12

959 27 0
                                    

Paar dagen verder.

Jade pov

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Jack is zo lief de laatste tijd maar gisteren was hij opeens kwaad en sloeg hij iemand in elkaar. Ik werd gewoon bang van hem. Ik weet wat je denkt. Ze is heel vaak bang maar eigenlijk was ik dat nooit.
Ik ben een witte wolf. Alleen Jack weet dat en dat wil ik ook graag zo houden. Er zijn vast nog wel veel meer witte wolven maar niet waar ik woon. Ik ben bang wat ze zeggen of gaan doen. Ik ben ook bang wat Jack nu gaat doen.

Jack pov

Dat joch zei iets over mijn mate!!! Hij moet blij zijn dat ik zijn kop er nog niet van af heb gescheurd. Het enige wat me tegen hield is Jade. Ik voelde toen ik met hem aan het vechten was dat ze dichtbij was.
Ik denk dat zij denkt dat ik boos op haar ben maar dat ben ik echt totaal niet. Ik moet het met haar goed maken. Dat is zeker.

Ik dacht om het goed te maken een lange wandeling langs het strand en daar picknicken. Ik weet het het klinkt cliché maar het strand is gewoon een hele mooie plek. En mijn mate verdiend iets leuks.

Ik moest denken aan haar en haar wolf. Wat zijn ze beide mooi. Haar witte wolf is zo anders van alle andere. Ik snap niet dat ze zichzelf voor iedereen verborgen houd. Ook al ben ik er ook wel weer blij mee. Anders moet ik nog meer jongens van haar afslaan. Zonder dat zij het weet zitten er heel veel jongens naar haar te kijken. Ik grom al van de gedachte alleen al. Jade met een ander. Ik denk dat ik dat niet eens overleef. Ze is van mij en blijft bij mij voor altijd.

Mijn mate (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu