Upojna noc 4

260 12 0
                                    

Za 40 minut miała przyjść do mnie Marysia.
Cieszyłem się chciałem jej powiedzieć że strasznie ją kocham.

[Maria Przybylska]

Szykowałam się żeby jechać do jego domu.
Ubrałam moją najładniejszą sukienkę i pojechałam do niego.
Jak byłam na miejscu zastanawiałam się co mi powiedzieć aż w końcu zapukałam.

-hej Adam-powiedziałam.

-hej pięknie wyglądasz proszę wejdź-powiedziała.

-dzięki-odpowiedziałam.

Jak weszłam to była zrobiona kolacja wszystko posprzątane jednym słowie było romantycznie.

-Po co tak zrobiłeś?-zapytałam.

-jak?-spytałem i się zaczerwiniłem.

-no tak romantycznie-odpowiedziałam i się uśmiechnęłam.

-może najpierw coś zjemy a puźniej porozmawiamy co ty na to?-spytał mnie Adam.

-okej-zgodziłam się jak zjedliśmy to rozmawialiśmy.

-słuchaj ja muszę ci coś powiedzieć tylko że się nie śmiej okej-powiedział Adam

-no dobra-powiedziałam

-a więc yyy ja się yyy w tobie no zakochałem się w tobie-wydusił to z siebie.

Naprawdę bo widzisz ja yyy też yyy się w tobie zakochałam-jak to powiedziałam to mnie pocałował.
A ja? Ja byłam najszczęśliwsza na świecie. Po chwili oddałam pocałunek i zapomniałam o całym świecie a puźniej poszliśmy do sypialni i spędziliśmy razem noc.

[Adam Stasiak]

Obudziłem się pierwszy nie chciałem jej budzić więc zrobiłem śniadanie a dokładnie to naleśniki z nutellą a jak je zrobiłem to przyszła moja księżniczka znaczy Marysia i zaczęliśmy się całować.

-cześć kochanie-powiedziała.

-cześć skarbie-powiedziałem i się uśmiechnełem

-co to?zapytała.

-naleśniki-powiedziałem

-pysznie pachną-powiedziała

-dobra jemy i jedziemy do pracy-powiedziałem

-okej-odpowiedziała
Jak weszliśmy to kubis miał robotę dla nas mówił że musimy zgarnąć takiego gościa więc pojechaliśmy ale jego nie było tylko jego córka.
Była pobita.......

I co może być jak tak to napiście czy chcecie jutro następny. Jak myślicie co się stanie piszcie w komentarzach.

Adam StasiakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz