Znów razem 9

232 7 0
                                    

[Adam Stasiak]

Zatkało mnie nie wiedziałem co powiedzieć
zdałem sobie sprawę że jestem ojcem.
Aż w końcu ją pocałowałem namiętnie.
Widząc po Mari była zaskoczona.
Ale oddała pocałunek a z resztą zawsze oddaje mi pocałunek, później poszliśmy do sypialni i spędziliśmy razem noc. Rano 7 pierwszy stałem od Mari. I zrobiłem śniadanie a później wstała jak zjedliśmy poszliśmy do pracy.

[8 miesięcy później]

[Maria Przybylska]

1 tydzień temu urodziłam córkę, Adam cały czas się mną opiekuje a dzięki dziecku jeszcze bardziej się kochamy. Adam to nawet wcześniej wraca z pracy co nigdy mu się nie zdarzało.
Widać że mnie kocha a ja jestem bardzo szczęśliwa.
Przed chwilą Adam wstał i zadzwonił do kogoś i  jak dobrze słyszałam to poprosił kogoś żeby został z Małgosią czyli naszą córką i później spytałam.

-z rozmawiałeś kochanie?-spytałam.

-z opiekunką, zgodziła się zostać z Małgosią-odpowiedział.

-ale po co?-znów spytałam.

-niespodzianka-odpowiedział.

Nie drążyłam tematu ale to nie jedyne co się zmieniło, Walczak oświadczył się Paulinie,
Bruno i Ewa są parą, kubis odnowił przyjaźń z zimnym zimny to inspektor z komendy głównej, i tylko u bolka nic się nie zmieniło.
Jak Adam poszedł do pracy to po 4 godzinach do mnie zadzwonił.

[rozmowa telefoniczna]

A:cześć kochanie-powiedział.

M:hej-odpowiedziałam

A:co tam?-spytał.

M:nic a u ciebie-odpowiedziałam i spytałam.

A:też nic słuchaj zabieram cię wieczorem do kina a później na kolacje-powiedział.

M:dobrze ale co Małgosią?-spytałam.

A:no przecież po to dzwoniłem po opiekunkę-
Odpowiedział Adam.

M:a na to zgadzam się-powiedziałam a Adam się ucieszył.

A:to do zobaczenia-pożegnał się.

M:papa-ja też się pożegnałam.

Byliśmy omówieni już na miejscu, przebrałam się i przyszła opiekunka więc pojechałam do Adama, poszliśmy do kina na "Podatek od miłości" później na kolacje do restauracji i Adam coś mnie się spytał.

-Marysiu mam pytanie-powiedział.

-tak kochanie-powiedziałam.

-czy zostaniesz moją żoną?-spytałem.

No i co jak myślicie?? A i jeszcze jedno jak chcecie coś o mnie dowiedzieć to piszcie w komentarzach pytania a ja odpowiem w innym rozdziale.

Adam StasiakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz