15.bölüm

428 17 9
                                    

Gözlerimi yavaşca açtığımda karnımda uyuyan luffy vardı. Bi dakka luffy bahçede uyumamış mıydı? ayrıca ben tüm gün uyudum mu? üstelik sabah olmuş sanırım tuvalette filan gittiğim hatırlıyorum ama yarı uykuluydum. Ayrıca luffy benim gibi uyudu mu ki tüm gün? ayrıca neden bodrumdayım? sanırım yarı uykuluyken buraya geldim. Ayrıca tehlikeli olabilirdi çünkü denize düşebilirdim. Umarım bu aptallığım geçer. Yavaşca ayağa kalktıp tuvalete girip yüzümü yıkadım. Bodruma geri döndüğümde luffy yoktu. Sanırım uyandı eminim şuan mutfatadır. Bodrumdan çıkıp odama geri döndüğümde etrafıma baktım aniden önüme luffy'nin kafası çıkar. Kısacası kafasını yukarıdan uzatmıştı. Bense şaşkınlıkla "ne yapıyorsun luffy? yukarıda? bi dakka" derken kafamı yukarıya çevirdim luffy yoktu lakin yana çevirdim dolabın üstündeydi. Nasıl kafasını uzattığını tahmin edebilirisiniz. Luffy "hiç" dedi. Luffy belli ki sıkılmış. Dolaptan inip yanıma geldi. Kafasını biraz yan çevirip dudağını büküp "sanji beni mutfaktan kovdu ve benden nefret ediyordur sevmiyordur hatta"dedi. Bense saçını okşayarak "eminim sanji-san rahat yemek yapabilmesi için kovmuştur. Ayrıca senden nefret etmesi imkansız seni seviyor. Şuana kadar öyle düşünmemiştin şimdi neden öyle düşündün ki?"dedim. Luffy bunu duyunca yüzü biraz düştü yani ifadesi üzgün oldu. Luffy derin nefes alarak "rüyamda sanji'nin tayfayı terk ettiğini gördüm de ve benden nefret ettiğini"dedi. Bense "luffy bu bir rüya bu kadar umursama boşver hadş bahçeye çıkalım"dedim. Luffy gülümseyerek tamam şekilde kafasını salladı. İkimz birlikte odadan çıkıp bahçeye giderken luffynin yanına usopp geldi. Usopp'un heyecanlı haliyle "luffy benimle odama gel çok  güzel birşey yaptım"dedi. Luffy heyecan gazıyla "gerçekten mi?"dedi. İkisi hızla usopp'un odasına gittiler. Bense bahçeye geldiğim de zoro'nun yanına oturdum yani ağaçla yere ortaya yani. Ne demek istediğimi anlamışsınızdır. Robin yanımıza geldiğinde "robin ben kendi odamda luffy de burada uyuyordu ikimiz nasıl oldu da bodrumdaydık"dedim. Robin gülümseyerek "sen yarı uykulu şekilde bodruma gittin seni durdrumaya çalıştık lakin bize dövmeye kalkıştın. Bundan dolayı karışmamaya karar verdik. Luffy'ye gelince akşama doğru uyandı hızla yemek yedi senin nerde olduğunu söyleyince bizde söyledik oda yanına gidip uyumaya başladı"dedi. Bense kafamı biraz eğilip "sizi dövmeye kalkıştığım için özür dilerim"dedim. Robin sorun değil banasında kafasını sallayıp yanımızdan uzaklaşıp mutfağa yöneldi. Zoro sanki ciddi ciddi düşünüyor hali vardı. Bense "zoro bu ne halin? ciddi ciddi düşünüyorsun? sanırım artık kabullendin habire kaybolup duyduğunu"dediğimde zoro takmadı. Şaşırmıştım sanırım gerçekten önemli birşey düşünüyor. Zoro bana bakmadan çimenlere bakarak "hiçkimsenin bilmediği önemli şeyi anlatmanın zamanının geldiğini düşünüyorum"dedi. Bense zoro'ya bakarak "neymiş önemli birşey? birine mi aşık oldun yoksa?"dedim. Zoro ciddi sesle tonuyla " thriller bark kuma olayı"dediğinde ben ciddi manada dona kaldım. (resimdeki gibi) 

Nami: thriller bark'daki olayı mı? 

Zoro: evet..

Nami: ayrıca bizim bilmediğimiz birşey mi? 

Zoro: evet sadece aptal ahçı biliyor başka kimse bilmiyor.

Nami: ne? zoro neler oluyor? 

Zoro: hani kuma gelmişti aniden hepimiz bayılmıştık. Baygılken luffy'yi alabilirdi ama almadı.

Nami: evet doğru beni de en çok şaşırtan buydu ama ne olduysa iyi ki almamış luffyi

Zoro: nami beni iyi dinle 

Nami: dinliyorum zoro 

Zoro: luffy'yi ben..

Nami: evet? 

Zoro: bunu luffy'ye anlatırsam ne tepkisi olacak bilmiyorum.

Nami: zoro kötü birşey mi? 

Zoro: iyi mi birşey mi kötü birşey size kalmış.

Nami: ... evet luffy'yi sen? 

Zoro: luffy için kendimi veda ettim.

Nami: ne veda mı ettin nasıl yani? 

Zoro: kuma luffy'nin thriller bark' da savaştığı çektiği acılarını çıkarttı bedeninden sonra ben içine girdim. Luffy'nin çektiği acılarını ben çektim bundan dolayı luffy camcanlıydı lakin ben yataktaydım nasıl olduğumu gördün.

Nami: zor-

Luffy: zoro!

DEVAM EDECEK

kaptan x rotacı (luffyxnami) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin