Jungkookkal jó barátok vagytok már évek óta,sőt legjobb barátok,és csak ritkán szoktatok összeveszni,de ez most sajnos megtörtént.
Mindketten különvonultatok a szobátokba. Össze-vissza járkálsz a fejedet fogva és csak szitkozódsz magadba,hogy igenis neked volt igazad. Annyira feldúlt voltál,hogy úgy döntöttél muszáj valakinek kiöntened a lelked,ezért felhívod a barátnődet. Vagyis csak szeretnéd,mert amikor a zsebedhez nyúlsz,hogy kivegyed a telefonodat,rájössz,hogy nincs ott.
Homlokon csapod magad és eszedbe jut,hogy Jungkook asztalán hagytad a gépe mellett. Nem akarsz bemenni hozzá,de nagyon kell a telefon,ezért kitalálsz egy tervet. A terv az,hogy bemész Jungkookhoz egyenesen az asztalához,felkapod a telefonod és rá se nézve kisietsz.
Ehhez képest így történt:
Benyitsz hozzá,de egy pillanatra megtorpansz,mert látod,hogy éppen a gépén játszik,de gyorsan észbekapsz és indulsz a telódért. Épp fognád meg amikor egyszer csak Jungkook odanyúl és átteszi azt az asztal másik oldalára. Mindezt rezzenéstelen arccal teszi. Fogod magad és kikerülöd a székét, és nyúlnál a telóért de ő elveszi és elrakja a hátsó zsebébe. Ezen már kezdesz kiakadni, eleged van a játékaiból, és már nem bírod szó nélkül.
-Add vissza!
-Nem-válaszolja halál nyugodtan le sem véve a szemét a játékról.
-Jungkook ne játszadozz velem! Kérem vissza!
-Tudtommal ezt a telefont én vettem,szóval az enyém.
-De nekem vetted!
-És?
Itt már elfogyott a türelmed és sarkon fordulva az ajtó felé vetted volna az irányt,de hirtelen Jungkook megradja a karod és az ölébe ránt. Kezeivel elzárja a menekülési utadat és az egérhez nyúl,hogy folytassa a játékot. Te köpni-nyelni nem tudsz a meglepődéstől. Csak csendben,némán ülsz az ölében és figyeled ahogy játszik. Egyszer már nem bírod tovább és megszólítod.
-Jungkook-mondod halkan,és kicsit jobbra fordítod a fejed,hogy hátrasandíts,de ő ugyanekkor a válladon megtámasztja az állát. Ajkaitok súrolják egymást.
Benned megakad a levegő.
YOU ARE READING
BTS Oneshots-You And BTS
FanfictionSziasztok! Ebben a kis könyvben BTS rövid sztorikat olvashattok majd. Általában csak egy részesek lesznek,de esetleg talán előfordulhatnak 2-3 részes történetek is. Jó olvasást! ;) Ui:Naaagyon köszönöm ezt a gyönyörű borítót @Samonia-1113-nak