Aybükeden
Aybüke beni delirtme"
"Delirtirsem nolur"
Tolga bana yaklaşmaya başlamıştı.O yaklaştıkça ben geri çekiliyordum ki kollarımdan tutup beni kendine çekti.
"Ne kadar beni sinir etmeye çalışsan da başaramayacaksın.Şimdi söyle.Kararın nedir?Evliliği kabul ediyor musun?"
Yutkunamıyordum.Çaresizdim.
"Senden nefret ediyorum.Sen bana böyle bir şeyi nasıl yaparsın.Allah belanı versin senin"
"Bos konuşmayı kes Aybüke.Cevap ver.Evet mi hayır mı?"
"Evet.Pislik herif evett.Yeter ki sil o videoyu"
"Güzel.Video için o kadar acele etme güzelim.Ona daha vakit var."
Tolga eliyle yanağıma dokundu.Elini çektim.
"Sakın bana dokunma.Yoksa o elini kırarım"
"Şimdilik öyle olsun bakalım"
Tolga ittim.Tam evden çıkıyordum arkamdan seslendi.
"Ha unutmadan kimliğini bana versene.Malum nikah işlemlerinde lazım olacak."
Çantamdan kimliğimi çıkarıp yere attım.Ve evden çıktım.Çıkmadan çıkıştaki vazoları da yere fırlattım.
"Offf Aybüke offf.Şuraları temizleyin lütfen"
Arabama bindim.Son hızla hastaneye geldim.Babam annemin yanında kanapede uyuyakalmıştı.
"Allahım sen bana yardım et,sen bana sabır ver"
Annem ile babamı öpüp odadan çıktım.
**Sabah Olur **
Tolgadan
Eren ile birlikte kahvaltı yapıyorduk.Ona olanları anlattım.
"Sana inanmıyorum Tolga.Sen böyle bir şeyi nasıl yaparsın.Seni tanıyamıyorum artık ya"
"Kayboldum ben Eren.Kendimi bulamıyorum.Ama bildiğim tek şey var Aybüke'ye acı çektirmek istiyorum.Yaptıklarının cezasını çeksin istiyorum."
"Bir insan acı çeksin diye onunla evlenmeye değer mi Tolga."
"Bilmiyorum.Göreceğiz."
Aybükeden
Babamlara bu konuyu nasıl açacağımı bilmiyordum.Annem zaten kötüydü.Bunu da söylersem yüreği dayanmayacak.En iyisi babamla konuşmaktaydı.Ama onu da nasıl yapacagımı bilmiyordum.Babamı hastanenin kantinine çağırdım.
"Evet kızım nedir bizimle konuşacağın önemli konu"
"Baba nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama ben Tolga'yı çok seviyorum ve onunla evlenmek istiyorum."
"Ne"
Özür dilerim babacım inan ki elimden bir sey gelmiyor.Babam gülmeye başlamıştı.
"Ben de benim deli kızım bunu bana ne zaman söyleyecek diyordum.Sonunda yani söyleyebildin prensesim."
"Baba ne diyorsun sen ben hiç bir şey anlamadım."
"Kızım ben senden önce Tolga ile iyice tanıştım,konuştuk.Bana evlenmek istediğinizi söyledi.Ben de annenle konuştum.O da kızımın mürvetini görmek istiyorum dedi.Tolga sana sürpriz olsun diye söyletmedi.Biz evliliğinizi onayladık.Ailesiylede tanıştık.Hatta babasıyla da ortak iş yapmayı planlıyoruz."
Doğrularım teker teker yıkılıyordu.Pislik hepsini kandırmıştı.Ben bu ruh hastasından nasıl kurtulacağım
"Ne zaman söyledi baba Tolga sana evlenmek istediğimizi?"
"3 gün önce canım"
Üç gün önce ben bilmiyordum evleneceğimizi ya.Adi.Hepsini önceden planlayıp halletmiş.
"Ben bi Tolga'yı arayayım o zaman baba"
"Tamam kızım"'
Tolgayı aradım.Açtı.
"Naptın?Konustun mu babanla?"
"Allah senin belanı versin pislik.Adi her şeyi önceden ayarladın dimi"
"Sen ne zeki şeysin öyle ya.Aferin anladın.Yalnız babanda çok paracı.Babamla ortak iş yaparsiniz dedim hemen evlenmemize izin verdi."
"Düzgün konuş babamla.Bunların hepsini ödeyeceksin.Sana hepsini ödeteceğim."
"Merakla bekliyorum.Bu arada üç gün sonra nikahımız var.Müstakbel eşim"
"Allah senin belanı versin"
Telefonu kapattım.Bu bir kabus olmalı ya.Bu bir kabus olmalı.Uyanayım artık yeter ya yeterr.
**Ertesi Gün**
Annem bugün taburcu olmuştu.Yarın nikah vardı.Bunun bir kabus oldugunu uyandığımda her şeyin biteceğini düşünüyordum ki telefonum çaldı.Tolga arıyordu.Yine beni sinir edecekti.Telefonu açtım.
"Ne var"
"Hayatım ben bugün arkadaşlarla bekarlığa veda partisi vereceğim.Senin için bir sıkıntı olmaz dimi?"
"Allah belanı versin Tolga.Ne yaparsan yap.Bekarlığa vedada belki bir kızla tanışırsın da vazgeçersin evlenmekten."
"Emin ol senden güzeliyle tanışacağımı sanmıyorum.Ayrıca arada bir kıskançlık mı seziyorum.Ama merak etme ben senden başkasına bakmıyorum.Hatta sana bile bakmıyorum da neyse"
"Öküz.Hayvan.Domuz"
"Neyse.Bu arada bana gelsene bi yeni evimizin kombini hakkında sormak istediğim bir şeyler var."
"Evimiz değil evin.Bizim seninle hiçbir zaman ortak bir şeyimiz olmayacak."
"Olacak güzelim.Soyadlarımız aynı olacak.Karım olacaksın."
"Senin soyadını asla kullanmayacağım."
"Bunu sonra konuşuruz.Hemen eve gel hadi."
"Offf tamam allahın cezası tamam"
Sözlerimi bitirmeden telefonu suratıma kapatmıştı.Ben bu çocuğu öldürürüm.Elimde kalacak.
Tolgadan
Aybükeyi bekliyordum ki kapı çaldı.Aybüke gelmişti.Kapıyı açtım.
"Hoşgeldin"
"Hiç hoşbulmadım.Ne sorcaksan sor hadi."
"Gel içeri geç"
İçeri geçtik.
"Ee hadi oyalama beni sor ne sorcaksan."
"Evlenince bu evde mi yaşayalım başka bir yerde mi?"
"Off ne fark eder.Ben evlenince bitiyorum zaten.Hayatım bitiyor."
"Öyle deme belki sana yeni hayatın kapıları açılır"
"Sen böyle kendini kandırmaya devam et.Ben gidiyorum."
Aybüke gitmişti.
"Benim adım da Tolgaysa sen bana sırılsıklam aşık olacaksın Aybüke.Ama ilk önce benim olacaksın.
******
Akşam evde oturuyordum.Telefonuma bir mesaj geldi.Tolgadandı.Gerizekalı kızlarla çekildiği fotoğrafları göndermişti.Telefonla aradım.
"Ya sen hasta mısın?Mal mısın nesin sen ya."
"Noldu ya?Kıskandın mı yoksa."
"Ne kıskanacağım seni be.Keşke birine aşık olsan da kurtulsam senden"
"O imkansız işte.Senin yüzünden kadınlara olan bütün güvenim sarsıldı."
"Öldün de üzerine toprak atan yok Tolga ya.Senden nefr.."
"Biliyorum benden nefret ediyorsun.Tamam et sorun yok"
"Allah b.."
"Onu da anladım Allah belamı versin.Başka bir klasik sözün yoksa kapıyorum."
Telefonu kapattım.Çektiğim şeylere bak ya.Offff.Bu gerçekten bir kabus olmalı ya.
Tolgadan
Kızlarla sırf fotoğraf çekinmek için yanyana durmuştum.Bekarlığa vedayı da Aybüke ye gıcıklık olsun diye yapmıştım.
Bölüm Sonu
İyi Okumalar