7.Bölüm

1K 87 3
                                    

Aybükeden
Setteydik.Sahnem vardı.O yüzden karavnda saçımı yıkıyordum kii delirdimm.Çünkü sampuan saçlarımı yepyeşil yapmıstı.Saçım çok kötü görünüyordu.Bunu bana Tolganın yaptığını anlamıştımmm.
"Tolgaaaaaaaaaa"
Tolgadan
Biraz önce kıyametin koptuğunu duyar gibi oldum.Ama o da çok istenmişti.Korkuyla karavana,Aybüke'nin yanına,girdim.Aybüke çok komik görünüyordu.Aynı zamanda da çok sinirliydi.Üstüme gelmeye başladı.
"Hayvann,domuzzz.Gel buraya.Göstereceğim ben sana"
Ben karavanda kaçmaya çalışırken o da beni kovalıyordu.İçimde yakalarsa öldürcekmiş gibi geliyordu.
"Ya bana bunu nasıl yaparsın pislikk"
"Ya bence bu da sana yakışmış.Korkma korkma böylede güzelsin"
"Tolgaaaa"
"Tamam sakin ol.Ama yalnız yeşil de seni açmış ha ha ha ha "
Ben kahkaha atarak gülerkn Aybüke de bana öldürecekmiş gibi bakıyordu.
"Tamam ya sakin ol.Derdinin sebebi benim ama dermanı da bende."
"Ne saçmalıyorsun sen ya"
"Saçındaki yeşil boyayı çıkartan şampuan bende"
"Hıhı ben de yedimm"
Şampuanı sakladığım yerdn getirdim.
Aybükeden
İnanmamıştım ama şampuanı getirmişti.Almaya çalıştım.
"Ya ver şunu"
Ben almaya çalıştıkça o elini yukarı kaldırıyordu.Boyum ondan kısa olduğu için yetişmek için zıplıyordum.O da salak salak gülüyordu.Tolga ile birbirimize çok yakındık.Nefesini nefesimde hissediyordum.
"Ya ver şunu yaaa"
"Aa çok ayıp Aybüke.Senin gibi kibar bir kadına yakışıyor mu hiç bu kabalık"
"Tolga sinirleniyorumm ya ver şunu banaa"
"Tamam.Vereceğim ama bir şartım var."
"Neymiş bu şart?"
"Öpücük."
"Çüşş başka derdin?"
"Başka derdim yok."
Bu adam ne yapmaya çalısıyor ya.Ben ondan kurtulmaya çalıştıkça beni kendine çekiyor.Onun dünyasında kayboluyorum.
"Evet Aybükecim nedir kararın?Böyle dolaşıp rezil mi olacaksın?Yoksa bir öpücükle kurtulacak mısın?"
Galiba öpmekten başka çarem yok ya.
"Tamam.Kabul.Yaklaş"
Tolga bana yaklaştı.
"Gözlerini kapat ama utandım"
"Tamam"
Tolga gözlerini kapattı.İyice yaklaştım ve öpecek gibi yapıp şampuanı elinden aldım.
"Sen öpücüğü git sevgilinden iste."
"Çok gıcıksın ama"
"Senden gıcık olamam.Şimdi çık dışarı canım.Saçlarımı yıkayacağım."
"Kalsaydım ya"
"Tolgaa"
"Tamam tamam"
Tolga çıkacakken arkasından seslndim.
"Bu yaptığını sana ödeteceğim."
"Bekliyorum"
Bu çocuk çok tatlı ya.Amann kendine gel Aybüke.Unutma Tolga'nın sevgilisi var.Offf off.
Tolgadan
Ben bu kızdan gerçekten etkileniyorum galiba ya.Onun yanindaykn mutluyum.Ben böyle düşünürken bir kadının üstüme geldiğini gördüm.Tabii ki bu Sevdaydı.Kolundan çekiştirip bir kenara çektim.
"Hayırdır?Niye geldin senn?"
"Bugün günlerden ne canım?"
"Neymişş?'"
"Sevgililer günü"
"Bundan banane"
"Yapma Tolga bugün bizim günümüzzz"
"Off saçmalama Sevda.Biz seninle sevgili değiliz.Sok şunu kalın kafana."
"Sokmuyorum ya.Sen kendini kandırıyorsun.Biz birbirimiz için yaratılmısız."
Sevda bana yaklaşıp dudaklarıma yapıştı.İtecekken magazinciler geldi ve fotoğraflarımızı çektiler.
"Oo Tolga Bey sevgililer gününde sevgilinizle.."
"Saçmalamayın arkadaşlar.Gerçekten büyük bir yanliş anlaşılma oldu"
"Sevda Hanim bir şey söylemeyecek misiniz?"
"Ne diyeyim ki arkadaşlar.Her şey ortada"
Sevdayı kolundan sarsaklamaya başladım.
"Sacmalama kızımmm"
"Çok teşekkürler arkadaşlar.Biliyorsunuz Tolga kameralardan pek hoşlanmaz.İyi akşamlar"
"Saçmalama Sevda.Arkadaşlar biz sevgili falan değiliz.Ben Sevdayı sevmiyorumm"
"Anladık biz anlayacagımızı Tolga Bey"
Ne desem anlamiyorlardı.Şuan o kadar sinirliyim ki Sevdayı öldürebilirim.Sonunda güvenlikler magazincileri çıkarttılar.
"Sevda elimden bir kaza çıkmadan defolll git"
"Tamam"
Sevdadan
Magazincileri önceden ayarlamıştım.Tam zamaninda gelmişlerdi.Ama Tolga'nin bu haberi yayınlattırmayacağını adım gibi biliyorum.O yüzden her şeyi en ince detayına kadar düsündum.
Aybükeden
Tolgaya hain bir pusu kurmustum.Kapınin üstüne bir kova su koydum.Kapı açıldığı anda açanın üstüne dökülecektı.İnşallah ilk giren Tolga olur.Elimde telefon video çekmek için hazırdım.
Tolgadan
Hemen karavana girip telefonumu alacaktım.Karavana girdim ki başımdan aşagıya sular döküldü.Aybüke de kahkaha atmaya başladı.Çok sinirliydim.Bu olay da olunca kendimden geçtim.Aybükeye yaklaştım ve onu sarsaklamaya başladım.
"Hasta mısın kızım sennn?Ne yapıyorsunn?"
Ne yaptığımı bilmiyordum.
"Yaa canım acıyot bırak"
Bunu duyunca Aybüke yi bıraktım.Kendme gelmiştim.
"Çok özür dilerim.Kendimi tutamadım.İyi misin?"
Aybüke çok sinirlenmişti.
"Paranoyak misin sen?Gerizekalı.Bence senin muayene olman gerekiyor.Benden uzak dur.Gerizekalı"
Aybüke kapıyı çarpıp dışarı çıktı.Ben de kendime çok sinirlendim ve elimi yumruk yapıp duvara vurdum.
Aybükeden
Çok sinirlenmiştim.Dışarı çıkınca derin derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştım.Biraz yürümeye başladım.Derken koluma sert bir darbe aldım.Bir adam bana çarpmıştı.
"Ohaa yaaa dikkat etsene"
"Çok özür dilerim. İyi misiniz?"
Bu adam sarı saçlı,yeşil gözlü biriydi.Bunu görünce aklıma Tolga geldi.Sinir oldum.
"Bu sarılar hep hayvan oluyor herhaldee"
"Sarılar diye genellediğinize göre bir sarı sizi sinir etmiş"
"Ettiyse etmiş bundan sanane"
"Tabi pardon.Bana düşmez"
"Bencede"
"Tamam.Ben sana çarptığım çok özür dilerim.Çekimlerim var acele ediyordum da"
"Ne çekimi?"
"Ben söz dizisine yeni katıldım"
Ayy bu bizim yeni oyuncumuyduu.Çok şaşırdım.
"Sen yeni oyuncusun."
"Aynen,Yoksa siz de mi sette çalısıyorsunuz?"
"Evet.Ben dizide Bahar karakterini canlandırıyorum."
"Ha şu Yavuzun eşi Bahar."
"Malesef o Bahar."
Tolgadan
Aybükeden özür dilemek için her yerde onu arıyordum ama bir türlü bulamadım.Derken karşıda Aybüke ve yanindaki adamı fark ettim.Bu kim şimdi ya.Bayağı da mutlu görünüyorlar.Ben en iyisi rahatsız etmeyeyim.Sete geri döndüm.
BÖLÜM SONU
-Sizce yeni bölümde neler olacak?
-Aybüke ile Tolga'nın ilişkileri nasıl ilerleyecek?
-Sevda'nın planını ne?
-Aybüke haberi görecek mi?
Yeni bölümü Cuma günü paylaşacağım arkadaşlar.Azıcık bile beğendiyseniz yıldız butonuna tıklayarak destek olun lütfenn...
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM


Aşık ve Öfkeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin