Thomas saat 8:30 alarmı ile sabaha başladı.
Bugün erken kalkıp sevgilisine kahvaltı hazırlamak istemişti.
Yavaşça yatağında doğruldu ve Dylan'a baktı.Hala uyuyordu.
Ayağa kalktı ve küçük adımlarla banyoya girdi.İşini halletti.Ellerini ve yüzünü yıkadı.
Mutfağa doğru gitti ve dolabı karıştırmaya başladı.Sonunda krep yapmakta karar kılmıştı.
Abur cubur dolabını açtığında Nutellanın bitmiş olduğunu gördü.
Neyse ki hemen yanlarında bir market vardı.Dylan'ın uyanmamasına dua ederek ayakkabılarını giydi ve dışarı çıktı.
Markete doğru giderken orda Isabella'yı gördü.
Sevgilisiyle.Yeni sevgilisi.
Üzülmemişti.Hatta sevinmişti.Ondan kurtulduğu için,gerçek aşkı bulduğu için...Dylan'la olduğu için sevinmişti.
Dönüp bir kez daha bakmamak üzere yürümeye devam etti.
Markete girdi ve büyük boy Nutella aldı.Kasaya doğru ilerledi,parayı ödedi ve çıktı.
Hızlı adımlarla eve yürümeye başladı.
Eve girdiğinde Dylan'ın hala uyuyor olduğunu anladı.Rahatlamıştı.
Dışardan geldiği için ellerini yıkadı ve hazırdı.
Uzun bir denemenin ardından karışımına baktı.Berbat gözüküyordu.
Sesli bir şekilde ofladı.
O sırada kapıdan bir gülme geldi.Dönüp baktığında Thomas'ın kirlenmiş üstüne bakıp güldüğünü anladı.
Thomas sırıttı ve Dylan'da onun yanına geldi.
"Yardım ediyim mi Tommy?"diye sordu.
Thomas gözlerini kıstı ve "Tabii,beyfendi."dedi.
Beraber krep yapmaya başladılar.Sonunda Thomas'ın yaptığından çok daha güzel gözüküyordu.
"Sen geç Tommy,ben koyarım."dedi Dylan ve krepleri tabağa koymaya başladı.
Thomas'da masaya geçti.Nutellanın üstünde ki altın rengi kağıdı yırttı ve Dylan'ı bekledi.
"Geldim!"diye seslendi Dylan.
Ama kapıdan girerken dengisini koruyamadı.
O sırada bardaklara kahve koymak için ayağa kalkmış Thomas bunu gördü ve hızlı bir şekilde Dylan'ın yanına koştu.
Onu yakaladı ve ayağa kaldırdı.
"Aman tanrım,iyi misin?"dedi Thomas ve yere düşen tek krebin yanına gitti.
"Evet evet iyim Tommy."dedi Dylan.O sırada bunu aslında yere düşmüş olan krebe söylediğini fark etti.
Thomas güldü ve Dylan'a yaklaştı.
"Şaka yaptım,tabii ki sen daha önemlisin." dedi ve Dylan'ın yanağını öptü.
Dylan'ın keyfi yerine geldi ve masaya geçti.
Beraber oturdular.Zaman geçtikçe krep yemekten çok nutella savaşlarına dönmüştü olay.
Sonunda kahvaltılarıda bittiklerinde masayı hallettiler,ellerini yıkadılar ve üstlerini değiştirdiler.
Beraber salona geçtiler ve koltuğa oturdular.
"Hadi Tommy,bugün gezdir bari."dedi Dylan.
"Üzgünüm Dylan ama her yeri gezdik.Her yeri."diye yanıtladı Thomas.
"Hmm...O zaman lunaparka gitsek?"diye sordu Dylan.Lunaparkları seviyordu.
"Olur,çok güzel olur."dedi Thomas ve gülümsedi.
Bugün Lunaparka gidiceklerdi.