Onunla karlı bir günde bir kafede tanıştık. Tanıştığımız kafede garsonluk yapıyodu . Kafeye arkadaşımla bir gitmiştik ve arkadaşımla bir onu gördüm döndüm arkadaşıma dedim ki garson çok tatlı değil mi arkadaşımda evet dedi uzun süre kesiştik . Tabi ben takım kafaya telefonu falan aldım artık onu arıyorum instagram , facebook , swarm , ne kadar sosyal medya varsa ordan aradım ama swarda gitiğimiz kafenin en çok kim yer bildirimi yaptığını buldum adı da ramazanmış . Ramazana onun fiziksel özelliklerini söyledim ama ramazan bana yanlış kişiyi söyledi ama oda yabancı değildi orhanı söylemişti onun en yakın arkadaşıydı ramazan bu olmadığını söylemiştim ramazanda onun fotoğrafını çekip atmıştı halada duru ilk fotoğrafı . Adını sormuştum ramazan instagramdan eklicektim raman ömer dedi tabi soyadını falan da söyledi ama burda yazmıyorum 😁😁 içimden dedim ki " ya şimdi eklersem ondan hoşlandığımı anlar bir kaç gün sonra takip ederim sonra beğen dm den yürürüm " dememe kalmadan bir baktım o bana takip isteği yollamış ve mesaj atmış " merhaba beni sormuşsunuz " demiş tabi bende tüh rezil oldum vah rezil oldum derken olayı toparlamaya çalışıyorum " Kusura bakma ben sadece arkadaş olmak istemiştim yanlış anlaşılmak istemiyorum aklına kötü bişi gelmesin arkadaş olmak istemiyorum dersende anlarım seni sormam kesinlikle yanlış anlaşılmasın lütfen !" Diye mesaj attım
Oda sağolsun yanlış anlaşılacak bir durumun olmadığını söyleyerek arkadaş olma yolunda gidiyorduk sonra telefon numaralarımızı birbirimize verdik konuşmaya başladık 10 ocak konuştuğumuzda bir salı akşamıydı çarşamba günü yine arkadaşımla bir onun çalıştığı kafeye gittik oda ordaydı uzaktan uzaktan mesajlaşıp bakışıyoduk tabi okuldan kaçmıştık eve dönme vakti gelmişti biraz erken kalktık perşembe günü de yine çalışıyodu kafe için malzeme almaya manava gitcekmiş dışarda beş dakika görüşelim falan dedi tamam neyse görüştük işte konuştuk falan kapşonum takılıydı herzamanki gibi ve ilk defa biri kapşonun güzelmiş demedi ve bana dediği şey " kapşonunu çıkarda yüzünü görelim " dedi kapşonumu istemeyerek çıkardım saçlarım hafif dağınıktı utanarak ona baktım yüzümde küçük bir tebesüm oluştu o öyle söyleyince sanki kendimi çok güzel hissetmiştim utancımdan gözlerimi kaçırıyodum sonra bi anda "çok güzel gülüyosun " dedi hah işte bu sözcük beni bitirdi resmen uçtum yaa beynim yok oldu hiç bir ses duymuyorum kalbimin hızlı hızlı çarpışından başka yüzüm iyicene utanmaktan kızardım tabi o utandığımı görünce lafı değiştirdi yarına kahvaltı yapalım dedi . Tamam dedim ne diyeyim . Sonra mesaj attı " kahvaltıyı pohça falan alıp evde mi yapalım yoksa dışarda mı yapalım yoksa evde kahvaltımı hazırlayayım " dedi tabi o akşamda aksiliğe bakın uyuya kaldım sabahta uyanamadım şimdi diceksiniz kahvaltıya etmedinniz mi ettik biraz geç ettik . Ama kahvaltıdan önce uyanıp tekrar uyumuştum tabi ömerde bir sürü mesaj atmış ben bi tek onun günaydın mesajına cevap verip tekrar uyumuşum tabi o gün erken kalkmış normalde 12 1 gibi uyanıyolarmış ama o gün benim için erken kalkmış birde hava çok soğuktu o gün 20 dk falan beni dışarda beklemiş çok üşümüş sonra tekrar bana kahvaltı sordu nasıl yapıcaz diye tabi ben uyumaktan düşünemedim ki nasıl yapıcağımızı aklıma gelen ilk şeyi düşündüm bana kahvaltı hazırla dedim oda " onu deme yaa "" dedi neden diye sorduğumda " onu bi seçenek olarak söylemiştim seçeceğini düşünmemiştim " dedi bende "olsun bana kahvaltı hazırla " dedim oda tamam dedi yolumuzun üzerinde marketten ekmek aldık bide antep fıstıklı çikolata tabi çikolata yermisin diye sordu hayır kilo yapıyo dedim ama sana lazım biraz ye kilo al dedim oda yan gülerek bana baktı ekmekle çikolatayı alıp ebe doğru ilerledik ve eve geldik...
( ikinci bölüm kahvaltı ve sonrası olanlar çok kısa bir sürede gelecektir takip etmeyi yorumlarınızı ve oylamayı unutmayın okuduğunuz için teşekür ederim 😘😘)