"Tommy,çarpışan arabalara binmek istiyorum."dedi Dylan.
Thomas onayladı ve o tarafa doğru yürümeye başladılar.
Dylan oranın başında duran adama 2 bileti uzattı.
Adam,onlara tuhaf tuhaf baktı.
"Üzgünüm beyefendi.Ama burası çocuklar için.Büyüklerinki hemen yanda olucaktı."dedi.
Thomas gülmemek için elini ağzına bastırdı.Dylan mahçup bir ifade ile biletleri adamdan aldı ve tekrar yürümeye başladılar.
"Bu arabaya binelim."dedi Dylan.
"Hayır,ben mavi olana binmek istiyorum."dedi Thomas.
"E o zaman ayrı arabalara binelim."dedi Dylan.Çünkü o gerçekten kırmızı arabayı istiyordu.
"Olmaz.Seni yanımda istiyorum."dedi Thomas ve yüzüne kocaman bir gülücük yerleştirdi.
"Tamam,doğum günü çocuğu.Öyle olsun bakalım."dedi ve beraber mavi arabaya geçtiler.
Zil çaldı.Arabalar tek tek yerinden fırladı.
Arabayı Thomas kullanıyordu.Dylan'da onu yönlendiriyordu.
Arada Thomas'ın yanlış direksiyon kırmalarından,arada da Dylan'ın yanlış yönlendirmeleri yüzünden fazlaca bir yerlere tosladılar.
Ama eğleniyorlardı.Beraber oldukları her zaman.
~~~
"Eee,doğum günü çocuğu ne yapmak istiyor?"
"Doğum günü çocuğu evde sevgilisi ile film izlemek istiyor."dedi Thomas.
O sadece Dylan'ı istiyordu.
"Pekala,o halde evde spagetti yesek?Acıktım."dedi Dylan ve elini midesine koydu.
Thomas gülümsedi ve etraftaki insanları umursamadan Dylan'ın elini tuttu.
"Olur."
Beraber arabaya geçtiler ve eve doğru yola çıktılar.
~~~
"2 gün sonra da senin doğum günün Dyl.Ne yapmak istersin?"diye sordu Thomas.Ağzından spagettiler sarkıyordu."Hmm.Aklımda bir plan yok.Sen ne istersin?"dedi Dylan.
"Aslında...Belki evine gitmek istersin diye düşünmüştüm.Bana ilk mesaj attığın zamanla-"
"Tommy.Inan bana doğum günümde görmek istediğim,konuşmak istediğim,sarılmak istediğim tek insan sensin.Sadece sen."dedi Dylan.Ciddiydi.
"Ah,buna sevindim.Aslında gitmeni istemiyordum..."dedi.Utanmıştı.
"Yanaklarının kızarmasını seviyorum."dedi Dylan.
"Bilirsin,biraz da spagetti sosu var."dedi Thomas.Parmakları ile yanağından sosu aldı ve yaladı.
Sonra tekrar konuştu."Aslında benim bir planım olabilir."dedi ve hınzırca gülümsedi.
"Yoksa sen beni mi istiyorsun.Anlarsın ya?"diye sormuştu.Bu sefer yanakları kızaran kişi bu sefer Dylan olmuştu.Ayrıca spagetti sosu yoktu.
"Ne?!Hayır.Dur.Belki...AMA HAYIR!Aklımdan o geçmedi...Başka bişeydi!Tanrım Dyl.Utançtan öldü diye mezarıma yazarsın artık."dedi Thomas.
Dylan sadece büyük bir kahkaha patlattı.
"Tamam,şu planı görelim bakalım."demekle yetindi Dylan.
Yemeklerini bitirdikten sonra salona geçtiler.Beraber bir aksiyon filmi seçtiler ve koltuğa uzandılar.
Thomas kafasını Dylan'ın göbeğine koydu.
En rahat yastık,Dylan'ın göbeği olabilir.Diye düşündü.
Thomas artık filmi izlemiyordu.Dylan'a doğum gününde yapıcağı şeyi düşünüyordu.Yarın yapmalıydı.Yarın gece.
Düşünürken,Dylan'ın göbeğinin üstünde uyuya kaldı.