Boş boş oturup düşünüyorken birden tayfası aklıma geldi. Acaba nasıl biriler? Önceden isimlerini sölyemişti. Tayfasında iki tane erkek vardı ve diğerleri kızdı.İsimleri neydi unuttum hatta nasıl biriler onu bilmiyorum.Ayağa kalktıp mutfağa girdim sebze ve mevye karışımı bir tabak hazırladım. Ardından mutfaktan çıkıp geminin bahçesinde oturdum.Luffyi tam çağıracakken elimdeki tabağı görünce hızlıca yanıma fırlar. Arkadamda yılanım vardı rahat oturmam için öyle duruyordu.Luffy heyecanlı şekilde kucağıma oturur. Elindeki tabağı alırken "benim için mi?"dedi. Bense evet şekilde kafamı salladım.Ardından luffy elindeki yemekleri yemeye başlarken bense içimden "dünyanın en mutlu insanı olabilirim"diye düşünyordum.(resimdeki gibi)
Hancock: luffycim seninle bir konuda konuşmak istiyorum.
Luffy: nedir?
Hancock: sayfandan bahseder misin? önceden isimlerini söylemiştim iki tane erkek nami ve robindi sanırsam?
Luffy: hihihihi evet öyle
Hancock: tayfan nasıl insanlar anlatır mısın?
Luffy: hihihi olur ilk önce zoro kadınlardan samuray olmaz diyorlar ama zoro oldu hemde çok güçlü lakin..
Hancock: lakin??
Luffy: hep kaybolur bu yanı gerçekten beni güldürüyor.
Hancock: hmm şaşırtıcı.
Vivi: ne oldu yapıyorsunuz?
Hancock: tayfasını anlatıyor.
Vivi: acaba ne yapıyor merak ediyorum.
Hancock: onlarla karşılaştın mı?
Vivi: evet arkadaşız neyse ben işime dönmeliyim sizi rahatsız etmeyim.
Hancock: tamam kolay geldin (vivi oradan uzaklaşır)
Luffy: ondan sonra sanji çoook güzel yemekler yapar tayfamızın ahçısı. Minik etekle savaşıyor tekmeliyor ama külodu filan gözükmüyor.
Hancock: iyimiş.
Luffy: franky tam bir robot! kocaman göğüsleri olmasından rahatsız ağır geliyor diye bu yüzden küçüktürdü ve güçlü savaşır.
Hancock: robot fena değil.
Luffy: brook iskelet güçlü kadın samuray ve erkeklerin külotlarını görmek istiyor.
Hancock: hayatta göstermem.
Luffy: hihihi şimdi de usopp uzun burnu olmasına rağmen güçlü kadın nişancı ve bazen korkak.
Hancock: uzun burun..
Luffy: chopper sevimli kız hayvan ama konuşuyor üstelik çook iyi doktor.
Hancock: güzel.
Luffy: robinde güçlü erkek ve arkeolog çok korkusuz sakin.
Hancock: tek yaşayan arkeolog demek..
Luffy: nami rotacı para aşığı erkek olmasına rağmen bazen dövüyor ama öyle ciddi değil kızınca.
Hancock: ne?! seni dövüyor mu?
Luffy: hhihi tabii rahat durmazsam yumruk atıyor.
Hancock: şerefsiz!! ona göstericem gününü! (╬ಠ益ಠ)
Luffy: boşver hancock.
Hancock: ah tamam nasıl istersen. (๑♡3♡๑)
Luffy: millet nasıl tepki verecek meraklıyım.
Hancock: evlenmemize engel olamazlar.
Luffy: hihihi hancock denizin ortasında olmamıza rağmen ortam çok sessiz.
Hancock: adaya yaklaştığımız için.
Luffy: yarın evlencez! ve tayfada öğrencek! hihihihi heyecanlı˜
Hancock: evet öyle heyecanlıyım ki bi an bayılabilirim.
Luffy: öyleyse heyecanı yenmek için uyumaya ne dersin?
Hancock: olur.
Luffy: burada böyle uyucaz.
Hancock: güzel fikir hem havada güzel.
Luffy: hihihi
Ardından luffy sırtını güğüsüme iyice yaklaştırır derin nefes alıp uyumaya başlar. Kalbim o an heyecandan ölecek ama sakinleştirdim. Bense sırtımı yılanıma yaslandım uyumaya başladım.
DEVAM EDECEK - ONE PİECE LİSESİ HİKAYEMİ OKUYUN LÜTFEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaptan x prens (luffyxhancock)
Romanceluffy kadın hancock ise erkek acaba nasıl olurdu araları ●1.bölümü noktasızdır 2.bölümden itibaren noktalıdır.