Thomas sabahın ilk ışıklarıyla gözünü açtı.Kendine gelene kadar yatakta biraz daha yattı fakat sonra belinde bişey fark etti.
Başını çevirip baktığında Dylan'ın ona sarılmış olduğunu gördü.Hala uyuyordu.
Thomas zevkle Dylan'ı izlemeye başladı.'Uyurken çok şirin gözüküyor diye'düşündü.
Saçlarına baktı.Dağınıktılar.Kirpiklerine baktı.Oldukça fazlaydı ve bu onu harika gösteriyordu.
Dylan her hali ile mükemmeldi.
Uzun bir süre daha Dylan'a baktıktan sonra gözlerini tekrar kapattı.Çok huzurlu hissediyordu.
Tam tekrar uykuya dalıyordu ki.Dylan "beni izlemen hoşuma gidiyor."dedi ve güldü.
Thomas kızardı.Dylan bir kez daha güldü.
Sonra ani bir hareketle Thomas'ın üstüne çıktı.
Thomas panik olmuştu.Kalbi hızlı atmaya başlamıştı.Dylan eğildi ve Thomas'ın kalp atışlarını dinlemeye çalıştı.
"Hey Tommy,bir de benimkini dinlemelisin." Dedi.
Bu sefer hızlı bir hareketle Thomas üste çıktı.Aynı Dylan gibi eğildi ve Dylan'ın kalp atışlarını dinledi.
Fazla hızlıydı.
"Yoksa hislerimiz karşılıklı mı Dyl?" Diye sordu.Artık öğrenmeliydi.
"Başından beri."diye cevap verdi Dylan.
Thomas uzun bir süredir bu cevabı bekliyordu.
Derin bir nefes aldı ve Dylan'ın dudaklarını öpmek için öne eğildi.
Ama Dylan onu göğüsünden ittirdi ve yatağın gerisine düşmesini sağladı.
Tekrar gülüyordu.
Thomas'ın yanına gitti ve "Üzgünüm Tommy,ama ilk öpücüğü ben alırım." Dedi ve Thomas'ın dudaklarını kendilerinin ki ile birleştirdi.