3.bölüm

915 43 10
                                    

Mutluca sessizce sabaha uyanırken gözümü yavaşca açtım. Yıldızlaşmış gözleriyle bana bakan luffy heyecan sesiyle "nami,nami,nami,nami,nami"dedi. Nefes nefese kalmıştı . Bense soğuk sesimle "eminim birşey isteyeceksin"dedim. Luffy her zaman ki gibi kocaman gülerek dişlerini göstererek "hihihihi evet isteyeceğim"dedi. Bense tekrardan soğuk sesimle "umarım aptalca birşey değildir"dedim.

Luffy: aptalca birşey değil.

Nami: eminim öyledir -_-

Luffy: sende seveceksin.

Nami: bende mi?

Luffy: evet.

Nami: iyi anlat bakayım.

Luffy: yarışmaya!

Nami: KAZANAN KİŞİ PARA MI ALIYOR??!!

Luffy: hihiihihi eveet!!

Nami: öyleyse hemen katılıyoruz!

Luffy: nami söyle bakayım senden aptalca birşey mi istedim?

Nami: akıllı çıktın istemedin şimdilik.

Luffy: şimdilik mi??

Nami: evet

Luffy: evet millet sizde katılmak ister misiniz?

Robin: eğlenceli olcak gibi katılalım.

Chopper: eveet!!

Brook: yohohoho acaba kazanırsak kadınlar külotlarını gösterirler mi?

usopp: hıh bide soruyor aptal tabiki de katılcaz usoppun gücünü görecekler.

Luffy: zannetmiyorum usopp.

Usopp: kes sesini luffy!

Sanji: yarışmaya katılarak kadınları kendime hayran edicem˜˜

Zoro: ne tür yarışma acaba? heyecanlı.

franky: suppeeer!!! gidelliiiim!!

Luffy: öyleyse onaylanmıştır!!

luffy o an elini yumruk şekilde yapıp havaya kaldırır. Bende aynı şekilde elimi yumruk yapıp havaya kaldırdım (resimdeki gibi) Luffy derin nefes alarak "kaybetmek yok! kazanmak var!"dedi. Bense "evet! kazancaz!"dedim. Robin meraklı şekilde "kaptan ne tür yarışma bu?"dedi. Luffy "bilmiyorum gidince öğreneceğiz"dedi. Bense"ee luffy yarışma nerede yapılcağını biliyor musun?"dedim. Luffy tekrardan gülümseyerek "tabikide biliyorum resmi ve adresi var"der demez luffy birden mutfağa koşar. Sanji "mutfakta ne işi olur ki?"der demez ardından "luffy yemekleri yeme!!"dedi. Luffy aniden yanımıza gelir. Elindeki kağıt parçasını bana vererek "işte bu adada yarışma olacak"dedi. Sanji şaşırdı çünkü luffy yemek almamıştı. Kağıt parçasında gördüğüm ada tehlikeli denizden geçmiyordu. Lakin genede dikkatli olmak gerek. Adanın ismi çiçek ada. Rengarenk çiçeklerle dolu temiz havası olan bir adaydı. İnsanları mutlu lakin korsanlar gelince eminim her insanın olduğu gibi korkuyorlardır. Luffye dönüp "öyleyse gitmeye hazırlanıyruz"dedim. Luffy gülümseyerek "eveet!!! gidiyoruz millet!!"dedi.

Aradan biraz zaman geçti. Hava saatleri öğlendi. İleriye baktığımızda çiçek adasını görüyorduk. Luffy sevinçten hopluyordu. Diğerleri ise heyecanlı şekilde bekliyorlardı. Adaya doğru giderken bi sağımızdan bi solumuzdan korsan gemileri geçiyordu. Her an bize saldırabilirlerdi. Lakin gemi mugiwara tayfası olunca çekiniyorlar. Bu beni acayip mutlu ediyor ezikler. Adaya geldiğimizde gemiyi güvenli bir yere park ettik. Gemiden indiğimizde bazı insanlar bizee hayranlıkla bakıyorlardı. Bazıları ise nefret dolu gözlerle bakıyorlardı. Hiçbiri umurumda değil benim umurumda olan şey para!!! Herneyse ilerlemeye devam ettik. Birden yanımıza siyah saçlı kırmızılı takım giymiş bir adam gelir.
DEVAM EDECEK

kaptan x rotacı (luffyxnami) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin