[Adam Stasiak]
Wstałem dzisiaj wcześnie o 6:15 ponieważ o 7:30 musiałem być w pracy ponieważ wczoraj zadzwonił do mnie Edward i powiedział że dzisiaj będę miał nową partnerkę dlatego muszę już jechać.
[Maria Przybylska]
Jadę już na komendę ponieważ nie chce się spuźnić dlatego że podobno mam mieć dzisiaj nowego partnera.
Dojechałam już na komendę jak weszłam to szybko pobiegłam do pokoju mojego nowego naczelnika i zapukałam.
-proszę-powiedział kubis.-dzień dobry-powiedziałam.
-o cześć Marysia wyjdź-odpowiedział kubis
-dziękuje, szef mówił że będę miała nowego partnera gdzie on jest?-zapytałam
-już go wzywam-odpowiedział mi
Poszedł po mojego nowego partnera i powiedział
-to Adam Stasiak twój nowy partner-powiedział kubis.
-dzień dobry aspirant Maria Przybylska-przywitałam się.
-komisarz Adam Stasiak-powiedział.
-No dobrze koniec tego witania Do roboty-rozkazał kubis.
[Adam Stasiak]
Zrobiliśmy jak kazał kubis, poszliśmy do pokoju i zaczełem się ją pytać
-Skąd jesteś?zapytałem
-Z Wrocławia a ty?-odpowiedziała i spytała mnie się Maria.
-Ja też z Wrocławia-odpowiedziałem.
-Ile masz lat?-zapytała mnie.
-41 a ty?-spytałem.
-33-odpowiedziała mi.
I tak gadaliśmy do końca pracy, a dzisiaj skończyliśmy dość wcześnie o 14:00.
I rozjechaliśmy się do domów.
Zjadłem obiad, oglądałem telewizor później zjadłem kolacje i zapukały drzwi, to był mój sąsiad Tadeusz.-cześć Tadeusz co cię sprowadza?-zapytałem.
-Mam 2 sprawy 1 to czy mógłbyś mi kupić te leki bo w naszej aptece kazali mi czekać 3 dni?-odpowiedział i zapytał.
-Jasne kupie a druga?-spytałem
-Może zagramy w partyjkę szachów dawno nie graliśmy przy okazji pogadamy, jak chcesz to przyniosę whisky-powiedział.
No dobra czemu nie ale przynieś whisky-powiedziałem
Po przyniesieniu whisky......
Jak wam się podobało? Mam nadzieję że dobrze było i napiście czy chcecie żebym dalej robił.