Hikaye Adı: Disiplin
Couple: Krishan
Yazar: Ekin
Bölüm Sayısı: 9 ya da 10
NOT: Couple’ımız Krishan, lütfen böyle yapmayın SuHan yok slfksdjflkjsdf
NOT2: Kısa olduğu için üzgünüm!
Luhan ne yapacağını bilemedi. Karşılık vermeli miydi? Veremezdi. Gözlerini kapattı. Aklına Kris’in onu öptüğü anlar geliyordu sürekli. Uçakta, geçen gün… hiç olmadı hayalleri bile yeterliydi onun için.
Suho geriledi ve gülümsedi.
“Gel yatalım hadi. Saat geç oldu.” Luhan televizyonu kapattı ve kaseyi sehpaya koydu. Suho, ışığı kapatıp yatağa uzandı Luhan da hemen yanına yattı, Suho onu göğsüne çekti ve saçını okşamaya başladı. Yavaşça bir şarkı mırıldanıyordu. Şarkı sayesinde Luhan’ın daha çok uykusu geldi ve gözleri kapandı.
>>>>>
“Kris inat etme.” Dedi kız ona bakarak. Kris, kızın elini sinirle itti ve odasına doğru yürümeye başladı. Kız, Kris’in koluna yapıştı. “Neden böyle yapıyorsun?”
“Çünkü ben deli değilim!” Tekrar kızın elini itti. Kız sıkıca elini tuttu.
“Psikolog deli doktoru değil Kris. Sadece görüşmenizi istiyorum.” Ona baktı. “Benim için. Emin ol daha rahat olacaksın.” Kris ofladı ellerini beline koydu. Bir de bu çıkmıştı. Luhan, o piçin evinde kalıyordu. Ailesi Kris’in yanında sanıyordu. Her an Suho’yla Busan’a geri dönebilirlerdi. Kris mahçup olacaktı. Nişanlanmıştı. Yaklaşık bir aydan az süre sonra nikahı vardı. Şimdi de nişanlısı psikoloğa gitmesi için zorluyordu. Kız gülümsedi.
“Eee ne diyorsun?” Kris cevap vermedi ve araba anahtarlarını alıp asansöre gitti. Kız güldü ve peşinden koştu.
>>>>>
“Suhoo!” Suho’nun kafasında Luhan’ın sesi yankılandı.
“Ne vaar?!” Luhan güldü ve yanına yatağa oturdu, onu sarstı. “Ne var ya!”
“Kahvaltı hazırladım. Kokuyu almıyor musun?” Suho, üstün koku yeteneğini kullanarak etrafı kokladı. Sıcak balık kekleri, yumurta ruloları ve pirinç lapası. Gözleri araladı ve Luhan’ın dağılmış saçlarıyla karşılaştı. Güldü ve saçını düzeltti. Luhan kızardı ve gerileyip kalktı.
“Gitte yüzünü yıka.” Suho doğruldu ve Luhan’a baktı.
“İşe gitmeyecek misin?”
“O benim işim değil.” Masaya oturdu ve çayları doldurdu. “Busan’a geri dönmek istiyorum.” Suho’nun gözleri şaşkınlıkla açıldı ve ayağa kalktı.
“Ciddi misin?” Luhan başını salladı ve çayından bir yudum içip ağzına rulolardan tıktı. Suho güldü. “En kısa zamanda ayarlamaya çalışırım. Eski hayatımıza dönmek için sabırsızlanıyorum.” Dedi ve banyoya gitti. Luhan hemen kalkıp telefonunu aldı. Yüze yakın mesaj ve çağrı vardı. Üstelik hepsi Kris’tendi. Mesajları açıp okumaya başladı.
“Luhan. Geri dön.”
“Geri dönmek zorundasın.”
“Beni sinir ediyorsun.”
“Busan’a geri dönersen seni bulurum.”
“Aileni düşünmek zorundasın.”
En son atılan mesajlara geldi ve en son mesaj yaklaşık on beş dakika önceydi.
“Luhan. Psikoloğa gidiyorum. Kız arkadaşım bir deli olduğumu düşünüyor. Gerçekten başımda çok fazla dert var ve dertleşmek istediğim kişi… o psikolog değil.”
Luhan, mesajı okuyunca öyle kalakaldı. Kris, psikoloğa mı gidiyordu? Belki de mesaj atmalıydı.
“Neredesin Kris?” yazdı ama daha sonra hemen sildi ve telefonu köşeye koydu. Hayır. Bir daha onunla iletişim kurmayacaktı. Ailesinede her şeyi anlatacaktı. Belki her şey zar zor gelişecekti ama buna mecburdu.
Suho banyodan saçları ıslak bir şekilde çıktı. Anlaşılan hızlıca bir duş almıştı. Gitti ve Luhan’ın yanına oturdu.
“Eee bugün ne yapalım?” Luhan ona baktı ve omuz silkti.
“Ben bir yere gideceğim. Sonra istediğini yaparız tamam mı?” Kalktı ve hızlıca montunu giyip çıktı. Suho’nun arkasından seslendiğini duydu ama durmadı veya arkasına bakmadı.
>>>>>
Kris, psikolog ile iş yerine gelmesi için anlaşmıştı ve şuan karşısında oturuyor saçma sapan sorular soruyordu.
“Hayır efendim. Küçükken dayak yemedim. Öğretmenlerim birkaç kez tokat atmıştı başka bir şey yok. Ve hayır, hortumla dövülmedim.”
“Pekala Kris. Kız arkadaşın senin cinsel tercihlerinle ilgili şüpheler yaşadığını söyledi. Anlatır mısın biraz?” dedi doktor defterine not alırken. Kris öylece kaldı. Bunu nasıl söyleyebilirdi? Yoksa ikisini bir ara görmüş olabilir miydi? Gerildi. Kravatını gevşetti ve resmen soğuk terler dökmeye başladı.
“Saçmalamış. Benim cinsel tercihlerimde bir sorun yok.” Doktor ona baktı ve daha sonra defterine göz gezdirdi.
“Luhan denen şu çocuk. O kim? Nerede?” Kris iyice gerildiğini hissetti ve kurumuş dudaklarını yaladı.
“Bir aile dostu. Ailesi yanıma yolladı. Biraz disiplinsizmiş. Yanıma verdiler. Şuan… bir arkadaşında kalıyor.” Doktor, telefonu Kris’e uzattı.
“Onu arayın. Buraya gelsin.” Kris, doktora şaşkın gözlerle baktı. “Ne duruyorsunuz? Onunlada konuşmak istiyorum.”
O sırada kapı açıldı ve içeri Luhan girdi. Doktor hemen ayağa kalktı.
“Bu ne cüret? Lütfen dışarı çıkın.” Dedi Luhan’ın kolundan tutarak, ama Kris doktoru durdurdu.
“Bekleyin bu Luhan.” Adam, Luhan’a baktı ve süzdü.
“Ah demek Luhan sensin. Bir erkeğe göre çok güzelmişsin.” Luhan tuhaf tuhaf baktı ve kolunu çekti. “Kris, sen dışarı çık. Luhan’la senin hakkında konuşalım biraz.” Dedi ve gidip eski koltuğuna oturdu.
“Üzgünüm Luhan. Kötü bir zamanlama.” Dedi Kris fısıldayarak, ardından odadan çıktı ve nişanlısının yanına koştu. “Luhan’ı sen çağırdın değil mi? Neden?” Kız ona anlamamış bir şekilde baktı.
“Luhan mı geldi?”
“Bana numara yapma.”
“Hayır cidden. Ben çağırmadım.” Kris durdu ve gidip sandalyelerden birine oturdu. Neden gelmişti? Belki mesajlarını almıştı ama yanında hiçbir çanta ya da benzeri bir eşya yoktu.
>>>>>
“Evet Luhan söyle bakalım, Kris ile aranızda ne geçti?” Luhan yutkundu.
“N-Nasıl yani?” Doktor ona baktı ve daha sonra bakışlarını defterine çevirdi.
“Kris’in nişanlısı, cinsel tercihlerinde sorunlar olduğundan şüpheliymiş ve bunun sebebi sensin.” Tekrar Luhan’a baktı. “Sanırım biseksüelsin değil mi?”
“Evet ama bunun Kris’le bir ilgisi…”
“Luhan bana doğruyu söyle. Bu aramızda kalacak.” Luhan etrafa baktı, doktora bakmak istemiyordu. Derin nefesler almaya başladı.
“Efendim, gerçekten Kris ile aramızda hiçbir şey olmadı.”
“Neden arkadaşında kalıyorsun?”
“Çünkü Kris’le kavga ettik. Bakın gidebilir miyim?”
“Kavganızın sebebi neydi?”
“Kris beni dövüyordu.” Doktor bakışlarını defterden kaldırıp ona baktı.
“Dövüyor muydu? Neden?”
“Çünkü beni böyle adam edebileceğini söyledi.”
“Anlaşılan Kris’le uzun bir konuşma yapmamız gerekecek.” Luhan, doktora baktı ve yavaşça ayaklandı.
“Nasıl bir konuşma?”
“Bir tedavi konuşması Luhan.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Disiplin
Fiksi PenggemarHikaye Adı: Disiplin Couple: Krishan Yazar:Ekin Bölüm Sayısı: Belli değil TANITIM “Annem veya babam değilsin. Bana karışmayı bırak.” Luhan ofladı ve koltuğa oturdu. “Beni buraya, senin gibi birinin yanına gönderdiklerine inanamıyorum. Sanırım ne mal...