Aybükeden
Bugün dizimizin ilk ölümü seyirciyle buluşacak.Çok heyecanlıyım.Bütün kadro hep birlikte ilk bölümü izleyeceğiz.Acaba beğenilecek mi ya.Akşamı iple çekiyorum.Kendime çok güzel bir elbise aldım.Şimdide kuaföre gideceğim.O zaman başlasın hazïrliklar.
*******
Akşam olur.
Tolgadan
Dizinin galası için otele geldik.Kapıda Aybüke' yi gördüm.Çok güzel olmuştu.Bakışlarımı ondan alamıyordum.
"Aybüke Hanım çok güzel olmuşsunuz"
"Teşekkür Tolga Bey siz de çok şıksınız."
Aybükeden
Tolga ilk defa bana iltifat etmişti.Gerçekten çok yakışıklıydı.Ondan etkileniyordum.Belki de aşıktım ona.Neyse ikimiz birlikte içeri girdik.
*****
1.Bölümünü izledk.Sanki Tolga bütün dizi boyunca beni izlemişti.
Onun da benden hoşlandandığını düşünmeye başladım.Çıkışta karşılaştık.
"Tolga gel beraber bir kahve içelim"
"Valla hayır demem.Ama magazinden uzak olalım"
"Tamam.Evimde ağırlayayım o zaman seni."
"Olur."
Eve geldik.Kahveleri getirdim.Sohbet etmeye başladık.Çok yakın temas halindeydik.
"Bugün çok güzelsin.Gözlerimi senden alamıyorum."
"Teşekkür ederim utandırıyorsun beni."
"Utanmana gerek yok.Gerçekleri söylüyorum."
Yüzümde güzel bir tebessüm oluşmuştu.Tolga bana yaklaşıyordu.Biraz uzaklaştım.
"Fazla ileri gitmeyelim."
Tolga daha da yaklaşmıştı.
"Üzgünüm bu kadar güzel olmak senin suçun"
Dedi ve dudaklarıma yapıştı.Çok güzel öpüyordu.Karşılık veremeden duramadım.Biraz öpünce çekildim.
"Bu kadar yeter."
Gülümsemeyle beni tekrardan öptü.Masum bir öpücükle kalmadık ve birlikte olduk.
**********
Sabah uyandığımda Tolga yanimdaydi.Çok güzel uyuyordu.Dudağına hafif bir öpücük kondurup yataktan kalktım.Giyindim.Kahvaltı hazırlamaya başladım.Çok gecmeden Tolga da uyanip gelmişti.
"Günaydın canım"
Bana tuhaf tuhaf bakıyordu.
"Ne yapiyorsun sen?"
Bu ne sinir böyle sabah sabah.Neyse biraz alttan aldım.
"İkimize kahvaltı hazirladim sevgilim."
Alaylı bir sekilde güldü.
"Ne sevgilisi ya.Biz sevgili falan değiliz."
"Ne demek o ya.Saçmalama.Her şey bu kadar basit mi senin için?
"Evet.Aybükecim ben ilgimi çeken bütün kadınlarla birlikte olurum.Ertesi günü eskisi hayatıma geri dönerim.
"Sen ne saçmalıyorsun yaa.Bana bunu nasıl yaparsın"
"Haklısın.Kusura bakma.Prensip olarak iş arkadaşlarımla birlikte olmuyordum.Bu bir istisna oldu.
Çok sinirlenmiştim.Tolganın kafasını gözünü yarmayı falan planlıyordum.
"Asıl sen kusura bakma ya.Ben de prensip olarak şerefsizlerle birlikte olmuyordum.Ama bu seferlik böyle olmuş naparsın."
İçimin yagları erimişti.Ama hala çok sinirliydim.Tolga yediği laf üzerine susup kalmişti.Ve son noktayı koydum.
"Şimdi defol git evimden.Allah senin belanı versin."
Arkasına bile bakmadan çekip gitti.Çok sinir olmuştum.
"Ben de Aybüke Pusatsam sen Tolga Sarıtaş köpekler gibi bana aşık olacaksın.Ve ben sana yüz vermeyeceğim."
Çok hırslanmıştım.O Tolga Sarıtaş göreceti.
Tolgadan
Gerizekalı kız.Bir de senin gibi bir kızla sevgili olmamı mi bekliyorsun.Hiç kusura bakma.Senin yüzünden özgürlüğümü kısıtlayamam.Arabama bindim.Gayet normal ilerliyordum ki arabanın frenlerinin tutmadığını fark ettim.Durdurmak için yoldan çıkıp duvara çarptım.Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.Kafamda hafif bir yara vardı.Başka bir şeyim yoktu.Ama duyan ziyaretime gelmişti.
"Tolga nasılsın iyi misin?"
"İyiyim iyiyim bir şey yok.Hafif bir kaza sadece.Sadece yorgunum uyumak istiyorum."
"Allaha şükür önemli bir şey yok.Neyse biz çıkalım.Sen dinlen.
Aybükeden
Tolganın kaza haberini alinca icime bir öküz oturdu,Yoldayım.Ne kadar kızgın olsamda canım acıyordu.Hemen hastaneye geldim.
Tolgadan
Düsünmeye başladım.Arabayı daha yeni tamir etmiştim.Neden böyle oldu ki.Bi an aklima bir şey gelmişti,Aybüke yi anımsadım.Bana beddua etmişti.Kesin onun bedduası tuttu.Ne kalbi temiz kızmış be.O sırada içeri Aybüke girdi ve bana sarıldı.
"İyi misin?Çok korktum sana bir şey oldu diye."
Bir kaç saat önce bana bağıran kız şimdi bana sarılıyordu.
"İyiyim de biraz daha böyle sarılmaya devam edersen bir kaç kemiğim kırılacak.
Aybükeden
Hemen çekildim.Espiri yapabildiğine göre durumu gaet iyidi.Yine ona karşı sinirlerim depreşti.
"Salak.Geberseydin keşke."
Bu tepkime şaşırmıştı.
"Kızım hasta insana böyle denir mi ya ayıp.Daha biraz önce sariliyordunn."
"O bir anlik refleksle oldu.Yoksa seni hiç önemsemiyorum."
"Tabi tabi"
"İnanmıyorsun demek ha.Kafan mı acıyor senin"
"Evet"
Kafasındaki yarasına elimle bastırdım.Tolga acıyla inledi.
"Napıyorsun kızım sen yaa"
"Noldu canım.Canınmı yandı.Daha bu hiçbir şey.Daha ödeşeceğiz seninle"
"Manyak mısın kızım sen"
"Yoo değilim."
Gülümsedi.Kapıya doğru yöneldim.
"Hişt nereye?"
"Cehennemin dibine.Gelcen mi?"
Kahkaha atmıştı.
"Ben seninle her yere gelirim."
BÖLÜM SONU