Sabah uyandığımda luffy yanımda mışıl mışıl uyuyordu. Yüzündeki mutluluğunu görüyorum sanırım rüyasında güzel birşey görüyor. Ardından yataktan kalktıp üstümü giyindim. Odadan sessizce adımlarla çıktım. Luffycimin gördüğü güzel rüyasından uyanmasını istemiyorum. Mutfağa girdiğimde sanji yemek yapıyordu. Robinde sofrada oturmuş gizemli bir hikaye okuyordu. Sanjinin yanına geldiğimde omuzuna dokundum ve "sanji senden bir ricam var"dedim. Sanji "buyur ne oldu?"dedi. Bense "sen bira zmola versen ben yemek yapabilir miyim luffy için"dedim. Sanji bunu duyunca sevinir ve "anladım luffye yemek hazırlayıp tepsi ile odaya götüreceksin orada yiyecek"dedi.Bense şaşkınlıkla baktım "aynen öyle senden böyle düşünceler beklenir"dedim. Sanji saçıyle hava atar kafasıyla buyur istediğini yap işareti eder. Derin nefes alıp hızlıca yemek yapmaya başladım. Aradan 10 dakika geçtikten sonra tepsiye koydum yemeklerin üstü kapalıydı nasıl olduğunu anladınız mutfaktan çıktım. Heyecanlıydım ve mutluydum acaba luffy ne diyecek? Tabiki her zaman ki gibi güzel yemek diyecek ama böyle süprizi görünce tepkisini merak ediyorum. Odaya girdiğimde luffy hala uyuyordu. Tepsi ile yanına oturdum sağ tarafına. Hafifce dürttüm luffy bunu hisseder gözlerini yavaşca açar.Yataktan kalkmadan dik durur bana bakar ve elimdeki tepsiyi görür. Yarı uykulu olduğu için elimde ne olduğunu tam anlayamamıştı. Aradan bir dakika geçtikten sonra fark eder. Gözlerini bayram olur kalp şekilde olmuştu. Heyecanlı sesiyle "bu nedir böyle?"dedi.
Hancock: süpriz!
Luffy: süpriz mi?
Hancock: evet
Luffy: baktığıma göre yemek bunlar?
Hancock: bildin!
Luffy: hihihi heyecanlı
Hancock: açıyorum
Luffy: aç!
Heyecanlı şekilde nefes aldım yemeklerin kapaklarını teker teker açtım. Her defa açtığımda luffy daha da seviniyordu. Ardından yemeğini yemeye başladı. Önündeki yemekleri yerken birşey fark etti. Benim yemek yemediğimi görünce biraz endişelendiğini fark ettim.Luffy yemeği bırakır bana bakar "hancock sen neden yemiyorsun?"dedi. Bense "seni izlediğim için yemek yiyesim gelmiyor"dedim. Luffy "yemek yememi izliyorsun? bu biraz saçma"dedi. Bense gülümsedim "insan aşık olunca sevdiği insanını her türlüsü izler sıkılmaz"dedim. Luffy bunu duyunca yanaklarından utandığını fark ettim. Ardından luffy önündeki yemeğini hızlıca yer. Aradan biraz zaman geçer luffy üstünü tam değiştirecekken bense gözümü kapattım. Luffy hızlıca üstünü giyer. Ardından ikimiz odadan çıktık tayfa da bahçedeydi. Yanmıza usopp gelir ve " adaya vardık önümüzdeki"dedi. Bense tamam şekilde kafamı salladım. Gemi adaya vardığında tayfa ile indik. Hep birlikte adım atıp caddede dolaşmaya başladık. Etrafda korsanlar vardı. Donanma ise yoktu ama smoker olacağını biliyoruz. Birden luffy el sallar neden salladığını anlamadım. Luffy "heeey!!! smokeeer"dediğinde tayfa ile anında hazırlıklı olduk. Tam karşımızda smoker vardı yanındada tanımadığımız kadın vardı. Smoker ve yanındaki kadın bize bakar.(resimdeki gibi)
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaptan x prens (luffyxhancock)
Romanceluffy kadın hancock ise erkek acaba nasıl olurdu araları ●1.bölümü noktasızdır 2.bölümden itibaren noktalıdır.