Mışıl mışıl uyuyorken birden hızlıca tak tak sesleri geldi. Birisi kapımı hızlıca tıktıklıyordu. Sabahın köründe ne istiyor bu?! Gözlerimi açtım lakin tam açmamıştım yarı şekilde açmıştım. Saçım başım üstüm dağınık halde kapımı hızlıca açarak "sabahın köründe ne istiyorsun be?!"dedim. Karşımdaki luffy hızlıca "seninle evlenmek"der demez yerimden hoplayarak geri adım attım. Şaşkın yüzümle bakarak
Hancock: luffy ne evlenmesi?
Luffy: bildiğin evlenme.
Hancock: tamam beni seviyorsun aşıksın da neden erkenden?
Luffy: sıkıcı.
Hancock: sıkıcı derken?
o an luffye daha cümlesini söylemeden dur işareti yaptım.Kafamı yandaki küçük masaya işaret ettim. Üzerinde limonata vardı. Bardak alıp içine koyduk birlikte içerken luffye elimde devam et işareti yaptım. Luffy limonatayı hızlıca içer bense yavaş yavaş içiyordum. Luffy "çocuğumuz olsun"der demez ağızımda olan limonatayı yere tükürdüm.Tekrar büyük şaşkınlıkla baktım.Tam ben birşey söylicekken luffy ağzımı kapatır ve "ben konuşayım"dedi.Bense hiçbirşey demeden tamam şekilde kafamı salladım.Luffy ayağa kalktı bana tatlı şekilde baktı (resimdeki gibi) "hancock seninle evlendikten sonra mutlu olucağıma inaniyorum ve eğlenceli olacak"dedi.Bense gaza gelip hızlıca ayağa kalktıp "evet!"diyip hızlıca luffye sarıldım.O an da hızlıca içeriye vivi girer bizi sarılmış halde görünce utanıp hızlıca arkasına dönüp "özür dilerim devam edin!"dedi.Bizde sarılmayı bırakıp "vivi özür dileme yemeğe çağırıyordun dimi?"dedim.Vivi önüne dönüp "evet"dedi.Ardından üstümü düzerttim çünkü pijamalı yatmamıştım. Saçımıda güzelce taradım herşey tamamdı.Birlikte sofraya geçtik önümüzdeki yemekleri yerken bi yanda da sohbet ediyorduk tabiki ağızımızda yemek olmadan.
Luffy: düğün yarın olsun!
Hancock: ne!? yarın mı?!
Luffy: evet bir planın mı var?
Hancock: y-y-yo planım yok.
Vivi: peki luffy nasıl istersen lakin.
Luffy: lakin?
Vivi: adaya hızlıca dönemeyiz.
Luffy: sorun değil gemide düğün yaparız denizin ortasında.
Vivi: uuu iyi fikir.
Hancock: inanamiyorum şuan ben ciddi ciddi luffy ile evleneceğim*-*
Luffy: hihihi evet evlencez.
Ardından önümüzdeki yemekleri hızlıca bitirdik. Luffynin canı sıkılıyordu.Bu yüzden geminin etrafında koşturup duruyordu. Bense kenara oturup luffynin canı sıkılmasına engel olacak şeyi düşünmeye başladım.
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaptan x prens (luffyxhancock)
Romanceluffy kadın hancock ise erkek acaba nasıl olurdu araları ●1.bölümü noktasızdır 2.bölümden itibaren noktalıdır.