" Kraliyet sarayı olayı... "

23 0 0
                                    

Popişkomla muhabbetimiz henüz bitmişti ki önümde kırmızı, güzel sayılacak bir araba durdu. Bir öğrenci için ne çok fazlaydı ne de çok azdı , tam kıvamında bir öğrenci arabasıydı anlayacağınız. Tabi o öğrencilerden herhangi biri ben diildim ya o da ayrı mesele .

Ayağa kalktım , öncelikle popişkomu bir güzel silkeledim , sonra ise suratıma içten bir gülümseme yerleştirip karşımdaki kişiye döndüm . Fakat yüzümdeki gülümseme çok sürmeden silinivermiş , onun yerini ise soru dolu bakışlarım almıştı.

Ne yani melda ' nın arkadaşı erkek miydi ? Ben nasıl bir erkeğin evinde kalırdım ? Babam böyle güzel hamsi tava yapmayı nerden öğrendi ?. Ah salak kafam neden sormuyorsam cinsiyetini . Gerçi nasıl soracaktım ki , kız kapkaçcı gibi söyleyip kaçmıştı .

Belki o arkadaş bu arkadaş değildir ümidiyle yüzüne sorgularcasına baktığım çocuk , sonunda sözü aldı .

- merhaba , ben cafer . Melda nın arkadaşıyım. - Dedi ve içimdeki son umut taneciğini de yok etti . Olmasan mı ki sen meldanın arkadaşı . Yada erkek mi olmasan ki . Aslında tanıdığım alanında uzman cerrahlar da var ama ne dersinki sen şimdi bu işe . Amaan ben de ne diyosam kendi kendime .

Cümleyi sarf ederken elini de uzatmayı ihmal etmeyen centilmen çocuğu bir süzdüm kendimce tabi karşıdan nasıl göründü bilmiyorum , aman bizim tülay ablanın mahallenin delisine baktığı gibi bakmamışımdır inşallah . Değişik de bakmıyo sanki anlamadımı ne , herneyse . Bende mecburiyetten elini tuttum ve söze bodoslama daldım .

- merhaba , bende nisan fakat melda sizin erkek olduğunuzu söylememişti . Üzgünüm ki buraya kadar boşuna zahmet etmişsiniz . - Dedim , en kibar haliynen. Bunun bir üst kademesi " sen erkeksin be abi de hayde yoluna get " falan herhalde , Allah'ım sen şu 2 gram aklımı dış etkenlerden koru yarappi , dinimiz amin . Tatlış gülümsemesiyle bana bakan çıcık çok geçmeden söze atıldı .

- nisa hanım . Gecenin bu vaktinde sizi bu ıssız sokakda bir başınıza bırakamam . Hem sizi temin ederim asla yanlış hareket edecek biri değilimdir . - Sözleri ne kadar hoş ve beyefendice olsa da , bunu yapmam sabrinin manchester united de oynaması gibi birşey idi . Üstelik babam tarafından ikisi de aynı tepkiye maruz kalırdı .

- cafer bey , türk aile kültürüne göre bu çok yanlış , ayrıca ben kendim de böyle birşeyi hoş görmem , size teşekkür ederim buraya kadar yordum kusuruma bakmayın . - Dedim

Bir yandan gitmek istiyordum çok üşümüştüm , ayrıca uykuda bastırmıştı . Fakat bir yandan da babam duyarsa beni hamsi tava yapacağından gitmek istemiyordum . Kızgın yağa coss diye atar hiç de acımaz valla yarappül âlemin korusun .

- önemli değil nisa hanım, ama türk aile kültüründen ilerleyecek olursak , gecenin bu vaktinde sizin tek başınızada dışarıda olmamanız gerekli . Bence en azından gidecek bir yer bulana kadar misafirim olun . - Dedi ve tekrar gülümsedi ne kadar da güleç biri maaşallahh . Ayrıca bu sarışın çıcığın bayaa da gideri var he . Aman bee iyicene beynim uyuştu soğuktan banane canım elin adamından , o diil sözcükleri de baya yerinde kullanıyo , uykusuzluk durumu da hiç yardımcı olmuyo ki bir düşüneyim bakayım neler oluyor .

Başka seçeneğim kalmamış gibiydi ya sokakta başıma birşey gelecekti ya bu çocuğun evinde , e goncanın da bundan haberi olduğuna göre en mantıklı seçenekti şuan bu çocuk ile gitmek .

- fakat sizi rahatsız etmek istemem . - Diyerek sıkıntılı bir bakış attım ona, istemem yan cebime koy misali , çocuk ise durumu anlamış olacak ki içten bir gülümseme bahşetti son kez ve bavulumu alarak arabanın bagajına yerleştirdi .

● Vampir Kelebek ●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin