14

434 15 8
                                    

Wyszliśmy z domu Noah. Postanowiliśmy pójść z nim gdzieś do pizzerii, żeby lepiej się poczuł.

W końcu kocha pizzę co nie.

- To jaką bierzemy? - Spytałam.

———

Po zjedzeniu pizzy poszliśmy nad pobliskie jezioro, popatrzeć na zachód słońca. Był cudowny.

- ładnie tu. - powiedział z uśmiechem Noah. Myślałam, że już mu się poprawiło, lecz myliłam się.

Po chwili znów posmutniał.

- Ej, co jest?. - Zapytałam.

- Nic. - Spojrzał się w moim kierunku Noah.

———

Zaczęło się ściemniać, więc wróciliśmy do domu.

Noah chciał nocować u mnie, a właściwie u nas, więc się zgodziłam, żeby nie był sam.

Jego rodzice znali moją mamę, ponieważ poszli do tej samej pracy, co ona. Także musieli wyjechać.

Jego siostra została w swoim starym domu z babcią, ponieważ nie chciała opuszczać przyjaciół.

Tak więc, chłopak musiał sam przebywać w tak ogromnym domu.

- Dobra wchodźmy, bo jest z-zimno. - wzdrygnęłam się, gdy poczułam chłodny wiatr.

———

Naszykowałam materac dla Noah. Zawsze miałam jakiś na wszelki wypadek.

Wzięłam zapasową kołdrę i poduszkę, i rozłożyłam na materacu.

- Dziękuję, nie trzeba było. - powiedział z lekkim uśmiechem Noah.

- A gdzie indziej byś mógł spać?

- Eeeee no nie wiem, na kanapie?

- Wolę, żebyś spał z nami

Finn spojrzał na mnie, a ja odrazu dopowiedziałam.

- Nie w takim sensie! - zaśmialiśmy się.

Poszłam się wykąpać, lecz gdy miałam wejść do łazienki, zatrzymał mnie hałas z zewnątrz.

Wyjrzałam przez okno i zobaczyłam...

———

 ———

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

———

Dududududu bawię sie w ___PyrPyrPyr___  hahah. ❤️

WGL TO JESLI NIE CZYTAŁEŚ JEJ FF TO WBIJAĆ DO NIEJ BO JEJ FF TO ZYCIE HAH ❤️

No i mam prośbę. Jesli nie zagłosowałeś w tamtym rozdziale o kim na byc nowe ff (tego nie kończę jednak) to prosze zagłosuj bo jest problem. Jest tyle samo głosów na Grazera i Lieberhera no i nie wiem o kim w koncu! XD

Dobra ja juz kończę. Przepraszam za taki nudny i bezsensowny rozdział ale jestem dzisiaj zmęczona.

To paaa ❤️

B o Y // F. Wolfhard 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz