"Hadi Dyl.Ben kapıdayım."diye seslendi Thomas.
"Geldim Tommy.Bekle biraz."diye bağırdı Dylan içerden Thomas'a.
Thomas biraz daha bekledi.Dylan hala bişeyler karıştırıyordu.Thomas dayanamadı ve Dylan'a bakmak için ayakkabılarını çıkardı.
Dylan duymasın diye sessiz sessiz evde yürürken Dylan birden odadan fırladı.
Elini kapının önün koydu ve "Selam,Tommy.Burdan ne yapıyorsun?"diye sordu.Thomas önce Dylan'ın elinin arkasından odaya bakmaya çalıştı ama Dylan'da o tarafa doğru kafasını eğdi.
Thomas bişey göremedi.
"Dylan.Çekil."
Dylan rahatsız edici bi gülümseme ile "Tommy'cim lütfen ayakkabılarını giyip beni kapıda bekleyebilir misin?"diye sordu.
"Asla."dedi Thomas ve hızlıca odaya girdi.
"Tho-"
Thomas odaya hızlıca baktı ama bişey göremedi.
"Ne saklıyorsun?"diye sordu.
"Sana bişey olmadığını söyledim."
Thomas inanmadı.Aramaya devam etti.Tam Dylan onu elinden tutup odadan dışarı çıkarıcaktı ki Thomas işte o anda bişey gördü.
Bu büyük bir dosyaydı.
Thomas önce Dylan'ın gözlerine baktı.Dylan 'lütfen bakma' bakışları atıyordu.
Ama Thomas dayanamadı ve dosyayı eline aldı.
Dylan o anda pes etti ve kendini yatağa fırlattı.
Thomas'ın biraz sonra görüceği şeyden utanıyordu.Yanakları şimdiden alev alev yanıyordu.
Thomas elinde dosya ile odada ki sandalyeye oturdu ve dosyayı açtı.
Kapakta "Doğum günün kutlu olsun Tommy."yazıyordu.
Thomas'ın aklına gelmemişti.Bugün onun doğum günüydü.Dylan'ın da doğum gününe 2 gün kalmıştı aslında.Neredeyse 1 yıl olucaktı onlar konuşmaya başlayalı.
Dylan'a baktı.Dylan hala aynı pozisyonda duruyordu.
Thomas sayfaları çevirmeye başladı.Sayfaları çevirdikçe gözleri doldu.
Dylan,Thomas'la geçen WhatsApp konuşmalarını bastırmıştı.
Arada beraber olan fotoğrafları vardı.En son sayfada ise birbirlerinin saçlarına çiçek koydukları fotoğraf vardı.
Thomas göz yaşlarını sildi ve Dylan'ın yanına yattı.
"Teşekkürler sevgilim."dedi ve Dylan'ı yatakta çevirdi.
Eğildi ve dudaklarını Dylan'ın dudakları ile birleştirdi.
Dylan somurtuyordu.
"Sana onu Lunaparkta vericektim,Tommy."