*5*

160 6 1
                                    

***

Gözlerimi açtığımda bana bakan beş tane kafa gördüm. Ellerimi yumruk yaptım ve iki gözümü de ovaladım. O an başımda bi acı hissettim.

Ah, doğru. Biri kafama bişeyle vurmuştu.

''Ben gerçekten özür dilerim. Senin olduğunu görmemiştim. B-ben başka bişey sanmıştım. Gerçekten üzgün-''

''Tamam, sakin ol Niall'' dedi Zayn.

''Bence de sakin olmalısın'' dedim ve gülümsedim. ''Ayrıca özür dileme, bu benim hatam. Üzgünüm.''

''Neden bizimle yemek yemezsin ki? Belkide uzun zaman boyunca birlikte kalacağız. Alışman lazım.'' 

''Yoksa bizden iğreniyor musun?''

Ne?

''Sizden neden iğreneyim ki?''

''Bilmem, senin gibi ailemiz ve zengin olmadığımız için olabilir mi?'' dedi Zayn.

''Sen ne dediğinin farkında mısın?'' Zayn omzunu silkti ve konuşmak için ağzını açtı.

''Herneyse, ben görüşlerimi belirttim. Şımarık, iyi aile kızı.'' Bu çocuk benden neden bu kadar nefret ediyordu ki?

''Şey, ben düşündüm de. Biz birbirimizi pek tanımıyoruz. Şimdi tanışsak nasıl olur acaba?'' diye atıldı Niall.  Zayn' in dedikleri yüzünden hala suratım asıktı. Ben şımarık bir kız değildim ki!

''İyi olur, nasıl olsa uzun zaman boyunca birlikte kalacakmışız.'' dedim Zayn' in yüzüne konuşarak. Ve beni umursamıyordu. Gıcık!

''İlk olarak ben başlayayım o zaman. Adım Niall. 21 yaşındayım ve yemek yemeyi severim. Evet, sanırım bu kadar. He birde haksız olupta, haklı fakat güçsüz olan insanlara kötü davranan kişilerden nefret ederim ve onları dövmeyi çok severim. Bitti.''

''Bende Louis. 22 yaşındayım. Yani aranızda en büyük olan kişi benim. Şarkı söylemek iyidir fakat yaptığım işle hiç uymadığı için genelde banyoda s-- Ah ben bunları size neden anlatıyorum ki? Herneyse benden de bu kadar.''

''Ben Harry... 20 yaşındayım ve evet, en küçüğünüz benim. Tamam... Ee... Sanırım bu kadar.''

''Ve en yavaş konuşansın, Harry.'' dedi Niall ve büyük kahkaha patlattı.

''Ben Liam. 21 yaşına bugün girdim ve hiçbirinizin haberi yok. Canım arkadaşlarım, ne güzelde kutladınız öyle.'' Hepsinin gözü bir anda irice açıldı ve birbirine baktı. Evet, kesin şimdi ne yalan söyleyeceklerini düşünüyorlardı.

''Of Liam. Biz sana sürpriz kutlama yapacaktık barda fakat bozdun herşeyi ya!'' 

''Siz ciddi misiniz çocuklar? İnanmıyorum, ben unuttunuz sanmıştım. Üzgünüm'' Unutulmamanın sevinciyle Liam arkadaşlarına sarıldı ve ben öyle ortada sap gibi kaldım. Evet, tam bir sap gibi.

Birbirlerine sarılma işlemleri bittikten sonra beni farkettiler ve tekrar yerlerine geri geçtiler. Burada gerçekten sap gibi duruyordum!

Duvardaki saat daha sekizi gösteriyordu. Bu saatte uyumakta neyin nesiydi ki? Hepsi mi yalan söylemişti? Vay canına! Güzel oyunculuk.

''Sürpriz bozulduğuna göre, hadi gidelim ve kardeşimizin doğum gününü kutlayalım!'' diye bağırdı Niall ve kolunu Liam' ın omzuna attı.

Bir insanı kaçırıyorlardı ve hiçbirşey olmamış gibi de kutlamaya mı gidiyorlardı?

''Ya ben ne olacağım?''

''Üzgünüm prenses ama kaçırdığımız insanları kutlamaya götüremiyo- Hey, bi saniye. Biz bi insanı kaçırdık. Ya polisler bizi orada yakalarlarsa?''

Lingering History | Zayn Malik FanFic. |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin