4.bölüm

297 22 2
                                    

Luffy gözlerimin içine bakarak ""hancock"dedi. Bense yutkunarak "efendim?"dedim. Koluma girip kucağında uyuyabilir miyim?"dedi. Bense şaşırarak "daha yeni uyandın"dedim. Gerçekten şaşırmıştım çünkü daha yeni uyanmıştık. Luffy "çok yemek yiyince bazen uykum geliyor"dedi.Bense "tamam öyleyse madem istiyorsun"dedim. Yanıma büyük yılanım gelir . Koltuk şekilde oturur. Bende üstüne oturduğumda luffy de benim kucağıma oturdu. Luffy kucağıma oturduğunda kalbi daha da hızlanıyordu. Kendimi bayılmaktan zor tutuyordum. Bayılırsam luffynin tatlı suratını göremicektim. Luffy göğüsüme yaklaşır ve güzel sesi ile "çok güzel kokuyorsun"dediğinde burun kanaması geçirdim. Luffy gülümseyerek "o zaman tatlı rüyalar"diyip hemen uykuya dalar. Tam bende diyecektim sanada diye ama olmadı. Gözlerimi yavaşca kapattım.Uykuma dalmaya başladım. Aradan 20 saniye geçer geçmez rüya görmeye başladım. Bu kadar hızlı rüyaya gireceğime hiç düşünmemiştim. Ortam toz pembe ile dolu bir yerdi. Ağaç yoktu,insan yoktu,yo yoktu,evlerde yoktu tavan ve zemin tozpembeydi. Hangi tarafa gideceğimi bilemediğim için dümdüz ilerlemeye başladım. Karşımda luffy vardı. Sırtı gözüküyordu. luffyin yanına sevinçle koşarken birden yanına iki adam geldi. Kim lan onlar?!!??! Ne cüretle luffynin yanına  yaklaşırlar. Luffy önüne yani bana doğru döner. Yanındaki iki adamda dönerken luffye daha da yaklaşırlar. Böyle kabus görürken bedenim terliyordu. (resimdeki gibi) Aniden odamıza yaşlı moruğun girmesiyle hızlıca uyandım. Luffy hala uyuyordu. Yaşlı moruk bna gelir ve sinsi yüzü yapar. Gerizekalı ben o kadar da ileriye gitmem. Yaşlı moruğa gülümseyerek "ne oldu? içeriye birden daldın?"dedim. Yaşlı moruk "yarın geziniz var"dedi.Bense tamam şekilde kafamı salladım. Yaşlı moruk odamdan yavaşca çıkar. Luffy anide uyanır ve "yarın geziye mi çıkcaz?"dedi. Bense evet şekilde kafamı salladım. Luffy bunu duyar duymaz bana sımsıkı sarılır "çok mutlu oldum eğlenceli olacak"dedi. Bense gülümseyerek "evet eğlence"dedim. Luffy "öyleyse yarına kadar uyumak istiyorum"dedi. Bense gen şaşırarak "gene mi?"dedim. Luffy "uyumak rahattır ve zamanını hızlı geçirir"dedi. Bense "zaman hızlı geçsin diye mi uyumak istiyorsun?"dedim. Luffy "evet hızlı uyuyalım ki yarın eğlenmeye gidelim! diye"dedi. Bense "tamam"dedim. Luffy bana sarılıp uyumaya başlar. Bende luffyin kafasına biraz yaslanıp uyumaya başladım.
DEVAM EDECEK

kaptan x prens (luffyxhancock)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin