•Üvey Abim/3•

7.1K 174 40
                                    

"Ben kaybetmeyi kendimde başladım,
Herkes keyfine baksın. "

Saçlarımda bir elin gezintiye çıktığını hissetmistim.

Hemen gözlerimi açıp elini hemen tuttum.
Ama b-bu kişi K-koray di .

Saçlarımda niye gezintiye çıkmıştı ki hemen elini çekmeye çalışsa da izin vermemiştim.

-Amacin ne senin ne yapmaya çalışıyorsun?
-Bırak k-olumu a-ciyor

Kolumu çok sıkmıştı. Kesin moraracak kırmızı olmuş bile .
Bana acıyarak baktı ve gitti.
Sinirden ağlıcam yaa.

Koşarak tuvalette gittim. Eğer benim ağladığımı görürlerse bunu devam ederler ve beni ağlatma ya çalışırlar ve benim zayıf noktamı o olduğunu sanatlar. Ve ben bunu istemiyorum.

Kapayı açıp sert bir şekilde kapattim. Ne olur ne olmaz diye de kilitledim.

Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Bileğim çok açıyordu. Morarma ya yüz tutmuştu.
Hemen yüzümü yıkayıp kapıya doğru gidiyordum ki başım dönmeye başladı.

Tutunacak bir yer aradım ama kolum aşağıya doğru çöktü. En son hatırladığım şey ise kafamı bir yere çarpmamdi .
Sonrası karanlık.

🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲

Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalıştım ama tabi ki açamadım.
Sesleri duyuyordum ama cevap verecek halim yoktu.

Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Etrafa baktığımda hastanede olduğumu gördüm. Nefret ederim hastanelerden ve kokusundan.
Yanımda annem vardı. Uyandığımı görünce hemen yanıma geldi.

"İyi misin?"

"İyiyim anne ben buraya nasıl geldim?"

"Beni hastaneden aradıkların da çalışıyordum. Nasıl geldiğimi bilmiyorum. Çok korkuttun beni "

"İyiyim anne ben hadi çıkalım buradan"

"Tamam kızım ben çıkış işlemlerini yapayım"

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶


Annem beni evime bırakıp gitti. Bir aralar çok işi varmış. Öyle dedi. İnşallah öyledir. Birisiyle tanıştıracakmiş beni yarın akşam yemeğe davet etmiş arkadaşını çocuğunu da gelicekmiş çocuk dediğime bakmayın aynı yastayiz.

Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim nerede şu telefon ha buldum.

Özel nuramara"Çok korkuttun beni "

Bu kimdi şimdi yaa. Benim telefonumu nereden biliyor. En önemlisi ise beni nereden tanıyor.

Kesin Deniz yapmıştır şaka olsun diye. Şimdi arayayım da gör sen.

Üvey Abilerim (Özel Sebeplerden Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin