2.bölüm

439 31 19
                                    

○● noktalama işaretleri kullancam . Telefon klavyeyi ayarladım. Ben cümleyi yazıyorum. Noktalama işaretini kendisi gösteriyor. Hatta "yaşadığım anılar " kitabımda güncel bölümde daha ayrıntılı bilgi yazdım.

Gözlerimi açtığımda luffy vardı. Nereden geldi bu!? Bana üzerimde sımsıkı sarılıyordu sanki korkmuş gibi titriyordu . Bense şaşkınlıktan gözlerim açıldı. [Resimdeki gibi ] Nerden girdiğini düşünecektim pencereye baktığımda anladım . Pencereden açıp da girmiş. Luffy korkmuş sesiyle "fare var"dedi . Bense "nerede fare?"dedim . Luffy "bilmiyorum ama gördüm "dedi. Yavaşça ayağa kalkarken luffyi de sakinleştirmeye başladım. Güçlü korsan kaptanı olsada o bir kadın .  Diğer kadınlar gibi küçük şeylerden korkuyor . Luffy oturur bense dikkatlice etrafa bakmaya başladım . Dolabının arkasından bir çıtır çıtır diye ses duydum . Hızlıca arkasına geçtiğimde gerçekten fare vardı. Yemek aradığı belliydi . Hemen fareyi tuttum . Bunu gören luffy çığlık atıp bayılır. Fareyi pencereden çimenlere koydum . Oradan uzaklaşıp gider . Ardından garsonları çağırdım. Luffy için yemek hazırlaması emrettim . Garsonlar hızlıca luffy için yemek yapmaya başlarlar . Luffy nin yanına oturup , başını alıp dizlerime koyup saçını sevmeye başladım. Aradan 10 dakika geçtikten sonra luffy nin tayfasının yakınlardaki adalarında olduğunu öğrendim. Luffy buraya tek başına mı geldi? Neden tek geldi? Luffy yavaşça uyanır uyanmaz hayranlıkla  büyükmüş gözleriyle  "yemek"dedi . Sanki rüyasında muhteşem bir yemek sahnesi görmüş gibi . Bense gülümseyerek "evet luffycim sana özel yemek yaptırdım"dedim . Luffy bunu duyunca sevinir .

Hancock: luffy sana sormam gereken bir şey var.

Luffy: ne oldu?

Hancock: buralarda ne işin var? 

Luffy: her zaman ki gibi macera!

Hancock: tayfa nerede?

Luffy: onlar yakın adalarda .

Hancock: buraya tek mi geldin?

Luffy: hihihihihi evet.

Hancock: neden?

Luffy: seni görmek için.

Hancock: n-n-ne b-b-beni görmek için mi buraya kadar geldin?

Luffy: hihihihihi evet .

Hancock: tayfanın haberin varmı? 

Luffy: var.

Hancock: tamam başka ne yapacaksın?

Luffy: burada kalıcam.

Hancock: tamam

Luffy: oda istemiyorum.

Hancock: neden ki odan olmadan nerede yatacaksın?

Luffy: senin yanında yatcam.

O an bunu duyduğumda gözlerim büyür. Kalbim hızlıca atmaya başladı. Ellerim ve ayaklarım biraz titremeye başladı. Heyecandan titreyen sesimle  "ne-neden benim yanımda yatcan?"dedim. Luffy gülümseyerek "sen benim eşim olacaksın"der demez çok sevinçten bayıldım.
DEVAM EDECEK

kaptan x prens (luffyxhancock)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin