"Adam!"skreik jeg og dyttet meg vekk fra han. Jeg åpnet øynene og så guttene. De var ikke nakne. De hadde på seg boksere. Jeg pustet lettet ut men var fortsatt meget irritert."Det er ikke morsomt"sa jeg men det fikk de bare til å le enda mer. Jeg gikk surt ut og opp i første etasje igjen.
Jeg var helt svettet og skulle til å gå rett opp på ett av badene da jeg hørte ett smell. Jeg stoppet brått og ble stående helt stille i midten av trappen til andreetasje. Jeg så rundt meg men kunne verken se eller høre noen.
Jeg gikk videre opp i trappen men plutselig gikk strømmen. Alle lysene gikk av. Jeg var ikke veldig redd for mørket men jeg følte meg plutselig veldig alene. Jeg hadde tenkt til å gå ned igjen til de andre og begynte å gå ned trappen igjen.
Plutselig la noen en hånd over munne min og jeg skrek og prøvde å sparke personen vekk. Alle guttene var jo nede!? Jeg bet hånden hans og han stønnet og rygget bakover. Jeg løp så fort jeg kunne ned til trappen som førte ned til kjelleren.
"Hjelp!?"skreik jeg og løp nedover.
"Hva er det?"sa Jason. Han hadde på seg klær og hadde ett håndkle rundt nakken. Han så rart på meg
"Det var noen som angrep meg!!"skreik jeg og klarte ikke å puste rolig. De andre kom ut av dusjen og så på Jason. De hadde hørt det. De hadde også tatt på seg nye klær.
"Jason du finner våpnene, Adam du drar opp for å se hvem det er, Calvin du sjekker GPSen, Eric du tar Malia"sa Sam lavt men strengt. De andre løp til hver sin side og jeg sto der igjen med Eric.
"Følg meg"sa han og begynte å gå mot en annen dør. Jeg hadde aldri vært inne av noen av rommene de hadde her nede i kjelleren, unntatt treningsrommet og det andre soverommet. Han åpnet døren og jeg så at det var en trapp opp. Hadde de to trapper opp til førsteetasje?
Han begynte å gå opp og jeg fulgte etter. Plutselig stoppet han midt i trappen og jeg holdte på å gå rett i han. Plutselig tok han av en bit fra veggen. Ja, jeg sa en bit fra veggen. Han tok planken ned og tok ut to pistoler fra hullet i veggen.
"Så du personen?"spurte han. Jeg kunne høre at han var stresset og seriøs i tonen.
"Nei, han kom bakfra"sa jeg. "Om jeg ikke hadde klart å få han av meg så hadde han tatt meg. Dere sa at dere skulle passe på meg!"sa jeg.
"Malia, vi prøver å godt vi kan"sa han og så på meg. Han ladet pistolene og ga den ene til meg. Jeg hadde fortsatt ikke lært å skyte. Noe jeg synes var veldig rart siden det var jo viktigere enn å lære å bokse..
Han la planken på plass igjen og gikk videre opp trappen. Da vi var på toppen åpnet han en dør og rett utenfor døren sto Calvin.
"Hvem er det?"spurte Eric. Calvin ga han ett seriøst blikk.
"En mann fra the Eagels"sa han. Det var den andre gruppen! De hadde ikke snakket om de så veldig mye men jeg hadde iallefall hørt om de før.
"Hva faen vil de med Malia?"sa Eric.
"Hun er niesen til Lenard, alle vil ha henne på sitt team"forklarte Calvin. Jeg presset bryna sammen. Hvorfor i helvete ville alle ha meg? Jeg var jo verken flinkt til å slåss eller noe som hadde med kampsport å gjøre.
"Er han fortsatt her inne?"spurte jeg. Calvin så på meg.
"Det er ikke bare han, flere har komt inn"sa han. Han så vekk fra meg og så på Eric. "Hun må ut herfra"
Jeg bet underleppen min.
"Kom"sa Eric og vi gikk inn på kjøkkenet. Da vi kom inn dit så jeg ett lik på gulvet. Jeg hadde aldri sett han før men det var sikkert en fra the Eagels. Jeg hørte skudd og som en refleks, kvapp jeg.
Eric så bekymret bort på meg.
"Hvor skal vi?"spurte jeg. Han skulle akkurat til å åpne munnen sin for å svare men akkurat da så jeg noen bak han. "Eric!!"sa jeg og pekte på skikkelsen bak han.
Han snudde seg kjapt men ikke kjapt nokk. Fyren tok tak i han og slengte han ned på gulvet. Eric stønnet og fyren holdt frem pistolen mot han.
"Nei!"skreik jeg og hoppet foran Eric. Da jeg sto rett ovenfor fyren så jeg at det var en på min egen alder. Han var ikke så gammel. Han hadde mørkt hår men krystall blå øyne.
Jeg tok min egen pistol og siktet mot han. Jeg visste at han ikke kunne drepe meg. De ville ha meg levende, ikke død.
"Skyt han!"sa Eric som fortsatt lå på gulvet. Gutten smilte til meg og jeg så forvirret på han. Øynene hans var så jævlig forheksende at jeg ikke klarte å gjøre noen ting.
Han hadde lagt ned pistolen nå men jeg sto fortsatt med min pistol rettet mot han. Jeg skalv. Skulle jeg faktisk skyte han? Da kom jeg til å bli en morder. Jeg vil ikke være som dem.
Men ett skudd i skulderen kan han vell ikke dø av? Jeg siktet mot skulderen hans og skøyt. Men akkurat i det jeg skøyt kom det en annen person bak meg og dro meg med seg sånn at isteden for å sikte på skulderen hans, traff kulen i taket.
"Slipp meg for helvete!!"skreik jeg. Jeg ble slengt over på skulderen til den som berte meg.
"Sam!!!? Adam!?"skreik jeg i håp om at de skulle høre meg og redde meg. Jeg sa inni meg at de kom til å komme. De måtte komme! Jeg kunne ikke bli kidnappet sånn som dette! De sa at de skulle passe på meg!
Alt skjedde så sakte og før jeg visste ordet av det så ble jeg satt ned igjen. En annen fyr presset meg opp til veggen og jeg kjente igjen de blå øynene fort.
"Prøvde å drepe meg huh?"hvisket han mens han tok opp noe fra lommen min. Jeg prøvde å få meg løs men jeg klarte det ikke. "Du blir ikke så jævlig tøff neste gang du våkner"
Jeg presset bryna mine sammen og prøvde å forstå hva han mente men jeg klarte ikke å tenke en eneste tanke før han la en klut over munnen og nesen min. Jeg fikk ikke puste. Plutselig følte jeg meg veldig svimmel og da han tok kluten vekk fra meg igjen, skjønte jeg hva det var. Dop. På kluten var det hvitt pulver!
"Din lille jævel"sa jeg. Han smilte og plutselig mast jeg helt balansen.
"Malia!?"ropte noen. Jeg følte at jeg drømte men at jeg levde fortsatt, var ikke det litt rart? Haha, jeg vet ikke hva som skjer med hjernen min nå. Visste du at jeg liker Fanta og katter? Vell, nå vet du det.
Jeg vil sove.
"Malia! Du vet hva vi lærte deg! Bruk det!"ropte noen. Jeg kjente igjen stemmen. Plutselig berte noen meg opp igjen og jeg fikk latterkrampe. Jeg følte meg som et lite barn!
"Faen!"ropte noen før vi var ute av huset. Åh, for en herlig dag.
Ny del og mer drama!
💛vote og kommenter💛
أنت تقرأ
Kidnapped
خيال (فانتازيا)Malia bor innestengt og har nesten aldri trakket ut i den virkelige verdenen. Byens kriminalitet øker og faren for kidnapping er stor. Derfor har faren skrevet ned tre enkle regler: 1. Ikke slipp inn noen du ikke kjenner inn i huset 2. Om noen komme...