1.0

1.3K 108 210
                                    

Thomas birden yaptığı salaklığı anladı ve kapıyı hemen açtı.

Dylan hala çiçekleri uzatmış ona bakıyordu.

Thomas tam ağzını konuşmak için açmıştı ki Dylan aniden ona sarıldı.

Önce güldü ve sonra "Konuşmana gerek yok bebeğim." Dedi.

Thomas Dylan'ın kullandığı kelimler yüzünden yanakları kızarırken Dylan kıkırdamaya devam ediyordu.Thomas'ın aşık olduğu kıkırdama.

Sonunda ayrıldıklarında Thomas kalp atışlarının çok hızlı olduğunu fark etti.Dylan'ın bunu fark etmemiş olmasını umdu.

Sonunda "İçeri geçelim mi?"demeyi başarmıştı Thomas.

Dylan başını salladı ve içeri girdi.Thomas salona doğru geçerken Dylan'da onun peşinden geldi.Beraber büyük koltuğa oturdular ve ne yapacaklarını bilmiyorlarmış gibi birbirlerine baktılar.İlk defa yüz yüze gelmişlerdi.

Thomas Dylan'ın fotoğrafta ki halinden çok daha yakışıklı olduğunu fark etti.

"Şey...Gelmene daha 1 hafta var sanıyordum?" Dedi Thomas.

"Sana sürpriz yapmak istemiştim.Hoşuna gitmedi mi yoksa?" Dedi ve yüzünü astı.

Thomas eğildi ve "Hiçte bile.Hatta hoşuma gitti.Aynı dediğin gibi."dedi ve dünki konuşmalarını gösterdi.

Arından Dylan'ın ellerinden çiçek buketini almak için eğildi ama Dylan kollarını çekti.

Thomas Dylan'ın ne yapmaya çalıştığını anlamamıştı.

"Ne oldu?Suya koyucaktım."dedi ve anlamaz bakışlarla Dylan'a baktı.

Dylan gülümsedi ve çiçekten küçük bir parça kopardı.Oturduğu yerden kalktı ve Thomas'a yaklaştı.

Yanına gidip kopardığı çiçeği Thomas'ın kulak arkasına koydu.

Mor çiçek,Thomas'ın kumral saçlarına çok yakışmıştı.

"Tam bir prenses oldun,Tommy."dedi Dylan.

Thomas gülümsedi ve en yakındaki aynaya gitti.Aslında gerçekten de yakışmış dedi içinden.

Ardından Dylan'ın yanına gitti ve o da çiçekten bir parça kopardı.Bu kırmızı bir çiçekti.

O da aynı Dylan'ın ona yaptığı gibi kırmızı çiçeği Dylan'ın kulak arkasına koydu.

"Eh,sen de tam bir Prens oldun."dedi.

Dylan'da aynaya gitti ve Thomas'ı yanına çağırdı.

"Bir gelsene Toms."

Thomas Dylan'ın yanına gitti ve ikisi de aynada birbirlerine baktılar.Sonra birden gözleri buluştu.

Dylan hiç beklenmedik bir anda cebinden telefonunu çıkardı ve fotoğraflarını çekti.

Thomas bir şey demedi.Sadece sırıttı.Bu da ikisinin beraber ilk fotoğrafları olmuştu...

•••
"Hadi Tommy.Artık uyuyalım."dedi Dylan.

Thomas başını onaylarcasına salladı.

Yaklaşık 2 saat önce Dylan Thomas'a gerçekleri söyledi.Aslında o bu sene okula gitmemişti.Aynı Thomas gibi.
Fakat 3 ay sonra gitmesi gereken bir yaz okulu vardı.

Fakat sırf Thomas'ı görebilmek için 3 ay erken gelmişti.Onunla kalmayı umarak.

Thomas'da onu kırmadı ve kabul etti.3 ay beraber kalıcaklardı.

Dylan Thomas'a yer yatağını hazırlamaya yardım etti.Sonunda hazırdı.

Dylan bavulundan pijamalarını çıkarırken Thomas'da kendilerininkini giyiyordu.İkisi de giyindikten sonra yataklarına yattılar.

Ölüm sessizliği var diye düşündü Thomas.

Buna daha fazla katlanamadı ve sonunda konuştu."Beni görmek için erken gelmene sevindim.Teşekkürler Dyl." Dedi.

Dylan önce gülümsedi ve sonra "Hey,seni görmeyi 10 aydır bekliyorum."dedi.

"Ben de..."dedi Thomas mırıldarcasına.Yavaş yavaş uykusu geliyordu.

Tam dalıyordu ki yatağında bir hareketlenme hissetti.

Dylan yanına uzanmıştı.Gözlerini açtığında Dylan tam onun gözlerinin içine bakıyordu.

Thomas'ın kalbi dört nala koşan bir at gibi hızlı atmaya başlamıştı.

Dylan yatakta yuvarlanarak Thomas'a daha çok yaklaştı ve "Bu hayatımda geçirdiğim en güzel Sevgililer Günüydü.Sanırım sana aşığım,Tommy."dedi.

happy birthday//dylmas ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin