Mekânimızı seçmiştik. Deniz kenarını bulut seçmişti.
Güzel duruyordu.Aynı onun gibi .
Düğün daviyetisi şeffaf seçmiştik ikimizin seçimiydi ve mühürlemişti üstünde de çiçek vardi. Çok güzeldi
Böyle bir gelinlik seçmiştik sadey ve hos gözüküyor.
Ayakkabılarım bunlarda.
Bulut da böyle bir seçim yapmıştı. Şık duruyor üstünde.
Gelinlik çiçeğimde buydu hep beyaz olacak hali yok yaa.
Saçımı da açık bırakmıştım. Başımdan saran bir örgü ve onun üzürinde çiçekler koymuştuk. Makyajım ose sadeydi.
🗽🗽🗽🗽🗽🗽🗽🗽🗽🗽🗽🗽🗽🗽🗽🗽
Sabah kalktığımızda beraber kahvaltı yapıp. Nikâh tarihi almaya gitmiştik.
Nikâh dairesine gittiğimizde çok mutluydum. Sevdiğim daha doğrusu aşık olduğum adamla evleniyordum.
Odaya girdiğimizde memur bayanla karşılaştık. El sıkışıp oturduk.
Biz nikah tarihi almaya gelmiştik de.
Düşündüğünüz bir tarih var mı??
1 Temmuz diye düşünmüştük saat 15.00 ' te
Tarihimiz var ama saatler uyuşmuyor.
15.50 de olsa sizin için uygun mu?Buluta bakıp kafamı salladım.
Olur dedik ikimizde
O zaman ben not alıyorum.
(Burdan sonrasını aticam ne olduğunu bilmiyorum. Gerçeği şuan sallayarak yapıyorum)Düğünüzün yapılacağı adresi yazar mısınız?
Tabi dedi.
Bulut yazıp kadına uzattı.Bir yastıkta kocayın dedi. Bende ona bakıp gülümsedim.
Nikâh dairesinden çıktığımda mutluydum içim içime sığmıyordu.
Birden durup buluta baktım
Ne oldu gece neden durdun?
Hiç. Deyip
Ona sarıldım.
Güldüğünü görmesemde hissediyordum.
Bende güldüm.Tabi unuttuğumuz bir sorun vardı.
Yolun ortasında sariliyorduk ve adamın biri kornaya basıyordu. Bulut sinirlenip.Adama bağıracağı zaman kolundan tuttum.
Arabaya doğru sürükledim. Gerçeği istese gelmezdi.
Neyse ne işte
Arabaya binip eve doğru yol almıştık birazda olsa trafik vardı sabah böyle değildi. Saata baktığımda 2 olmuştu. Sağa tarafıma baktığımda korayı gördüm ve kazayi sağa dönüp kiraların orada durmuştuk. Onları hastane götürüyorlardı. Bizde arkasından yol aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abilerim (Özel Sebeplerden Ara Verildi)
Literatura FemininaAnnem ve ben kalan bu dünyada yaşama sebebim olan annem. Beni hiç bırakmayan benim için uğraşan çabalayan bu kadın benim annem. Her insan hayatında olduğu gibi benim hayatımda da var bir eksiklik bu kişi benim babam di. Beni kusursuz seven ve...