Aslında 20.bölümde final olacaktı yazacak bir şey bulamadığım için 19.bölümde final yapmaya karar verdim.
Aradan 9 ay geçti. Karnımdaki bebeğim kocaman büyüdü ve doğuma yaklaştık. Normalde tek bebek beklerken iki tane olduğunu fark ettik ikizlerdi. Chopper şaşkınlıkla kalmıştı ben fark etmedim diye.Tayfa ile tatil adasına varmıştık. Her yerde güzel çiçekli ağaçlar vardı. Luffy korsanlar kralı olmuştu bense hayallerimi gerçekleştirdim. Sanji ise sevdiği hep aramak istediği denizi bulmuştu. Ayrıca bulduğunda güzel kadın da bulmuştu kendine uygun şekilde. Zoro ise dünyanın en iyi kılıç ustası oldu. Diğer tayfa üyelerinde hayallerini gerçekleştirdi. Luffy korsanlar kralı olduktan sonra çok sevdiği Shanksla karşılaştı. Luffyle ile güzel anıları oluştu. Tayfa ile piknik yapıyoruz. Yere kocaman halıyı sermiş üstüne oturuyoruz. Etrafımızda hiçkimse yok. Ah burada zoro işe Robin evlendi. Usoppda sevdiği kadınla evlendi. Franky, Chopper Brook bekar. Sanji hepimize teker teker yemekleri verdi. Güzelce sakince yemeklerimizi yerken birden acı hissettim. Yanıbaşımda duran Luffye bakarak "Luffy gidelim" dedim. Luffy şaşkınlıklaLuffy: n-ne neden nami? Daha yeni geldik.
Zoro: evet doğru söylüyor.
Nami: öyle değil şey ah-
Luffy: nami!? İyi misin?
Nami: Chopper geliyor
Chopper: tamam kalkalım öyleyse
Luffy: ne geliyor?
Chopper: ikizler geliyor
Luffy: ne?! Franky Namiyi al kucağına güzelce sakince.
Franky hızlıca ayağa kalkar Namiyi kocaman elleriyle dikkatlice kucağına aldı. Tayfa ile gemiye doğru ilerledik. Aradan biraz zaman geçti. Biraz zor olsada ikizleri sağlıkla doğurdum. Luffyle benim kaldığım odaya yerleştirildim. Tayfadaki üyeler hepsi teker teker odaya girip bebeklerim gördüler. Birisinin siyah saçlı diğeri ise turuncu saçlıydı. Ardından yanımızdan ayrıldılar. Luffy kapıya tıktıklayarak içeriye girdi. Sevinçle yanıma gelerek bana sarılarak ellerini başıma koyarak gülümseyerek "mutluyum güzel ailemiz oldu" dedi. Bense gülümsedim (resimdeki gibi)
FİNAL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaptan x rotacı (luffyxnami)
Romanceluffyxnami sevenler için yazıyorum. •ilk bölümü noktasız olabilir ikinci bölümden itibaren noktalıdır. ○●ben namiyi sanji ile sahipliyorum ●○ luffyi de hancock ile sahipliyorum○●