მესამე პირი:
უეცრად შავი ფერის, ცეცლისფრად მოხატული მოტოვიკლი კლუბთან გაჩერდა.გოგო მოტოდან გადმოვიდა, ჩაფხუტი მოიხსნა და კლუბში შევიდა...ლეას pov:
კლუბში შევედი თუ არა ნაცნობმა გრძნობამ იჩინა თავი. ვერ ვიტან ასეთ სანახაობებს გოგო-ბიჭი ერთმანეთს ჭამენ ისე კოცნიან და ამას მხოლოდ სასმლის ზემოქმედების გამო აკეთებენ! ალკოჰოლი, მოსაწევი და ამას დამატებული კლუბის მუსიკა თითქოს ყველაფერს ფარავს...
ბარს მივუახლივდი და ჩვეული ადგილი დავიკავე.-გამარჯობა ლეა რას დალევ?- მკითხა ჩემს წინ მდგომმა ბექიონმა.
-რძეს! -ვუთხარი თუ არა დავინახე, რომ სიცილს ძლივს იკავებდა.
-ეხლა დავრწმუნდი, რომ მაკლდი რა! ეხლა სერიოზულად რას დალევ?- მკითხა გაკრეჭილმა.
-ტეკილას!
-ეხლავე. - მითხრა და მალევე ჭიქა წინ დამიდგა.
-ეს ვინ მოსულაა!- შეყვირა ხმამაღალი მუსიკის გამო ჩანიოლმა, რომელიც ჩემზე ბევრად მაღალია.
-ჯანდაბა! შემაშინე რას ყვირიხარ! -გამოვცერი კბილებში და დაბღვერილმა შევხედე.
-ბოდიში. ისე აქ რა ქარმა გადმოგაგდო? -მკითხა ჩანიოლმა და ადგილი ჩემს გვერდით დაიკავა.
-ქარმა არა ლეიმ გადმომაგდო და სადაა? -ვიკითხე.
-გასულია. ხო ისე ის ახალი მოხეკვავე ნახე?- მკითხა ბექიონმა მე კი მობეზრებული სახით შევხედე.
-კარგი რა ბექ... კიდევ ერთი გოგო იქნება და ბიჭებს გადარევს. -ვთქვი და სასმელი მოვსვი.
-ბიჭია ცნობისთვის. -მითხრა ბექიონმა.
-ოჰოო... ნეტა ეხლა ლეის ტვინში ჩამახედა რა. ეს ბიჭი მოცეკვავეები რაში უნდა. -ვთქვი თუ არა უკნიდან შეხება ვიგრძენი მხარზე, შემდეგ კი გვერძე მომიჯდა.
-კარგი რა ლეა. შენ სულ ეგრე როგორ ხარ! ვერ ხედავ ვშოკავ გოგონებს ჩემი ტანით. -შეიქო თავი სეჰუნმა, რომელიც აქ ცეკვავს.
-არა რა შენი გამოსწორება არ იქნება ოჰ სეჰუნ. - უცებ თქვა ახლად მოსულმა ნიკეამ თქვა და ჩემი სასმელი გამოცალა.
-ეს ვინ მოსულა. თმაზე ალერგია გაქ ეტყობა ხო? -უთხრა ნიკეას.
-ასე ჯობია. გცალია ლამაზო საცეკვაოდ? - მე მომიბრუნდა და თვალი ჩამიკრა. არა რა რა დავაშავე ასეთი გიჟი დაქალი რო შემხვდა.
-უკაცრავად, მაგრამ ეხლა წავედი მე ვიაიპ ზონაში და ლეის დაველოდები. აქ ზედმეტი ხმაურია.
-კაი ხო მიდი. -მითხრა ნიკეამ და ეგრევე ვიაიპ ზონაში წავედი თან კი ტეკილით სავსე ჭიქა გავიყოლე. იქ ვიღაც დამხვდა, მაგრამ ყურადღება ად მივაქციე და კარგად მოვკალათდი.
-გამარჯობის თქმა აფ გასწავლეს? -მომესმა ხმა და ხმის პატრონისკენ გავიხედე. წელს ზემოთ შავი გახსნილი პერანგი ეცვა.
-კი მასწავლეს, მაგრამ ყველას არ ვესალმები.
-ეტყობა ჩემი ცეკვა არ გინახავს. -თქვა.
-აჰა ანუ შენ ხარ ის ახალი. -ვთქვი და არაფრისმთქმელი სახით შევხედე.
-კი. მოდი გაგეცნობი. კიმ ჯონგინი. -მითხრა და ხელი გამომიწოდა. მის ხელს დავხედე და ისე ვუთხარი ხელიც არ ჩამომირთმევია.
-ლეა. ეხლა კი თუ შეიძლება მაცადე დალევა.
-ლეა ლეი მოვიდა. -ბექიონმა მოირბინა.
-მადლობა ბექი რო გამაგებინე. -ვუთხარი და სასმელი გამოვცალე შემდეგ კი ლეისთან წავედი კაბინეტში...
Hello! არ ვიცი კიდევ ერთი ფიკი რატომ დავიწყე, მაგრამ იმედია მოგეწონებათ. ახალი თავები დაიგვიანებს იმის გამო რომ 4 ფიკი დასამთავრებელი მაქ... აღწერაში დავწერე, მაგრამ აქაც მინდა ვთქვა, რომ ეს ფიკი სხვების მსგავსი არ იქნება. შემიფასეთ და თუ მოგეწონებათ vote♡
ESTÁS LEYENDO
მაფიის მსხვერპლნი(დასრულებულია)
Acción" -"მაფია" მას შეუძლია ყველა და ყველაფერი გაანადგუროს... -მაშინ, რატომ გახდი ერთ-ერთი მაფიოზი? -იმიტომ, რომ ყველა ბედნიერი ვერ იქნება. " ქაი საფლავთან წევს და იხსენებს ერთერთ დიალოგს მისი ცხოვრებიდან. ნელნელა თვალები ეხუჭება და გრძნობს როგორ ტოვებ...