10.bölüm

511 26 4
                                    

Gemimizde bayılan donanmaları denize fırlattık nede olsa arkadaki gelen donanma gemisi onları alacaktı. Ardından oradan hızlıca uzaklaştık. Luffy yanıma gelir aniden beni kucağına alır. Bense şaşkınlıktan ne yapacağımı bilememiştim. Robin "üstünü değiştirmelisin nami yoksa hasta olursun"dedi. Bense tamam şekilde kafamı salladım. Luffye dönüp "luffy beni neden kucağına aldığını sorabilir miyim?"dedim. Luffy "bilmiyorum öylesine"dedi. Bense "öyleyse beni indir odaa geçip üstümü değiştircem"dedim. Luffy tamam şekilde kafasını salladı. Beni yavaşca indirdi ardından ben hızlıca odama geçtim. Üstümü değiştirdim yatağımün üstüne oturdum saçımı tam taramaya başlayacakken birden içeriye luffy girdi. Bense sinirli sesimle "luffy! pat diye içeriye girme!"dedim. Luffy arkam geçip oturur elindeki tarağı alır. Bense şaşırarak "ne yapıyorsun luffy? ayrıca bedenin sarılmış yaralandın mı?"dedim. Luffy "evet hafif yaralandım ve ben saçını yapıcam"dedi.

Nami: sen benim saçımı yapacaksın?

Luffy: evet yapamaz mıyım?

Nami: senin gibi bir aptalın yapması biraz tuhaf.

Luffy: hihihi yapmaya başlıyorum o zaman.

Nami: iyi yap ama tavşan yap.

Luffy: tavşan? kulakların yok ki?

Nami: öyle değil bir yandan toplıcaksın bide diğer yandan.

Luffy: anladım.

Luffy derin nefes alarak saçımı taramaya başlar. Bense endişeli şekilde oturuyordum biraz sinirliydim sebebi luffy berbat yaparsa diye. (resimdeki gibi) Ardından ikimiz odadan çıktık. Sanji her zaman ki gibi yanıma gelip "çok güzel olmuşsunuz nami--chaan"dedi. Bense kafamı sallayıp "teşekkür ederim"dedim. Franky arka bahçeden hepimizi çağırır. Bizde yanına geldiğimizde denizden birşey yakaladığını söylüyordu. Yavaşca yukarıya doğru çekti. Denizden çıkan bir kutuydu acaba içinde altınlar varmı?(๑✧∀✧๑)Kutu biraz büyük ve baya eskiydi. Neredeyse elime alıp aniden bıraksam parçalancak gibi yani. Usopp "bana döner hey nami açalım mı?"dedi. Bense "bide soruyorsun aptal tabikide açalım"dediğimde zoro durun işareti yaparak "ya içinden bir tuzak çıkarsa"dedi. Luffy şaşırarak "ne gibi tuzak?"dedim. Robin her zaman ki gibi sakinliğini koruyarak "bomba?"dediğinde herkes birden panikler. Bense biraz korkmuş sesimle "robin bizi böyle korkutma"dedim. Brook "omuzuma dokunarak "yohohoho uzaklaşın ve bunu bana bırakın"dedi. Bense güverenerek tamam şekilde kafamı salladım. Hepimiz uzaklaştık brook bedenin içinden çıktı ve ruh olmuştu. Ardından kutunun içine girer çıkar bense heyecanlı sesimle "ne var içinde?"dedim. Brook bedednin içine girer ayağa kalkar ve "yohohoho altınlar var"der demez hemen kutuyu açtım. Gözlerim görmez oluyordu o kadar çok altın vardı ki gözm sevinç ten ağladığım için göremiyordum. Luffy "öyleyse herkes eşit şekilde alacak"dedi. Ardından altınlara hepsine eşit eşit şekilde dağırttım. Normalda bana daha çok olması lazımdı luffy istediği için doğru düzgün yapıyorum.Aradn biraz zaman geçti. Yemek yedik eğlendik böyle geçerken akşam olmuştu. Bedenim hala eski haline kavuşmamıştı.  Lakin başımın biraz dönüğünü ve biraz yorgun olduğumu fark ettim. Sanki yerinden bayılacak gibiydim. Portakalların yanında öyle boş boş otururken izliyorken bu durumu luffy fark etmişti. Yanıma gelir omuzuma dokunur "hey nami"derken birden uyuya verdim. Pat diye uyudum yani. O an da luffy beni tuttmuştu. Bunu gören chopper hızlıca yanımıza gelir benim durumuna bakar. Chopper luffye dönerek "birşeyi yok yorgun sadece uyusun yeterli"dedi. Luffy rahatlar ardından robin yanımıza gelip beni kucağına alır. Robin "öyleyse ben yatağa götüreyim"dedi. Ortamdan uzaklaşır luffy de eğlencesine döner. Robin beni yatağa koyar oradan sessizce adım adım uzaklaşır. Ardından bense güzelce uyumaya devam ettim.
DEVAM EDECEK

kaptan x rotacı (luffyxnami) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin