*1*

628 16 4
                                    

Sıkıcı bir günde yeniden karşınızdayım. Bugünki konuklarımız sıkılan adam, sıkılan kadın ve diğer sıkılanlar. Yapacağımız tek şey var; sıkılmak. Evet, yine saçmalıyorum. Çünkü çok sıkıldım.

Yaz tatilinde yatağımda öylece oturup Twitter' da dolaşıyorum. Annem babam polis ve neredeyse eve hiç gelmiyorlar. Onlardan uzakta olmak beni her ne kadar üzse de buna artık alışmıştım.

Bahçeye çıkmak için ayağa kalktım ve merdivenlerden aşağı hızlıca indim. Biraz acıkmıştım. Hatta biraz değil, çok acıkmıştım. İlk önce mutfağa uğradım ve kendime nefis bir sandviç hazırladım. Elime sandviçimi ve portakal suyumu alarak mutfağın kapısından dışarı bahçeye çıktım. Sandalyenin birisini çektim ve oturdum. Ayaklarımı da masaya doğru kaldırdım ve koydum. Annem bu halimi görse beni tüfekle kovalardı. Cırcır böceklerinin çıkardığı sesler çok sinirimi bozuyordu.

''Kesin sesinizi aptallar'' diye bağırdım. Tabikide susmadılar. Bende omzumu silktim ve sandviçimi yemeye koyuldum.

Elimdeki herşey bittiğinde -bardağı tabiki yemedim- ayağımı topladım ve sandalyeden kalktım. İlerden bir hışırtı sesi duydum. Burada kimse olmayacağını kendime karşı bahane edinerek eve doğru yürümeye başladım. Veya kedi de olabilirdi. Unut bunu Blair. Böceklere orta parmak gösterip içeriye hemen kaçtım. Bahçeyle mutfağın arasındaki kapıyı kapattım ve bardağıma su tutup tezgaha koydum.

Islak ellerimi pantolonuma sürterek salona doğru adımlarken şok olacağım bir manzarayla karşılaştım. Ellerinde siyah eldivenler bulunan 5 tane çocuk karşımda duruyordu.

Lingering History | Zayn Malik FanFic. |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin