6.Bölüm

1K 99 5
                                    

Aybükeden
Odadan çıktım.Salak salak sırıtıyordum.Tolga benim çok kalbimi kırmıştı.Ama hala onu önemsiyordum.Neyse şimdi iyi olduğunu gördüğüme göre gidebilirim.Hastanenin çıkışında Sevda ile karşılaştık.
"Oo Aybüke benden hızlisın.İddayı bu kadar önemsediğini bilmiyordum."
Bu kız illa benim sinirlerimi bozmak zorunda mı ya.Gıcık.
"İddayı değil canım Tolga'yı önemsiyorum."
Sevda gıcık gıcık gülüyordu.
"Yazık ya.Geç kızım bu klişe lafları."
Çok sinir olmuştum.
"Defol git."
O sırada birinin elinde kahve gördüm.Hemen elindeki kahveyi aldım.Sevda hızlı hızlı gidiyordu.Arkasından bağırarak durdurdum.Bana yüzünü döndüğünde kahveyi üzerine doğru serptim.Elbisesi mahvolmuştu.Kahkahalar atmaya başladım.
"Ayy pardon canımm.Yanlışlıkla oldu yaa"
Sevda çok fena sinir olmuştu.Çok kmik görünüyordu.Gülmekten yerimde duramıyordum.
"Kızım sen mal mısın ne yapıyorsun yaaaa"
"Yanlışlıkla oldu dedim ama...Kırıyorsun beni 😀😀.Hem elbisen böyle daha güzel oldu bence."
"Kızım bunu çok kötü ödeyeceksinn"
"Ödeyeyim tabii ben kimseye borçlu kalmayı sevmem"
Kahkaha atarak arkama döndüm ve hastaneden çıktım.
Tolgadan
Yatağımda yatıyordum ki kapı çaldı.Gel diyerek içeri çagırdim.Gelen Sevda idi.Üstü başı mahvolmuştu.Çok sinirliydi.
"Sevda?!Noldu sana böyle?"
Sevda geldi yanima oturdu ve bana sarıldı.
"Asıl sana ne oldu?İyi misin?"
"Ben iyiyim ya ufak bir kaza geçirdim.Görünüşe göre sende bir kaza geçirmişsin."
"Benimki kaza değil ya.Ben bildiğin gazaba uğradım.O manyak Aybüke elindiki kahveyi bilerek üzerime döktü."
Şaşırmıştım.Aybüke öyle bir şey yapacak biri değildi.
"Yok artık inanmam.Aybüke hayatta böyle bir şeyi bilerek yapmaz"
"Bana inanmıyor musun Tolga ya.Yaptı diyorum sana"
"Yok ya yapmaz.Neden yapsın ki?"
"Seni kıskandığı için."
Bian donakalmıştım.Biz Aybüke ile sadece bir gece geçirmiştik.Bu kadar ciddiye almış olamaz herhalde değil mi?
"Yok artık Sevda saçmalıyorsun"
"Saçmalamıyorum Tolga.Aybüke seni benden kıskanıyor."
"Kıskanmalı mı peki?"
Sevda yaklaşıp dudağımdan öptü.
"Kıskanmakta haklı.Çünkü sen beni seviyorsun.Ben seni.Kıskanması gayet normal."
Benim seni sevdiğimi nerden çıkarttın sen ya.
"Ben seni se
Cümlemi bile bitirmeme izin vermemişti.
"Seviyorsun.Sen beni seviyorsun Tolga.Bunu kabul et.Eğer beni istiyorsan da Aybükeye ümit verme."
Ne diyeceğimi şaşırmıştım.Sevda doğru söylüyor galiba.Ben bu zamana kadar Sevdadan başkasını sevmedim ki.Ama Aybükeyi de hayatımdan çıkartmam olanaksız.Onu hayatımdan çıkartmak istemiyorum.
"Bilmiyorum Sevda"
"Ne demek bilmiyorum Tolga ya.Sen de ben de çok iyi biliyoruz ki sen hep beni sevdin.Hep başka kızlarla kendini kandırdın.Aybüke de o kızlardan biri sadece"
"Neyse Sevda.Bunları sonra konuşuruz.Sen bana doktoru çagırsana."
"Hayırdır bir yerin mi ağrıdı?"
"Bir şey yok ya çagır sen."
Sevda doktoru çagırdı.Doktora taburcu olmak istediğimi söyledm.Doktorda beni çok uğraştırmadan çıkmama izin verdi.Çıkışta Sevda imalı gözlerle bana baktı.
"Tolga beni eve biraksana."
"Kendn git.Benim işim var."
"Eğer Aybüke nin yanına gidiyorsan unutma Aybüke varsa ben yokum."
Arabaya bindim ve yoluma devam ettim.Yol boyu düşündüm.Aybüke'nin evine geldim.Aybüke kapıyı açtı.Tuhaf bakışlarla beni süzdü.
"Hayırdır,Sen hastaneden ne zaman çıktın?"
"Yarım saat önce"
"Çıkar çıkmaz da bana mı geldin?"
Aybükeye yaklaşıp kapıyı kapattım.Aybüke geri geri gidiyordu.
"Neden?Olamıyormu öyle?"
"Olur.Ama şaşırdım doğrusu.Bana gelmeni hiç beklemezdim."
Aybükeye yaklaşmaya devam ediyordum.O da benden kaçıyordu.
"Sevdanın üzerine kahve dökmüşsün"
Aybüke duvara yaslanmıştı.Artık kaçacak yeri kalmadı.
"Çok yakındasın.Biraz uzaklaşsana ya."
Daha da yaklaştım.Nefesini hissediyordum.
"Sevdanın üzerine neden kahve döktün?"
"Yanlışlıkla oldu"
Dudaklarına öpecekmiş gibi yaklaştım.
"Uzaklaşsana ya"
Dudaklarımı kulağına götürdüm.
"Noldu rahatsız mi oldun?"
"Ne alakası var ya.Üstüme üstüme geliyorsun nefes alamiyorum."
"Sen beni Sevdadan mı kıskanıyorsun?"
Kalp atışları hızlanmıştı.
"Ne alakası var ya.Ben seni niye kıskancakmışım.İşim gücüm yok seni mi kıskancam."
"Bence de kıskanmamalısın.Çünkü benim sevgilim var"
Aybükeden
Bunu dedikten sonra kafamdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü.Tolgayı var gücümle ittim.
"Hayırli olsun o zaman.Bu arada sevgilin var madem neden hergün başka bir kızla gecelerdesin?"
Tolga sırıtmaya başlamıştı.
"Kızım bizim sevgilimle aramızda böyle basit sorunlar yok"
"Çüşş.Sevgilin hergün başka bir kızla yatmana izin veriyor ha.Güldürme beni ya"
Tolga yine bana yaklaşmaya başladı.Ve dudaklarını iyice dudaklarıma yaklaştırdı.Beni öpeceğini düsündüm.Onu itmeliydim ama yapamadım.Gözlerimi kapattım.O sırada dudaklarımı geçip kulaklarıma fısıldadı.
"İşte bütün kızlar bana senin gibi hayran.Bu durumda ben ne yapayım.Benim ne suçum var"
Pislik resmen benimle oynuyor.Kuvvetlice Tolga yı ittim.
"Gerizekalı bir daha bana sakın yaklaşma."
Tolga salaj salak sırıtiyordu.
"Off defol Tolga yaa.Sinirimi bozuyorsun"
"Tamam tamam sakin ol canım gidiyorum."
Tolgayı dışarı çıkarttım.Gözluklerini takip bana siritiyordu.Kapıyı suratına kapattım.
"Kıskanıyorsun işte kızım beni.Sevgilim var deyince nasıl delirdi ya.Canım benim.Her şeye inanıyor."
"Domuzzz.Resmen kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyor benimle ya.Öküz.Ama ben bunu sana ödetmez miyim?"
Tolgadan
Eve gedim.İçimde sebepsiz bir mutluluk vardı.Resmen içten içe Aybüke nin beni kıskanması hoşuma gidiyordu.Salona geldiğimde Sevdayı koltukta otururkn buldum.Beni görünce ayaklandı.
"Ne işin var senin burda?"
"Sen onu boşver.Çıkarttın mı hayatından Aybüke yi?"
"Çıkarttım"
Sevdanin yüzünde güller açmıştı.Bana yaklaştı.Tam sarılcakken;
"Evet hayatımdan çıkarttım ama seni."
"Ne diyorsun sen Tolga.Ben hiçbir şey anlamiyorum."
"Seni sevdiğimi düsünüyorsun ya.Kendini kandırıyorsun.Ben seni sevmiyorum.Şimdi çıkar mısın evimden."
"Son sözün bunlar mı yani.Emin misin?"
"Evet eminim.Çık."
Sevda evden çıktı.
"Ben bitti demeden bitmez Tolga Bey"
***************
Ertesi gün
Aybükeden
Setteydik.Tolga ile ikimizin sahnesi çekilecekti.Ben sahnede Tolga ya tokat atıyordum.Bu benim için bir fırsattı.Öcümü alacaktım.Yönetmen kayıt dedi ve ben şakacıktan vuracağıma Tolganın yüzüne okkalı bir tokat attım.Baya hızlı vurmuştum.
"Ohaa.Napıyorsun kizim senn!"
"Ayy pardon ya ben unutmuşum."
"Ya ne demek unutmuşum.Manyak mısın sen ya."
"Hı manyagım yaa"
Yönetmen de bizim durumumuzu anladı ve mola verdi.Ben de karavana geldim.Tolga da arkamdan geldi.
"Ya sen niye tokat attın bana.Elin de çok ağırmış ya."
"Şakalaşmak için oyun oynadım ya"
Tolga bana yaklaştı.
"Oyun ha.Sen oyun mu oynamak istiyorsun?Tamam oynarız."
BÖLÜM SONU
Yeni bölüm için 25 beğeni istiyorum arkadaşlar.İyi okumalarr!!

Aşık ve Öfkeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin