Bölüm 8

3.2K 192 10
                                    

Hikaye Adı: Disiplin

Couple: Krishan

Yazar: Ekin

Bölüm Sayısı: 9

“Ne tedavisi, ne diyorsunuz siz?” Doktor elindeki deftere kenara koydu ve Luhan’a doğru eğildi. 

“Bak Luhan, biz buna kişilik bozulmaları diyoruz. Bir amaçla etraftaki insanlara kötü davranırlar. Bazıları öldürebiliyor.” Luhan şaşkınlığını gizleyemiyordu. Kris’te kişilil bozulması mı vardı? “Ve eğer, Kris’in bu durumu çok kötü durumdaysa…”

“Ne?!” Luhan sinirle doktora baktı.

“Hastaneye yatması gerekebilir. Ama tabi ki diğer sinir hastalarıyla bir tutulmayacak Luhan. Kris’in hastalığı onlara göre daha az.”

“O hastaneye falan yatmayacak!” Kalktı ve koşarak odadan çıktı. Kris koridorda oturmuş gazetesini okuyordu. Tuttu ve Kris’in kolundan tutup çekti. “Gitmeliyiz.” 

“Luhan! Ne yapıyorsun?!” diye bağırdı kız, yanlarına koşarak. “Bırak onu!” Kris ikisine birden baktı. Kafası çok karışmıştı. 

“Sakin olun!” diye bağırdı ama onu dinlemeye niyetleri yok gibiydi.

“Kris, gitmemiz gerek.” Kız, Luhan’ı kolundan tutup çekti ve sert bir tokat attı. Kris’in gözleri şaşkınlıkla büyüdü ve kızın kolundan tuttu.

“Kendine gel.”

“Bu oğlan kafayı yemiş!” Luhan yanağını tuttu ve Kris’in kolundan tutup dışarı çekti, asansörün kapısı kapanırken güvenlik görevlileri ve kızın yüzünü gördüler.

“Ne oluyor Luhan?” diye sordu Kris, ona bakarken. Luhan derin nefes aldı ve cevap vermedi. Şuan yaptığından dolayı çok pişmandı ama onu o pis hastaneye terk edemezdi. Aklı izin versede kalbi… izin vermiyordu.

Belki üzüleceğini biliyordu. Belki kötü sonuçlar doğuracağını biliyordu. Ama… yapmıştı bir kere.

“Luhan?” Kris’in sesiyle kendine geldi ve ona baktı. Asansörün kapıları açılınca hızla dışarı çıktı ve Kris’in arabasına bindiler. Kris, kontağı çevirdi ve gaza bastı. “Bana neler olduğunu anlatacak mısın?”

“Seni hastaneye yatıracaklar. Dayak atmandan dolayı.

“Beni ispiyonladın mı?!”

“Ağzımdan kaçtı!” Kris, sinirle direksiyonu sıktı.

“İşte bu seni dövme nedenlerimden biri daha.”

“Anlamıyorsun Kris. Sende kişilik bozukluğu varmış. Eğer durumun ağırsa hastaneye yatırılacakmışsın ki bence durumun oldukça ağır.” Kris, Luhan’a baktı ve cevap vermeden camı sonuna kadar açtı. Hava almaya ihtiyacı vardı. Kris’in bir şeyi yoktu. Olmamalıydı. Şuana kadar hiçbir sorun çıkmamışsa, neden Luhan’da sorun çıksın ki?, diye düşündü.

>>>>>

Suho, endişeyle kalkıp çalan kapıyı açtı, Kris ve Luhan’la karşılaştı.

“Luhan?” diye sordu Kris’e bakarak. “Bu adamın burada ne işi var?”

Luhan içeri girdi ve montunu çıkartıp oturdu. Hala pijamalarıyla duruyordu. 

“Biz Busan’a gidene kadar burada kalacak. Yani.. sanırım.”

“Luhan ben çocuk değilim.” Dedi Kris, gidip önünde durdu. “Bence sen bu olayı çok abartıyorsun. Üstelik daha iki ay dolmadı. Busan’a dönemezsin.” Luhan yumruğunu sıktı ve cevap vermedi.

DisiplinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin