Oyun

172 77 35
                                    

  ***** İyi okumalar  *****

*

*

*

 "Ne yapıyorsun ? " 

diye ona soru yöneltince kolumdan tutup oturduğum yerden kaldırdı. Kafeterya da herkesin ortasında beni çekiştirmeye başladı...              

Eliyle bileğimi sıkıca kavramıştı. Kolumu bıraktırmaya çalışsam da kolumu bırakmamıştı... Okulun arka bahçesine geldiğimizde kavradığı bileğimi bırakıp duvara sırtını yasladı. Ona sinirle baktım.
'' Derdin ne senin ? Ne demeye beni herkesin ortasında kolumdan çekiştirip buraya getiriyorsun? ''
bana cevap vermiyor öylece yeri izliyordu.  '' Şafak kime  diyorum ? ''  dedim ama yine ağzını açıp tek kelime bile etmemişti. Tam arkamı dönüp gidecekken ;  '' Dur! '' diye emir verdi. Olduğum yerde arkamı dönüp yüzüne baktım.   '' Handeden ayrılacağım.  ''  deyince umursamazca  ona baktım . '' Banane  bundan. '' deyince Şafak  bana doğru bir adım atıp karşımda durdu.  '' Azra Sarpla yakın olmanı istemiyorum.  Sabah bu konuyu konuştuk.  '' Takmıştı Sarpa.  Onun dediğini onaylayıp  '' Evet konuştuk. Ama sana cevabımı verdiğimi hatırlıyorum. ''

 Suratına baktığımda çok masum duruyordu. Onu kırmamak için  sakinleşmeye çalıştım. '' Azra senden hoşlandığımı söylüyorum. Handeden ayrılacağımı söylüyorum ama sen... '' Şafağın sözünü kesip onun gibi duvara yaslanıp yanında durdum.  Daha sakin konuşmaya ve olmayacağını anlatmaya çalıştım. ''  Handeden ayrılsan da seninle sevgili olamam. Bir başkasıyla da olamam. Bunun sebebini sana açıklayamam. Sarpla yakın olmamamı istiyorsun ama o benim sadece arkadaşım. Ve bir de istediğin zaman bana aklının estiği gibi davranamazsın.''  Şafak kafasını yerden kaldırıp bana baktı. ''Senin yanında olmak istiyorum. Ve olacağım da. Şuan arkadaşın olarak yanındayım.  Ama ilerde  bunun böyle olmamasını sağlayacağım. Ve şimdi  söylüyorum Sarpla yakın olduğun sürece ben sana iki kat daha yakın olacağım.Yani anlayacağın  yakın olursan yakın oluruz. Ki buda benim işime gelir arkadaşım'' Yanağımdan makas alıp göz kırptı. Neydi şimdi bu?  Oyun mu oynayacaktık ? Yakın olursan yakın oluruz ...   

Sınıfa girdiğimde Defne ile Sarp oturmuş dedikodumu yapıyorlardı. Sarp '' Şafak seni neden çekiştirdi öyle. Nereye gittiniz? '' diye soru yağmuruna tuttu. ''  Hiç... Hiçbir yere . '' kafamı eğince Sarp çenemden tutup kafamı kaldırdı. '' Yalan söylüyorsun sen.'' deyip güldü.Şafak  sınıfa  girince kaşını kaldırıp bana baktı. Sırıtınca arka bahçede dediği kulağımda yankılandı. '' Yakın olursan yakın oluruz...''  Sarpın elini ittirip '' Hayır yalan söylemiyorum. Konuştuk sadece. Arkadaş olalım dedi o kadar yani başka bir şey yok.''  Defne beni tekrar ederek '' Ne ? Arkadaş mı oldunuz ? Ama o senden... '' deyince hemen elimle ağzını kapattım. Sarp ne olduğunu anlamaya çalışıyorcasına bakıyordu. '' Şey o benimle yeni geldiğimde tartışmıştı ondan bahsediyor Defne '' deyip toparlamaya çalıştım.  Telefona gelen mesaj titreşimi ile telefonumu cebimden çıkarıp gelen mesajı açtım. Mesajı  Şafak atmıştı.  ''Unutma Azra yakın olursan yakın oluruz. Dediğimi yaparım bilirsin ARKADAŞIM.''    arkadaşımı özellikle büyük yazmıştı. Kafamı kaldırıp baktığımda göz kırpıp oturduğu yere daha da yayıldı. Defne '' Kanka madem arkadaş oldunuz bunu kutlayalım. Çıkışta cafeye gidiyoruz ve bir şeyler içiyoruz  '' deyip oturduğu yerden kalktı. '' Defne du... '' ben ona dur demeye kalmadan Şafak'ın yanında bitmişti. 

Şafağa bir şeyler söyledi. Defne '' Tamamdır çıkışta cafeye gidiyoruz. Şafak sen ben ha bir de Sarp...  Şafak Sarpın gelmesini de söyledi''. Defne  Sarpı dürtüp cafeye gideceğimizi  söyledi. Sarpta hemen onaylamıştı. Telefonum yine titreyince  gelen mesaja baktım . Mesaj yine Şafaktan gelmişti.  ''Umarım Sarp ile yakın olursun. Girince gördüğüm yakın olmanız aklımda yazdım bir kenara. ''   yazmış mış kenara . Mesaj yaz kısmına basıp   '' Şansına küs ben gelmeyeceğim. ''  diye yazıp gönderdim. Hoca sınıfa girince ayağı kalkıp hocayla selamlaşıp yerimize oturduk. Telefonun  titreşimi  ile telefona  gelen  mesajı açtım.  '' Geliyorsun emanet. Annenden izin kopardım. Şimdi dersini dinle...''  diye yazıp sonuna göz kırpma ve dil çıkarma emojisi koymuştu.  Ne ara izin koparmıştı  ya ? Bunları bir kenara bıraktım.  Son dediğini yapıp dersi dinledim...   

 ***** ŞAFAKTAN *****

Okuldaki bütün kızlar benim peşimde koşuyorken Arıza kız bana pas bile vermiyordu. Onun böyle davranması ilgimi çekmeme sebep oldu . Ve şimdi daha önce hiç  istemediğim kadar birinin sevgilim olmasını istiyordum. Sinemada omzumda  uyuyup kaldığında farklı hissettirmişti. Handenin başını omzuma koyması rahatsız ederken Arıza kızın başını omzuma koyması bana kötü  hissettirmemişti  Ondan gerçekten hoşlanıyor muydum? Ona hoşlandığımı söylemiştim ama bundan emin bile değildim. Belkide bunun sebebi daha önce hiç birinden hoşlanmamamdan kaynaklanıyordu. 

Daha önce sevgililerimden birini bile kıskanmamıştım ama Arıza kızı erkeklerle yakın olduğunu görünce kıskanıyor erkeklerle ilgilenmemesini yakın olmamasını istiyordum.  Sarpla olan yakınlığı beni deli ediyordu. Bunu sebebi benimle ilgilenmediği için miydi yoksa  ondan gerçekten hoşlandığım için miydi ?  Kendimi çıkmaz yola girmiş gibi hissediyordum...

Ondan hoşlandığımı söyleyip onu öpmüştüm ama o bana hiçbir şey söylememişti. Ta ki o gün ki kahvaltı yaptığımız sabaha değin. Bana Hande olduğunu ve başka sebeplerin olduğunu da söylemişti ama ne olduğunu söylememişti. Bugün ise ben de dahil hiçbir erkekle sevgili olmayacağını söylemişti. Peki sebebi neydi ? Neden kimseyle sevgili olmak istemiyordu? Bunun bir sebebi olmalıydı. Bunu zamanla öğrenmeye çalışacaktım. Hem bunu hem de yaşadığım kıskançlık ve huzursuzluğun sebebini  de öğrenecektim. Belki de her şeyi Azra ile öğrenecektim...

