Tayfa ile birlikte yürüyüp dolaşmak zordu birden durdum "millet grup olarak ayrılalım mı?"dedim. Robin "bencede iyi olur"dedi. Elime kağıt parçaları aldım ve "şimdi beni dinleyin burada ikişer tane aynı renkli kağıt olan var aynı çıkan iki kişi ile dolaşcak"dediğimde tayfa "tamam"şekilde kafalarını salladı. Herkes kağıt parçalarını aldı.
SONUÇ
zoro x sanji
luffy x nami
robin x chopper
brook x usoppFranky tek kaldığında ne yapacağını bilemedi. Derin nefes aldım "franky sen gemide nöbet tutacaksın ne olur olmaz donanma veya düşman çıkabilir " dedim. Franky "suuupeer tamaaamm!!"dedi. Franky geminin yanında durur. Tayfa adım atıp ilerliyecekken
Sanji : neden ben marimo ile birlikte olmak zorundayım?
Zoro : asıl bunu ben söylemem gerekiyor ..
Nami: kağıtta ne çıktıysa onunla olacaksınız şikayet etmek yok.
Usopp: brook gene kadınlarla olup benim başımın etini yiyecek.
Robin: umarım güzel kitaplar bulabilirim.
chopper: Robinin yanından ayrılırsam başım gerçekten belaya girer.
brook: yohohoho şehirin kadınları beni bekliyor.
luffy: hihihihi ne tür yemekler var acaba?
nami: luffy gene para çok harcamak yok .
Luffy: hihihi umarım.
Ardından herkes grup şekilde gittiler. Hava gayet iyiydi güneşli bulutluydu. Her ne kadar istemediği birisiyle olsada kural kuraldır. Luffy ile caddenin sokağın ortasında geziniyorken luffy birden durdu. Neden durduğunu çok iyi anladım. Tam karşımızda lunapark vardı. Luffy hızlıca bana dönüp "hey nami gidelim mii???"dedi. Benim zaten izin vermeyeceğimi biliyorsun. Buna rağman soruyorsun of . Derin nefes aldım "olmaz luffy"dedim. Luffy dudağını büktü "nedeeen yaa ne güzel eğlencektik"dedi. Bense "paramız ona yetmez"dedim. O an yanımıza bir kadın geldi. Yaşlıydı kuru ve zayıf bedeni vardı. Ayakta durmakta zorluk çektiği belli oluyordu. Kadın elindeki pembe renkli biraz içinde simli içeceği göstererek "bu güzel içeceği almak ister misiniz?"dedi. Luffye baktığımda gözlerindeki alalım hissini hissettiim. İç çekip kadına dönüp " ne kadar teyzecim?"dedim. Kadın "10 milyon"der demez "iyi çalışmalar"dedim. Hızlıca luffynin kolundan tutup "acayip pahalı luffy almıyorum"dedim. Kadın "dur gitme sana pazarlık yaparım"der demez ben "alaım"dedim.
Kadın: size ne kadar uyar?
Nami: 100 lira.
Kadın: çok ucuz bu.
Nami: öyle canım.
Kadın: hem bu içecek çok farklı.
Nami: ne gibi farklı?
Kadın: alınca anlarsın.
Luffy: nami alalııım˜
Nami: ucuza alacağız.
Kadın: tamam,tamam yanındaki çocuk madem bu kadar çok istiyor sizden 100 lira alayım.
Nami: işte pazarlık budur.
Luffy: yuuubbiiiiii!!
Kadın elindeki içeceği verdi. Bense cebimdeki 100 lirayı verdim. Kadın parayı alırken sinsice güldü. Neden? güldü? sinirimi bozmaya başladı. Kadın hızlıca ortadan kayboldu. Luffye dönüp hadi gidelim diyecekken luffy birden üzerime atlar. Ne oluyor be!!?? luffynin yüzü ve bedeni alkol içmiş gibi kafası gitmişti.Pislik kadın bizi kandırdı. Luffy aniden iki elimin bileğinden tutar ve "yemeeekk eeet˜"dedi. Bense "luffy bi dur! ben yemek değilim"dedim [resimdeki gibi] aniden bizim tayfa bu halimizi görür. Sanji yerinden hızlıca koşup luffy tekme attı. Yuvarlanarak durdu. Herkes sakinleşince olanları anlattım. Gemiye dönerken luffy uykuya kaldı bu sebeple zoro luffyi sırtına aldı. Gemiye geri geldiğimizde akşam olmuştu. Herkes kendine göre uygun birşeyler almıştı. Luffynin ki ise gereksiz. Benim ise yok luffynin şımarıklığından dolayı kendime birşey alamadım. Yorulduğum için hızlıca odama geçip yumuşacık yatağıma uzanıp uyumaya başladım.
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaptan x rotacı (luffyxnami)
Romansluffyxnami sevenler için yazıyorum. •ilk bölümü noktasız olabilir ikinci bölümden itibaren noktalıdır. ○●ben namiyi sanji ile sahipliyorum ●○ luffyi de hancock ile sahipliyorum○●