13. Final

114 7 5
                                    

en sevdiğim anime ship hikayemin sonuna geldik :( çook az yorum ve okuyucu vardı. Bende bitirmek zorunda kaldım. Umarım yeni luffy x hancock kitabım okunur ne zaman yayınlıcam bilmiyorum.

Gözlerimi açtığımda luffy kucağında dizlerinin üstünde başımı okşuyordu. Havanında karanlık olduğunu fark ettim. Kısacası ben gündüzden beri baygılmıydım? Luffy bana bakıyordu bende ona bakıyordum. Birşey diyemedim sadece beni okşamanın tadını çıkarmıştım. Bu beni mutlu ediyordu. Luffy bana gülümseyerek "hancock erkek olmana rağmen hemen bayılıyorsun" dedi. Bense biraz utanıp başımı yana çevirip "ne yapayım elimde değil sende pat diye herşey yapabiliyorsun" dedim. Luffy bu duruma sadece her zaman ki olduğu gibi gülümsedi. Etrafıma baktığımda tayfa yoktu biz ise hala geminin bahçesindeydik. Yavaşca ayağa kalktım aynı şekilde luffy de kalktı. Önemli birşeyi fark etmiştim sanki gündüzden beri baygıl olmuşum gibi geliyor. Buna emin olmak için luffye bakıp.

Hancock: gündüzden beri baygıl mıydım?

Luffy: evet o kadar çok mutlu oldun ki kendine gelemedin.

Hancock: anladım ayakların uyuştu mu? iyi misin?

Luffy: iyiyim lastik olduğum için uyuşmadı.

Hancock: anladım millet nerede?

Luffy: uyuyorlar

Hancock: ne? uyumak mı? bi dakka saat kaç?

Luffy: 23:00

Hancock: kimler nöbet tutacak ya düşman çıkarsa?

Luffy: merak etme nami bu bölge denizin sakin olduğunu söyledi düşmanda gündüzleri çıkarmış.

Hancock: anladım bilgili.

Luffy: tabiki de sonuçta rotacımız.

Hancock: senin uykun varmı?

Luffy: yok seni izlerken ara bi uyudum

Hancock: beni izlemek nasıl bir histi? 

Luffy: güzeldi prens gibi uyuyordun.

Hancock: zaten prensim 

Luffy:  hihihihi doğru.

Hancock: ikimizinde uykusu olmadığına göre ne yapacağız? 

Luffy: bilmem ama sana önemli birşey söylemem lazım.

Hancock: buyur dinliyorum.

Luffy: hamileyim.

Hancock: ne? 

Luffy: hamileyim.

Hancock: NE?! OHA! GERÇEK Mİ?! 

Luffy: evet

Hancock: ama bi dakka nasıl olur? seninle yapmadık bile onu geçtim daha yeni evlendik.

Luffy: hihihi bende şaşırdım hatta tayfa da şaşırdı ama chopper dedi ki "luffy gibi birisinden beklenir o kadar sevgi dolusun ki garip şekilde hamile oldun ben de tam anlatamıyorum"dedi.

Hancock: luffy şuan seni o kadar çok öpmek istiyorum ki.

Luffy: neden duruyorsun? öp o zaman? 

Hancock: peki 

Luffy tam karşımdaydı ama sanki ilk defa öpüşecekmiş gibi kalbim heyecanıyordu. Sakinleşip yavaş yavaşca yüzüne yaklaştım dudağına benim dudağımı yapıştım. Az kalsın tekrardan bayılabilirdim ama luffy elimi tuttu aniden. Sanırım sakinleşmem içindi. Sakinleştim ardından öpmeyi kesip luffynin yüzüne bakarak "çocuklarımızla mutlu yaşacağız"dedim. Luffy kocaman gülümsemesiyle "evet hemde dörttüzler"dedi.

Hancock: n-ne?!?! dörttüzler mi?!

Luffy: hihihi evet! 

Hancock: aynı anda dört tane çocuk..

Luffy: evet kocaman aile olacağız! 

Hancock: luffy nasıl taşıyacaksın onları? 

Luffy: ben lastiğim sonuçta sıkıntı çekmeyeceğim.

Hancock: dört tane çocuğa aslında çocuk değil bebeğe nasıl bakacağız? 

Luffy: tayfa ile bizimkilerle.

Hancock: anladım ömür boyunca onlarla birlikte kalacağız.

Luffy: evet bundan dolayı mutluyum.

Hancock: bende luffy

FİNAL--

kaptan x prens (luffyxhancock)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin