Bundan sonra resimleri yukarıya değil. Hikaye yazıldığı yere yani olayın olduğu yere koyucam. Böylece spo yemiceksiniz :D
Luffy ile evliliğimizin 4 ay geçti. Aramızda olan sevgi duruyordu. Her ne kadar bazen Luffy'e kızsam da bağırsam da hemen barışıyoruz. Bu bizim halimiz. Tayfa ile sabah kahvaltısınde yemek yiyorken benim daha çok yemek istediğimi fark ettim. Sanji'yı dönüp "sanji-kun bana çikolata gibi şeyler verir misin? Sabah kahvaltılık yeterli bana" dedim. Sanji ani hızla ayağa kalkarak "emriniz olur sana güzel bir çikolatalı bir pasta yapacağım nasıl olur? " dedi. Bense sevinçle "güzel olur" dedim. Sanji sofradan kalktıp pasta yapmaya başladı. Zoro yemeğini bitirir bitirmez dışarıya bahçeye çıkıp spor yapmaya başladı. Robin bana öyle dik dik baktı. Bense şaşkınlıkla "ne oldu? Robin?" dedim.
Robin: gerçekten fazla yiyorsun.
Nami: evet farkındayım neden böyle oldu?
Luffy: açıktığın için yiyorsun işte.
Nami: bu kadar fazla yemiyorum Luffy.
Luffy: doğru
Usopp: Namiden beklenmedik yemekleri yemesi.
Nami: Robin? Neden bana öyle dik dik bakıyorsun?
Robin: bilmem^^
Nami: birşeyler biliyor gibisin?
Robin: yani olabilir ama....
Nami: ama???
Robin: Chopper sana baksın?
Chopper: evet bencede iyi olur berki midene kötü birşeyler varsa.
Nami: bencede haklısın Chopper.
Chopper: öyleyse odama geçelim.
Nami: tamam
Chopper ile ayağa kalktıp mutfaktan çıktık. Odasına gidip doktor olarak yapması gereken şeyleri yaptı. Chopper "Nami yat ve karnını aç" dedi. Bense şaşkınlıkla "neden?" dedim. Chopper "çünkü diğerlerinden hiçbirşey çıkmadı bi tek bu kaldı" dedi. Bense tamam şekilde kafamı salladım. Yatağa uzanıp karnımı açtım. Karnıma birşeyler sürüp ekrandan baktı. Chopper yüzündeki ifadesinde şaşkınlık ve sevinç vardı. Tam ayağa kalkarken "ne oluyor?" dedim. Chopper bana bakıp gülümseyerek "hamilesin" dedi. Bense şaşkınlıkla baka kaldım.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hamileyim...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ben hamileyim..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ne ara yaptım be!? Hatırlamıyorum bile! Choppere dönüp şaşkınlıkla "Luffyle cinsel ilişkiye girmedim ki" dedim. Chopper "hatırla girmişsindir yada Luffye söyle ne zaman girdiğinizi" dedi. Bi dakka gerçektende mantıklı Luffye sorabilirim. Karnımı kapatıp chopper ile birlikte odadan çıktık. Luffy bahçede usoppla birlikte oyun oynuyorlardı. Tayfanın diğer üyelerde dışarıdaydı. Derin nefes aldım adımlarımı atarak Luffynin yanına geldim. Luffy birşey konuşacağımızı anlayıp oyun oynamayı bıraktı. Sanji elindeki çikolata pastayla hızla yanıma geldi. Sanji "Nami-san işte sana en güzel çikolatalı pasta yaptım" dedi. Bense "biraz sende dursun Luffyle konuştuktan sonra yerim" dedim. Sanji tamam şekilde kafasını salladı. Luffy bana bakarak "ne oldu? Neyin varmış?" dedi. Bense derin nefes aldım. Ciddi sesimle "cinsel ilişkiye girdik mi?" der demez millet şaşkınlıkla baka kaldılar. Sanji az kalsın pastayı elinden düşürecekti. Gerçi evli olduğumuzu destekliyor ama bu kadar erken gireceğimizi beklemiyordu. Açıkçası bende beklemiyordum ne zaman yaptık onu hatırlamıyorum. Luffy gülümseyerek" evet!"dedi.Nami: ne-ne? Ne zaman?
Luffy: bir hafta önce
Nami: nasıl ya?
Luffy: sarhoştun
Nami:.... Peki ne yaptım?
Luffy: yatağımda güzel uyurken sen yanıma gelip soyunmaya başladın.
Nami:.....
Luffy: ben seni durdurmaya çalıştım sen bana dedin ki "KES SESİNİ! CİNSEL İLİŞKİYE GİRİYORUZ" diye bağırdın.
Robin: Namiden beklenirdi
Nami:...... Ah utanç verici!
Luffy: sonra işte olan oldu bende durdurmaktan vaçgeçtim. Ben sadece yatakta yattım sen herşeyi yaptın.
Nami: peki senin üstünü çıkardım mı?
Luffy: hayır
Nami: ah chopper şimdi anlaşıldı.
Luffy: ne oldu ki? Neden cinsel ilişkiyi sordun?
Nami: ben hamileyim.
Luffy: OHA!
Sanji: nE!?
Zoro: bebek erkekse kılıç öğretelim ona.
Franky: supeeer!! Bebek geliyoooor!!
Usopp: vov
Brook: yohohohoho ilk defa hamile kadın göreceğim.
Robin: acaba kime benzicek?
Nami: daha cinsiyeti belli değil dimi chopper?
Chopper: evet
Luffy bana sevinçle sarıldı. Sanji mutluluktan ağlamaya başladı. Sebebi kız olmasını istiyordu. Luffy gözlerime bakarak gülümseyerek "öpücem seni" derken yüzüme yaklaştı. Bense dik durup (resimdeki gibi)
"bekle luffy şimdi olmaz pastayı yemem lazım" dedim. Luffy ağzını samurtup "tamam~" dedi. Sanji yanına gidip pastayı alıp yemeye başladım.
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaptan x rotacı (luffyxnami)
Romanceluffyxnami sevenler için yazıyorum. •ilk bölümü noktasız olabilir ikinci bölümden itibaren noktalıdır. ○●ben namiyi sanji ile sahipliyorum ●○ luffyi de hancock ile sahipliyorum○●