6.bölüm

235 18 8
                                    

Prens vivi biraz gergin hissetiğini anlamıştım. Kendimi tutamayıp "hadi be ne oldu prens vivi?"dedim. Vivi tekrardan derin nefes aldı "hani gideceğimiz yer tatil adası var ya"dedi.

Hancock: evet?

Vivi: orası luffy için tehlikeli olabilir.

Hancock: denizciler mi var?

Vivi: hayır denizciler yok.

Hancock: o zaman niye tehlikeli diyorsun yaratık mı var?

Vivi: hayır yaratık da yok.

Hancock: nedir tehlikeli olan şey?

Vivi: luffyi senden alabilirler insanlar.

Hancock: ne demek istiyorsun?

Vivi: yani senden çalarlar kendine aşık ederler.

Hancock: şerefsizler! luffye asla yapamazlar! peki kim bunlar!?

Vivi: grup değiller bir kişi.

Hancock: kim?

Vivi: hatta tanıdık biri.

Hancock: tanıdık biri mi?

Vivi: evet oda law

Hancock: law? bizim korsan law?

Vivi: evet.

Hancock: neden law?

Vivi: bana söylemişti luffye aşık olduğunu.

Hancock: a-a-a-a-a-aaaaaşııııık mıııı????!!!!

Vivi: evet.

Hancock: ona karşı kaybetmicem!

Vivi: şimdi gitmek istediğine emin misin?

o an da luffy yanımıza gelerek "hadi gidelim,gidelim,gidelim"dedi. Pesetmiş ve mutlu yüzümle viviye dönerek "bu sevimli ve heyecanalı yüzü luffyi nasıl hayır diyebilirim ki?"dedim. Vivi bunu görünce tamam şekilde kafasını salladı. Ardından luffynin dönüp cevap verecekken luuffy birden elimi tutar "oraya gittiğimiz de sadece ikimiz banyo yaparız yahooo"der demez burnumdan kanlar fışlar. Ayakta duramayacak halimde yere yığıldım. Elime göğüsüme yaklaşıp kalbimi sıkıyordum ve "bu kalp iyi dayandı"diye fısıltıyordum. Luffy ne olduğunu anlamadan direk mutfağa gitti. Prens vivi endişe ile yanıma gelip "iyi misiniz prens hancock"dedi. Bense kafamı evet şekilde sallarken ayağa kalktım. Derin nefes aldım "cidden luffy ne düşünüyor? beni yanında deli ettirecek"dedim. Prens vivi "bencee ne yağtığınız önemli değil önemli olan mutlu olmaktır"dedi. Bense normal gülümseyerek "bencede haklısın"dedim.Ardından adaya doğru yola koyulduk. Aradan 3 gün geçerek denizlerin ortasında yolculuk yaptık. Adaya varır varmaz luffy sevinçten hopluyordu. Luffynin yanına gelerek "luffy üstünü değiştirmen gerek kaç gündür aynı kıyafetlesin onu yıkayalım da başka zaman giyersin"dedim. Luffy tamam şekilde kafasını salladı. Luffy odaya geçer üstünü hızlıca değiştirir. Odadan çıktığında önceki kıyafetlerinden biraz farklıydı. Mavi imi şort kırmızı hırka ve beyaz üst mayosu vardı. Boynunda bir kolye takmıştı. Ardından prens vivi kendi yardımlarıyla gezerken bende luffyle geziyordum. Luffynin gözü yemeklerdeydi. Bu yüzden yemek dükkanına girdik. Oradan değişik ve tuhaf yemekleri yedik. Ben biraz zor yesemde luffy içi kolaydı. Aradan biraz zaman geçti. luffy tuvalette girmek için benden izin ister. Tuvalette girerken birden yanıma elleri balonla dolu bir adam gelir. Habire balon ister misiniz diye sorup duruyordu. Bununla uğraşırken luffy tuvaletten çıkar kendi başına dolanmaya başlar. Baloncudan kurtulup luffyi tekrardan beklemeye başladım. Lakin bu kadar uzun sürmesi beni endişendirmeye başlamıştı.Kadınlardan birisi tuvalette girerken yanına kibarca yaklaşıp "merhaba içeride hasır şapkalı mavi şorlu kırmızı hırkalı siyah kısa saçları olan bir kadın görürseniz içeride sizi hala bekliyor diyin"dedim. Kadın ise amam kafasını salladı.Kadın içeeriye girdi birkaç saniye sora dışarıya çıktı. Benim yanıma gelerek "öyle bir kadın yok içeride"dedi. N-n-neeeeee!??!?!?! bi dakka yoksa ben baloncuyla uğraşırken luffy tuvaletten çıkmış olabilir mi?!?!? Hemen harekete geçtim. Luffyi ararken den den mushi ile vivileri aradım. Olayı anlattım ardından hemen onlarda luffyi aramaya başlar. Aradan zaman geçti havaya baktığımda güneş batıyordu. Birden luffynin kahkasını duydum. Hızlıca sağa dönüp tam luffye selam verecekken yanındaki lawı görünce şimşek hızı saklandım. Luffy ve law yan yanaydı luffy gülümsüyordu. (resimdeki gibi) Neden gülümsüyor luffy? y-y-yoksa law ona aşkını itiraf etti mi?!?! Gizlice ve görünmeden konuşmaları dinlemeye başladım.

Luffy: hihihihi

Law: gerçekten ciddisin yani?

Luffy: evet

Law: senden hiç beklemezdim.

Luffy: hıh.

Law: öyleyse sana ve prens hancocka mutluluklar dilerim.

Luffy: hihihi saol.

n-ne? bana ve luffye mutluluklar dilerim mi dedi? neden? ben böyle düşünürken luffy anında bana eğildi. Bense hızlıca yerimden kalktım. Luffy gülümsüyerek "hihihi burada olduğu biliyordum hancock"dedi.Bense ne diyeceğimi bilemedim. Law yanımıza gelip "luffy ile evleniyormuşsun tebrik ederim"dedi.Bir kez daha şaşkınlıkla şaşırarak "n-n-ne evlenmesi?"dedim.Luffy anında koluma girer "neyse law biz gidelim"dedi. Law tamam şekilde kafasını salladı. Luffy ile oradan uzaklaştık. Ben şaşkınlıktan mı mutluluktan mı ne düşünceğimi bilemedim ve ne söyleceğimi de bilememiştim. Prens vivilerin olduğu otele geldik. Ardından herkes kendine oda seçip içeriye girdik. Daha akşam olmamıştı ama ben yorgundum. Bu sebeple hızlıca yatağıma uzanıp pijamamı giymeden uyudum.
DEVAM EDECEK

kaptan x prens (luffyxhancock)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin