Hikaye Adı: Disiplin
Couple: Krishan
Yazar:Ekin
Bölüm Sayısı: Belli değil
Akşam Luhan, Kris ve sevgilisi hep birlikte salondaki yemek masasına dizilmişlerdi. Kris masayı resmen donatmıştı denebilirdi ve Luhan’ın göğsü çok acıyordu.
“Eee Luhan, kaçınca sınıfta okuyorsun?” Kız ona bakıp gülümsedi. Luhan, ters bir şekilde kıza baktı ve cevap vermemeyi tercih etti. Kris boğazını temizledi. Luhan gülümsedi.
“Lise son. Siz?” Kız ilk olarak şaşırdı ama sonra güldü ve şarabından bir yudum içti.
“Aslında ben Kris’le aynı şirkette çalışıyorum.” Luhan elindeki bıçağı sıktı.
“Ah öyle mi? Çok iyi anlaşıyor gibi duruyorsunuz.” Elini gevşetti. “Biz pek anlaşamadıkta.” Kris, bifteğini kestiği tabağını alıp Luhan’ın önüne koydu.
“Anlaşılan bifteğini kesemedin. Senin için kestim.” Luhan ona baktı.
“Kesebilirdim.” Kris ofladı ve bifteği kesmeye başladı. Kız gülümsedi.
“Kris iyi biridir. Anlaşacağınıza eminim.” Yavaşça Kris’in elini tuttu ve parmaklarını geçirdi. “Nişanlanmayı düşünüyoruz.” Luhan ellerine baktı ve göğsünü tutup kalktı.
“Ben doydum. Teşekkürler Kris.” Kız Luhan’ın göğsüne baktı.
“Bir şey mi oldu?” Kris kıza baktı ve elini okşadı.
“Merdivenlerden düştü. Şimdi gidip yatarsa hiçbir şeyi kalmaz zaten.” Luhan derin nefes aldı ve salondan çıkıp Kris’in onun için hazırladığı odaya girdi ve kapıyı kilitledi. Boy aynasının karşısında gömleğini çıkardığında morarmış vücuduyla karşılaştı. Ofladı.
“Annem ve babam bunu yaptığını görseydi…” Durdu. “Onları neden aramıyorum?!” Yatağının üstündeki çantasının yanına gitti ve ön cebini açtı. Ama telefonu yoktu. Çantasını açtı ve kurcaladı. Telefonu yoktu.
Hızla odadan çıktı ve salona gittiğinde gördüğü manzara Kris ile sevgilisinin öpüşmesiydi. Boğazını temizledi ama bu sefer göğsü acıdı. Kapıya tutundu. Kris, dudaklarını kızın dudaklarından çekip ona baktı.
“Ne var?” Luhan’ın kafasıyla gel işareti yaptı ve koridora girdi.
“Hemen geliyorum.” Kızın alnını öptü ve Luhan’ı takip etti. Luhan, Kris’in önünde durduğunda Kris’in ondan baya bir uzun olduğunu gördü. Başını kaldırıp ona bakmaktan nefret ediyordu. Bu yüzden yüzüne bakmamayı tercih etti.
“Telefonumu ne yaptın?” Sesi sinirli çıkmıştı. Kris ellerini pantolonun cebine koydu. Luhan, kendisine baktığını hissetti. Ama o yerdeki halıyı incelemekle meşguldü.
“Attım.” Omuzlarından tuttu ve Luhan’ın ona bakmasını sağladı. “Onlarla sadece benim görüşümde iletişim kurabilirsin Luhan. Ailenle, arkadaşlarınla. Ve yarın okula gideceksin tamam mı? Bir korumayla.” Luhan sinirle onu itti. Bağırmamaya çalışarak lafına devam etti.
“Sen kafayı mı yedin? Kimseyi böyle iyi biri yapamazsın. Psikolojisini bozarsın Kris.” Gömleği sıyırıp morarıklığı gösterdi. “Görüyor musun? Bunu sen yaptın.” Kris geriledi.
“Bir daha yapmamı istemiyorsan sesini kes ve gidip uyu.” Koridordan çıkıp salona girdi ve kapıyı kapattı. Luhan sinirle duvara bir yumruk attı ardından hızla odasına girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Disiplin
FanfictionHikaye Adı: Disiplin Couple: Krishan Yazar:Ekin Bölüm Sayısı: Belli değil TANITIM “Annem veya babam değilsin. Bana karışmayı bırak.” Luhan ofladı ve koltuğa oturdu. “Beni buraya, senin gibi birinin yanına gönderdiklerine inanamıyorum. Sanırım ne mal...