Bölüm 3

3.8K 241 55
                                    

Hikaye Adı: Disiplin

Couple: Krishan

Yazar:Ekin

Bölüm Sayısı: Belli değil

NOT: Lütfen Kris’ten nefret etmeyin sfsdfsdgdf

Gözleri şaşkınlıkla açıldı ve omzuna sert bir yumruk geçirdi.

Seni adi!” Kris gözlerini açıp gülümsedi ve doğruldu.

“Günaydın, Luhan.” Elini onun yanağına koyup okşadı ve yüzüne yaklaştı. “Bugün çok güzel görünüyorsun.” Ve onu öptü. Luhan ne yapacağını bilemez şekilde sadece durmakla yetindi.

O sırada etrafta bir ses yankılandı. Alarm sesi.

Gözlerini açtığında yeni aldığı saatine vurarak susturdu ve doğruldu. Hepsi bir rüya mıydı yani? Neden Kris’in onu öptüğünü görmüştü? Bu çok mantıksızdı.

Yorganı kaldırdığında Luhan haricinde ayaklanmış birisini gördü. Luhan’ın… özeli. Bir küfür savurup hızla banyoya koştu.

Banyodan çıktığında rahatlamış hissediyordu. Boynundaki havluyu kenara attı ve yatağa uzandı. Bugün tatildi ve doyasıya yatabilirdi. Ama dün ne olduğunu hala tam olarak hatırlamıyordu. En son arkadaşlarıyla birlikte içmeye gittiğiydi. 

Luhan bunları düşünürken odasının kapısı açıldı ve dünkü arkadaşları içeri girdi.

“Merhaba Luhan.” Dedi kız yanına oturarak. “Yanağın çok kötü olmuş.” Luhan ağrıyan yanağına dokundu ve ofladı.

“Dün neler oldu? Hiçbir şey hatırlamıyorum.” Tao yanına oturdu ve sırtına vurdu. 

“Dostum, evdeki adamdan iyi bir yumruk yedin.” Luhan durdu.

“Kris mi? Neden bana yumruk attı ki?” Suho güldü ve ellerini pantolonunun cebine koydu, omuz silkti.

“Anlaşılan dün kötü bir günündeydi. Sen onunla gelmek istemeyince bayıltıp seni götürdü.” Luhan yumruğunu sıktı.

“Onu benzetmem gerek.” Tao, Luhan ayağa kalkarken kolundan tuttu.

“Evde değil. Koruması açtı. Yurt dışına çıkmış.” Genç adamın gözleri şaşkınlıkla açıldı. Yurt dışına mı gitmişti? Hemde ona haber vermeden mi? Neden? 

O sırada koruması kapıyı açtı. 

“Efendim, hazır mısınız?” Luhan ona baktı.

“Ne için?” Tao, Suho ve Jenny de bakışlarını korumaya çevirdi. 

“Tatile çıkıyorsunuz? Unuttunuz mu? Dün efendim Kris size haber verdi. Miami’ye gidiyorsunuz.” Luhan da dahil hepsinin ağzı şaşkınlıkla açıldı.

“Miami dedi!” Jenny, Luhan’a baktı. “Gidecek misin?!” Luhan, anlamsızca kafasını kaşıdı ve ofladı. 

“Gitmek zorundayım. Üzgünüm çocuklar.”

>>>>>

Uzun bir uçak yolculuğunun ardından ertesi gün Luhan, Miami’ye varmıştı. Uçaktan inerken güneş gözlüğünü takıp etrafa baktı. Kris, bu sefer başka model BMW arabayla köşede bekliyordu ve üstünde kot bir kapriyle polo tişört vardı. Yavaşça yanına gitti.

“Hey.” Dedi, gözlüğü kafasına koyarken. Kris, telefona bir saniye, deyip Luhan’a baktı.

“Hoş geldin. Baya uzun bir yolculuk oldu sanırım. Arabaya bin.” Telefona dönüp, Luhan’ın bavulunu adı ve bagaja koydu. Ardından gelip sürücü koltuğuna oturdu. 

DisiplinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin