Halloween
Elhatároztad két barátnőddel hogy elmentek cukorkát gyűjteni Halloween estéjén.
Megbeszéltétek hogy ki minek öltözik, hogy ne legyetek ugyanazok.
Azonban a barátnőid összeöltöztek a barátjukkal, de neked sajnos nem volt kivel párba öltöznöd, így magad választottál egy jelmezt.
Így öten elindultatok kosaraitokkal a kezetekben és jártátok az utcákat, bekopogva házakba cukorkát kérni.
Már egy utcában végeztetek is, de gondoltátok még elég korán van így folytattátok utatokat a következőbe.
Teljesen elfeledkeztél arról hogy ebben az utcában lakik 👤, egészen addig amíg be nem kopogtattatok a házába hogy édességet kérjetek.
👤 kishúga nyitott nektek ajtót, de ez először még nem is tűnt fel (hiszen elég jó jelmeze volt) csak mikor megszólalt.
-👤 ! Hozz még cukorkát, elfogyott!- és pontosan ebben a pillanatban fagyott meg benned a vér, ahogy a nevét meghallottad.
A következő pillanatban pedig meg is jelent 👤 az ajtóban, kezében egy zsák édességgel. A lélegzeted is elállt ahogy szemeddel végigfutottad jelmezét, hiszen pontosan a te karakterednek a párjának öltözött be. Hitetlenkedve néztél hátra barátnőidre, de ők azonnal elfordították fejüket és a hirtelen nagyon érdekesnek tűnő dekorációt kezdték el szemlélni.
Mikor visszafordultál egy gyönyörű mosollyal találtad szembe magad, ami személy szerint 👤-hez/-hoz tartozott.
Örömmel osztotta szét kosaraitokba az édességet, majd megszólalt.
- Kellemes meglepetés találkozni veletek. Épp terveztük hugival hogy mi is elindulunk nemsokára. Csatlakozhatnánk hozzátok?
-Hogyne! Miért ne?- vágta rá azonnal egyik barátnőd, és a többiek is helyeseltek. 👤 ekkor rádnéz, száját beharapva, várva reakciódat.
Kicsit még mindig sokkos állapotban voltál a találkozástól,👤 jelmezétől és barátnőid viselkedését se tudtad hova tenni. Úgy belemerültél gondolataidba hogy nem hallottad a fiú kérdését, csak akkor ocsúdtál fel mikor 👤 gyengén végigsimított a karodon. Ránéztél, és meglepődve konstantáltad kissé ijedt, félénk arckifejezését. Nem tettél mást, csak elmosolyodtál és bólintottál a fejeddel jelezve neki hogy csatlakozhatnak hozzátok, holott legbelül tomboltál az örömtől és ezért nehezedre esett visszafognod magad, hogy ne legyél túl nyilvánvaló.
👤 arcán szétterült egy óriási mosoly a boldogságtól, mire a többiek elkezdtek elindulni a lépcsőn a kapu felé. Egyik barátnőd kézenfogta 👤 húgát és ők is előrementek.
Te csak tétlenül álltál az ajtóban, nem tudtad hogy most elindulj-e vagy sem, de valami késztetés úgy döntött hogy maradj. Megvártad míg 👤 besietett a házba hogy szóljon a szüleinek hogy elmentek és hozzon egy kosarat.
Háttal álltál az ajtónak, és nem figyeltél mikor hallottad az ajtó becsapódását. A következő pillanatban egy kéz simított végig derekadon, majd 👤 meleg lehelletét érezted nyakadon és megborzongtál ahogy finoman a füledbe suttogott.
- Nagyon örülök ennek a találkozásnak, de annak méginkább hogy a te [jelmezed karakterének párja] lehetek. Úgy látszik már a sors is azt akarja hogy összejöjjünk.- ekkor ujjaitokat összekulcsolta és időt sem adva neked hogy megemészd a hallottakat elkezdett a többiek felé húzni, akik egy sokat tudó mosollyal végignézték a jelenetet.Ehhez kapcsolódó rész a másik könyvemben(hacsak nem onnan jöttél már😉): Everything That Is BTS
Remélem hogy elnyerte a tetszéseteket ez a rész.
~Shimmy95~
YOU ARE READING
BTS Oneshots-You And BTS
FanfictionSziasztok! Ebben a kis könyvben BTS rövid sztorikat olvashattok majd. Általában csak egy részesek lesznek,de esetleg talán előfordulhatnak 2-3 részes történetek is. Jó olvasást! ;) Ui:Naaagyon köszönöm ezt a gyönyörű borítót @Samonia-1113-nak