Ma újra izgatottan ébredsz. Nemsokára láthatod a kedvenc ovisaidat.
Igen. Egy óvodában dolgozol most a nyáron. Ilyenkor úgyis csak unatkoznál, ezért vállaltad el hogy kisgyerekekre vigyázol, mert amúgyis imádod őket. Vannak azért ilyenkor is bőven oviban mert valakiknek a szülei ilyenkor is dolgoznak napközben sajnos, ezért próbálsz mindig anyjuk lenni anyjuk helyett addig amíg el nem jönnek értük.
Sietősen elkészültél és elindultál al oviba. Mindig gyalog mész, így kicsit elmélkedhetsz közben.
Beléptél a kapun és ketten már azonnan hozzád rohhannak hogy megölelhessenek. Leguggolsz hozzájuk és egy puszit nyomsz a fejükre.
-Nagyon szép a hajad (T/N)!- mondta aranyló mosollyal Yeji. Ő az egyik legimádnivalóbb kislány akivel valaha találkoztàl. Mindig megdícséri a külsődet és minden nap legalább háromszor elmondja hogy mennyire szép vagy. Ő gyakran van itt az oviban, mert a szülei mindig dolgoznak, és tudtoddal csak egy bátyja van de őt sohasem láttad.
-Köszönöm Yeji. Nekem is nagyon tetszik az a masni a hajadban, ès a tiéd is Sun Hee- fordultàl a másik kislányhoz.
Kézen fogtad őket és elindultatok a csoportotokhoz.A mai nap is nagyon jól érezted itt magad. Tanítottál egy új dalt a gyerekeknek, és a nap hátralevő részében csak azt énekelgették. De sajnos eljött a délután, és megérkeztek a szülők. Kicsit szomorúan engeded el őket mert most itt a hétvége és két napig nem látod őket majd, és nem tudod hogy mit fogsz kezdeni magaddal ezidőalatt.
Sorban érkeztek a szülők, apukák és anyukák, mindannyian mosolyogva közöntek el tőled is. Yeji-ért még nem érkeztek meg, ezért kezét megfogva együtt vártatok. Egyszer csak a folyosó végén megpillantasz egy ismeretlen arcot. Egy fiúét. Belépésére azonnal felkaptad a fejedet, mert aranyszőke hajára rásütött az ajtóból beszűrődő napfény, és szinte elvakított. Gyönyörű barna szemei először hidegen, de mélyen néztek tiéidbe, de valamikor elcsíptél egy csepp zavart is bennük, de utána újra hidegre váltottak.
Bámulásodból Yeji hangja zökkentett ki, mert kezedet elengedve futott a fiú felé nevét kiabálva.
Yoongi...Yoongi...
Yeji átölelve bátyját ujjongott, de a fiú nem tűnt ilyen lelkesnek, és eltolta magától hugát, de ő ezt nem vette zokon, ehelyett megfogta kezét testvérének és a fogasához vezette és elkezdett átöltözni és kicserélni a cipőjét, közben megàllás nélkül mesélve a mai napon történtekről.Kicsit furcsa volt neked ez a srác. Meg eléggé nagy meglepetés volt hogy ő jött a hugáért és nem az anyukája mint ahogy eddig is. Remèlted hogy jól bánik Yejivel, mert most nem éppen keltett jó benyomást nálad ahogy viselkedett vele.
Időközben a kislány elkészült, és indultak kifelé az ajtón, de Yeji még hátranézett és integetve elköszönt tőled, mire te csak mosolyogva visszaintettél.~~~~~~Jövő hét hétfő~~~~~~
Végre eltelt a hétvége, és már alig vártad hogy újra dolgozhass, és igen ez így elég gázul hangzik de ez számodra nem munka volt hanem szórakozás.
A mai nap nagyon sokat rajzoltàl a gyerekeknek, el voltak ámulva hogy milyen szépen alkotsz. Ekkor észrevetted hogy Yeji egyedül,szomorúan babázik a sarokban. Úgy döntöttél megkérdezed mi bántja őt.
-Szia Yeji. Minden rendben?
-Játszanál velem?-felelte szipogva.
-Ó Yeji-ölelted magadhoz-persze hogy játszom veled!
-Köszönöm,hogy te mindig foglalkozol velem. Bárcsak Yoongi is játszana velem egyszer-a név hallatán elfogott a düh, mert a srác eddig se volt szimpatikus, de hogy Yejivel így bánik azt már végképp nem tűrheted.
-Mit csinált veled a bátyád?
-Semmit, ez a baj-kezdett el sírni,mire te elkezdted simogatni a buksiját nyugtatásképp-alig van otthon, mindig elmegy, és sose játszik velem. Már semmit sem csinálunk együtt, pedig régen mindig annyit foglalkozott velem. Elvitt sétálni, vett nekem fagyit és mindig felvett a nyakába. Most megváltozott. Amikor eljött hozzám hogy hazavigyen annyira boldog voltam, de ő nem örült nekem-kezdett el újra sírni.
-Sshh,Yeji. Semmi baj. Majd beszélek vele jó? Addig is játszunk. Ezek a babák màr szeretnének teázni nemde?-mosolyogtál rá, mire ő is visszamosolygott rád a könnyein keresztül.
YOU ARE READING
BTS Oneshots-You And BTS
FanfictionSziasztok! Ebben a kis könyvben BTS rövid sztorikat olvashattok majd. Általában csak egy részesek lesznek,de esetleg talán előfordulhatnak 2-3 részes történetek is. Jó olvasást! ;) Ui:Naaagyon köszönöm ezt a gyönyörű borítót @Samonia-1113-nak