Arıza kızın  yanında olmak istediğim için arkadaş olduğumuzu söylemiştim. Sarpla olan yakınlığı beni huzursuz ediyordu ve bunun için  bir oyun başlatmıştım.Böylece  başkasından uzak dururdu durmazsa benimle yakın olmak zorunda kalırdı.  Benimle yakın olmak istemiyorsa kimseyle yakın olamazdı. Kendi hislerimi çözene kadar onun yanında onu güldüren onunla ilgilenen  erkek olmasını istemiyordum. Belki de başkasının olmasından korkuyordum. İşte bundan neden korkuyordum. Bunu ben de bilmiyordum.  

Okul çıkış saati çalınca düşüncelerimden sıyrılıp oturduğum sıradan kalktım. Mert; '' Şafak bugün bizim mekana geçiyoruz sen de geliyor musun ?''  '' Yok Mert siz gidin ben bugün Sarpla takılacağım başka zaman gideriz mekana '' deyip göz kırptım. Arabamı park ettiğim yerde durdum.  Arabaya yaslanıp Sarp ve kızların gelmesini bekledim. Defne ve Azra kol kola girmiş Sarpta yanlarında gülerek geliyorlardı. Arıza kızın cezbedici bir gülüşü ve gömülmek istenecek bir gamzeleri vardı. Defnenin de gamzeleri vardı... Arabaya yaklaşınca sürücü koltuğuna geçip oturdum . Sarp kızların kapılarını açıp benim  yan koltuğa oturdu. Sarp ;

'' Eee kızlar nereye gidiyoruz ?  ''diye kızlara soru yöneltti. Defne '' Papatya cafeye gidelim '' deyince dediği cafeyi navigasyon cihazına yazıp buldum. Yol tarifine girip yolu takip ettim. Sarp arabanın içerisini müzik sesiyle doldurmuştu. Defne yerinde salınırken Azra sadece dışarıyı izliyordu. Kafasını önüne çevirince dikiz aynasında göz göze gelmiştik. Çok yorgun gözüküyordu yada benimle  aynı ortamda bulunduğu için rahatsız oluyordu. 

Cafeyi bulunca arabayı cafenin önüne park edip cafeye girdik. Cafenin teras kısmına geçip oturduk. Yanımıza garson gelip menüleri önümüze bıraktı. '' Aç mısınız ? Açsanız yiyecek bir şeyler söyleyelim. '' ikisi de kafasını hayır şeklinde sallamıştı. Sarpa baktığımda '' Yok başkan ben de aç değilim içecek söyleyelim. Ben meyve kokteyli istiyorum''  

 Defne '' Ben limonata ''

 Azraya baktığımda '' Bilmiyorum canım bir şey istemiyor''  deyince 

  '' O zaman sana benimkinden getirtiyorum bunu denemelisin . '' sipariş almayı bekleyen garsona bakıp   ''   2 tane  Strawberry cool  '' deyince garson menüleri alıp siparişleri getirmek için ayrıldı. Defne '' Burası çok güzel ya .'' deyince Sarp onu onaylayıp '' Öyle gerçekten dedi. ''  Arıza kız konuşmuyor sadece etrafı izliyordu. Defne Azranın suskunluğunu farkedip onu konuşturmaya çalıştı. '' Aaa Azra buraya sizin arkadaşlığınızı kutlamaya geldik ama suskunsun '' deyince Azra sonunda ağzını açıp '' Yorgunum sadece '' dedi. İçecekler gelmesini beklerken cebimden sigaramı çıkardım.  Sigarayı ağzıma götürüp yaktım.  Arıza kıza baktığımda şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu...  Suskunluğunu bozup ; 

.................. 

  Ve bölüm sonu...

  Bu bölümü nasıl buldunuz ?  

  Sevgili okurlar bu bölümü 2 gecedir yazıyorum. Yaklaşık 6- 6.30 saat sürdü. Diğer bölümlerde de bu kadar  sürüyor hatta daha fazla yazdığımda daha fazla sürüyor. İşte 7-8 saate çıkıyor... Lütfen siz de Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin ...  :) 

Kalbimdeki Şafak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin