12.bölüm

109 6 2
                                    

Smoker genel de tayfayı yakalamak için can atardı ama bu sefer çok sakindi. Çünkü herne kadar yakalamaya çalışsa kaçıyorlardı. Smoker de artık pes edip yakalamaktan vaçgeçti. smokerin yanındaki kadın ise lawa benziyordu. Dış görünüşü filan kardeşi çıkarsa şaşırmam. Lakin ailesi ve kendi zaten kızkardeşi varmış oda öldü. Ah zavallı ne diyelim ki. Luffy her zaman ki gibi gülümseyerek "oh smoker naber?"dedi. Smoker de şaşırtıcı bir şekilde gülümseyerek "iyi luffy"der demez. Herkes büyük şaşkınla dik dik baktı. Nami luffynin yanına yaklaşıp kulağına fısıltıdayarak "luffy neler oluyor?"dedi.

Luffy: biz arkadaşız!

Nami: ne ara oldunuz be?!

Luffy: olduk işte

Hancock: yanındaki kadın kim?

Smoker: dostumuz ismi de misako

Luffy: hihihi ben ilk görüşte law sandım gerçi law erkekti

Sanji: iyi yemek yapar mısın?

Misako: yani irade eder.

Sanji: peki

Zoro: hey Smoker luffye dokunmaya kalkışırsan seni keserim.

Smoker: niye dokunayım ki?

Zoro: donanma olduğun için.

Smoker: tamam.

Chopper: doktorluk yapar mısın? Yada ilaçlarla ilgilenir misin?

Misako: ilaçlarla ilgilenirim hatta kendim ilaç yaparım.

Chopper: vay

Luffy: karnım aç!

Hancock: tamam luffycim senin için etler hazırlatırcam den den mushiye arayıpda.

Luffy: süpersin hancock!

Hancock: teşekkür ederim.

Robin: sizin burada olmanız nedir smoker?

Smoker: birisini arıyoruz.

Robin: kim?

Smoker: tanımazsın zama seri katil.

Buggy: benim dimiiiiii?!?!?!?!

Herkes o an buggye baktı. Buggy gülümseyerek bize baktı. (resimdeki gibi) Smoker ağızındaki sigarayı eline alır ve "yoo senin için gelmedik ki"dedi. Buggy şaşkınlıkla baka kalır.  Luffy "nasıl yani buggyi demi yakalamıcan?"dedi. Smoker "onun gibi güçsüzün tekini neden yakalayım ki gereksiz"dedi. Buggy bunu duyunca sinirlenir "ne demek güçsüzmüşüm lan?!"dedi. Bu gereksiz kavgayı dinlemek istemiyordum. Luffynin kolundan tuttup kendime doğru çektim ve "gidelim buradan boş boş duruyoruz"dedim. Luffy tamam şekilde kafasını salladı. Luffy tayfasına kafasını döner kafasıyla gidelim işareti yaptı. Ardından tayfa ile gemimize bindik. Hava sakindi hafif rüzgarlıydı. Denizin ortasına doğru sakince güzelce ilermeye başladık. Tayfa ile bahçede duruyorduk. Luffy mutfaktan birşey almaya gitti. Ne almak istediği çok tahmin ediyorum. Tabiki de mutfağa gittiğine göre yemekti. Çimenlerin üzerine uzanmış gökyüzünü izliyordum. Luffy aniden şimşek hızıyla kucağıma oturdu. Kalkmak istesemde luffy kalmamı istemedi. Elindeki biraz büyük daire şekilde çikolatayı ağızına koydu. Bense anlayamadım tekrardan kalkacakken luffy geri yatırdı. Kafasıyla hayır işareti yaptı. Kısacası uzanmamı istiyordu. Tayfadaki herkes luffyle beni izliyordu. Normaldi yani luffy ne yapacak diye meraklılar. Luffy ani hızıyla kendi dudağıyla benim dudağıma yapıştırdı. Kısacsı öpüştük hemde çikolatalı şekilde luffy diliyle çikolatayı bana verdi ardından öptü. Deli kız luffyden hiç beklemezdim. Lakin bir kadının yapacağı şeye benzemiyordu. Ben romantik olayım derken luffy oluyordu. Ben şoktan kıpırdayamaz oldum. Millet de aynı şekilde öyle kalmıştı. Luffy yanındaki paketten çikolatayı alır gene aynı şekilde yaparken aniden kendimi tutamayıp bayıldım.
DEVAM EDECEK

kaptan x prens (luffyxhancock)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin