laat niet snel mensen in haar leven. Jack is voor de mensen een badboy maar voor de weerwolven een alfa. H...