Han lente seg vekk fra meg og jeg så spørrende på han."Adam!"ropte Calvin utenfra. Adam åpnet døren kjapt og vi gikk ut. Jeg gikk med krykkene ganske bra egentlig. Jeg var fortsatt helt forvirret etter det som skjedde.
Jeg måpte. Alle sammen hadde blitt tatt av andre vakter. Nate stønnet og prøvde å komme ut av grepet til vakten som holdt han og hadde pistolen rettet mot han. Sånn sto alle de andre. Calvin, Jason og Eric.
En gammel mann kom inn i rommet og Adam myste på han.
"Neimen, Malia. Det er så lenge siden"sa han og rettet hånden sin mot meg.
"Har vi møttes?"spurte jeg uten å ta hånden hans. Han lo kort og tok et skritt mot meg men da gikk Adam foran meg,
"Ikke rør henne Lenard"sa han. Shit, det var lederen av the demons.
"Adam, vil du at alle de andre vennene dine dør på grunn av en jente?"spurte han. Adam så frustrert på alle de andre og så på meg. Så gikk han til sides. Jeg så trist på han og så på Lenard igjen.
"Går det bra med deg?"spurte han, "jeg vet de han være sleipe. Aldri tro de har følelser. Du er trygg nå"
"Trygg? Dere har jo truet for å drepe meg"sa jeg.
"Vaktene mine gjorde en feil. De visste ikke at jeg er onkelen din"sa han. Jeg sperret opp øynene mine.
"Hva!? Du er ikke onkelen min"sa jeg. Lenard smilte.
"Din 'ekte' far hadde jobbet for meg i mange år og så døde han og vi ga din 'falske' far oppgaven for å passe på deg" sa han
"Jeg tror ikke på deg"sa jeg. "Hvem er min ekte far?"
"James McQueen". Hvem i helvete var det?
"Jeg tror ikke på deg!"sa jeg igjen.
"Du kommer til å få det trygt hos meg"sa han.
"Jeg skal ikke bli med deg"sa jeg.
"Ellers må vi drepe vennene dine"sa han. Jeg svelget tungt og så bort på Adam.
"Ok, jeg blir med"sa jeg lavt.
"Du får noen minutter til å si hade til de"sa han og alle gikk ut av rommet.
Adam klemte meg hardt.
"Jeg visste det var noe mellom de"sa Jason. "Hvorfor er det sånn at Adam mister alle han får følelser for?"
"Jeg vil ikke dette"hvisket Adam til meg.
"Ikke jeg heller"sa jeg.
"Jeg kan ikke la dette skje"sa han.
"Det har allerede skjedd Adam"sa jeg og gikk ut av klemmen.
"Malia!"ropte Lenard utenfra. Jeg så ned i bakken.
"Er dere klare?"spurte Eric og smilte. Jeg så rart på han. Plutselig tok Adam tak i meg og bærte meg opp i armene hans. Calvin lukket opp det ene vinduet og hoppet ut. jeg gispet.
YOU ARE READING
Kidnapped
FantasyMalia bor innestengt og har nesten aldri trakket ut i den virkelige verdenen. Byens kriminalitet øker og faren for kidnapping er stor. Derfor har faren skrevet ned tre enkle regler: 1. Ikke slipp inn noen du ikke kjenner inn i huset 2. Om noen komme...