05

1.2K 30 0
                                    

Jade pov

Waarom deed hij zo aardig??

Ik begreep het niet hij zou me moeten afwijzen hij is een Alfa. Ik ben echt niet goed genoeg voor hem hoor.

Toen hij me aanraakte kreeg ik allemaal vonkjes door mijn hele lichaam en het voelde zo goed. Mijn wolf zei dat ik bij hem moest blijven, maar mijn verstand zei me dat ik zo snel mogelijk weg moest komen.

Hij vroeg mijn naam en ik zei dat het Jade was.

Jack pov

Jade een mooie naam voor een prachtige meid dacht ik. Mijn wolf wilde dichtbij haar zijn en haar eigenlijk al claimen. Mijn mark zou prachtig staan in haar nek. Een Alfa mark is groter dan van een gewone weerwolf. Een Alfa heeft ook een grotere dwang om zijn mate te marken en is heel erg bezitterig over zijn mate.

Ze is van mij en niemand anders. Ik kil iedere man of jongen die ook maar denkt aan haar op een verkeerde manier.

Ik ging naar Sophie en Jordan toe om hulp te vragen. Ze zeiden allebei dat ik een keer met haar moest praten. Op hoop van zegen dat dat goed gaat.

Jade pov

Sophie kwam naar me toe en ik vertelde dat de Alfa mijn mate was. Ze zei gefeliciteerd en vroeg wat ik er van vond. Ik zei, ik vind het verschrikkelijk hij wijst me sowieso af. Ze zei, ben je gek ofzo hij wijst je niet af hij vind je nu al geweldig. Zijn wolf houd van jou en hijzelf vindt jou leuk. Hij moet zich waarschijnlijk nu al inhouden om jou niet meteen al te claimen.

Ik ging naar huis en had iets besloten. Ik denk dat het gewoon het beste is om te doen voor hem en voor mij. Hij kan dan een ander meisje vinden om gelukkig mee te worden en om Luna te worden. Ik kan dan gewoon mezelf zijn.

Ik moet de Alfa maar gewoon ontlopen.

Mijn mate (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu