" İlan Olayı "

8 0 0
                                    


Gözlerimi araladığımda güneş yeni yeni doğuyordu . İlk defa alarmdan önce kalkmıştım . Farklı bir yerde , yabancı insanlarla dolu evde bir gecenin sabahı böyle oluyormuş demek ki . Bunu da deneyimlemiştim en azından .Gerçi cafer de yabancımdı ama onun evinde kaldığımda böyle hissetmemiştim.

Öncelikle güzel bir duş almıştım ve yeni alındıkları belli olan çilekli vücut bakım jelini ve şampuanı kullanmıştım . Daha önce çilek aromalı bakım ürünleri kullanmadığımdan  bu gerçekten güzel  hissettirmişti .

Sonra kıyafetlerime onlarında birkaç eşya eklediklerini , yeni fark ettiğim ki kapıyı kilitlemediğim için kendime çok kızmıştım , dolaba bakındım ve ilk iş günüm için siyah dizden iki karış üstte biten , önden gömlek yaka olup , arkadan biraz fazla dekolte veren elbiseyi giydim .

Altına ise siyah babet giyindim . Saçlarımı kurutup öylece açık bıraktım ve işte hazırdım .

Odamdan çıkıp yan odaya gireceğim sırada alt katlardan gelen gürültülerle oraya yöneldim .

Biri avazı çıktığı kadar bağırıyordu ve bu beni gayet de korkutuyordu . Keşke çocuğun yanına gitseydim belki oda korkmuştur  diye geçirdim içimden, ama çoktan sesin kaynağına ulaşmıştım .

Yirmi beş yaşlarında kocaman vücutlu iri yarı yakışıklı ve her halinden sinirli olduğu belli olan adam bir hayli yüksek tonda sesiyle burcu hanımı bir çocuk gibi azarlıyordu , fakat bu konu benimle de yakından ilgiliydi ve bunu fark etmek beni yerime sabitlemişti .

- ben sana o ilanlar toplatılıcak demedim mi laaan !! Demedim mii ?? . Yüzüme bak yüzüme delimiyim lan ben , psikopat mıyım ? , konuşsana lan benim hakkımda kararlar alırken yaptığın gibi konuşsanaa karşılık ver bana karşılık , ne analık yaptın şimdiye kadar da benim hakkımda kararlar alıyosun sen, kimsin lan seen ? Kimsiin   !!! Aylinin yerine başkasını koymaya nasıl cürret edersin !!  -

Salondaki herkes benim gibi o adama ve burcu hanıma kilitlenmişti fakat kimsede tek bir kelime edecek cesaret yoktu. Tabi bu benim için geçerli diildi , adamın  söylediklerini beynimde tartar tartmaz , çokça mütevazı tepkimi belirttim .

- Neyy - diye yüksek perdeden bir tonla olaya bodoslama dalan ben , dolaylı yoldan bütün ev ahalisinin dikkatini çekmiştim ve en kötüsü ise o hulkunda ateş saçan gözlerinin de  hedefi olmuştum . Etrafı saniyeler içinde sağır edecek bir sessizlik kaplamıştı . Ürkütücü bir sessizlik.

Merdivenin kalan son basamağını dikkatli bir şekilde inip kısa süre içinde olay mahaline vardım ve doğruca burcu hanıma döndüm . Diğerini yok sayarcasına .

- burcu hanım ben ilgileneceğim kişinin bir çocuk olduğunu sanıyordum . -

Dedim sinirlenmiştim , az sonra kesinlikle lazca konuşmaya başlayacaktım ve bu iş kariyerim için hiç de iyi bir başlangıç olmayacaktı .

Bir anda koca bir el bileğimi kapladı ve şu koca cüsseli kişi beni kendine çevirdi, aramızda yarım metreden fazla boy farkı vardı . Gözlerinden ateş fışkırıyordu . Evet deli olan bu adamdı ,ben teşhisi koymuştum .

- sana söz hakkı tanıdığımı hatırlamıyorum .
Dedi ve beni bir bez parçası gibi fırlatır derecede bıraktı . Tam yere düşecekken dengemi toparlayabilmiştim . Fakat o saniye bende şarteller atmıştı .

- la bağa bak deyişuk !! , senin o bileğumi sıkan koluni alur munasip yerune monte ederum . Asıl ben sağa koluma yapışma hakkı tanıduğumi haturlamayirum . Gerizekali . - dedim ve ona doğru hızla gelip suratına okkalısından bir şamar geçirdim .

● Vampir Kelebek ●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin